Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Climax
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 75 bijdrage(n) van Climax (Pagina: 8 van 8)
Topic: crossover setting (15-12-2005 10:45:00)
dus eruit halen?
Topic: crossover setting (15-12-2005 00:36:00)om even op iets terug te komen.
Toen ik net deze topic aan het doorlezen was zag ik dat als je met een cross-over werkt het beste het passieve filter van je bas kan omzeilen.
is dit alleen omdat het filter energie opstookt? dus puur voor meer geluidsdruk te krijgen of wordt het geluid ook 'mooier'en beter?
Ik kom nog maar net kijken in dit wereldje dus misschien een beetje een domme vraag
Topic: Beatmixen (3-11-2005 15:49:00)Toen ik net deze topic aan het doorlezen was zag ik dat als je met een cross-over werkt het beste het passieve filter van je bas kan omzeilen.
is dit alleen omdat het filter energie opstookt? dus puur voor meer geluidsdruk te krijgen of wordt het geluid ook 'mooier'en beter?
Ik kom nog maar net kijken in dit wereldje dus misschien een beetje een domme vraag
ja valt inderdaad onder de techniek en ik weet nu ook dat het slecht is.
maar iemand zei iets over straaljager geluid en dat soort shit ja daar had ik het niet over
Topic: Beatmixen (3-11-2005 15:21:00)maar iemand zei iets over straaljager geluid en dat soort shit ja daar had ik het niet over
ja ik weet dat er lompe koeien bij zijn ja die nergens wat om geven maar er zijn ook genoeg dj's die gewoon zuinig zijn met de apparatuur en die niet alles in het rood draaien.
en ff voor de duidelijkheid ik had het hier niet over mixtechniek of wat dan ook puur alleen het cuen en instarten van een plaat
Topic: Beatmixen (3-11-2005 00:22:00)en ff voor de duidelijkheid ik had het hier niet over mixtechniek of wat dan ook puur alleen het cuen en instarten van een plaat
is het echt zo erg dat de beat uit de plaat gaat? hoe gooi je de plaat er dan in op een willekeurige plek ofzo je hebt toch een beginbeat nodig en die moet je horen
ik kan me echt moeilijk voorstellen dat hij na een jaar niet meer te horen is en daarbij zie ik het grote dj namen ook wel eens doen
ik kan me echt moeilijk voorstellen dat hij na een jaar niet meer te horen is en daarbij zie ik het grote dj namen ook wel eens doen