Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ken

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 79 bijdrage(n) van Ken (Pagina: 8 van 8)

Topic: Mix Stijlen?? (6-5-2006 18:59:00)
ik hoor zeg maar een hele doffe bas, maar deze is van de mid volgens mij.

Ik doe altijd eerste de mid, dan de hi en dan de low.
Topic: Mix Stijlen?? (6-5-2006 18:47:00)
ik draai trance. Mijn mixer is een Ecler Nuo 2.

Mijn probleem is dat ik de bas van de oude plaat nog altijd hoor, terwijl de bas al is weggedraaid. En de bas van de niewe plaat al speelt.
Topic: Mix Stijlen?? (6-5-2006 17:05:00)
Grappig sad :(
Topic: Mix Stijlen?? (6-5-2006 15:55:00)
Ik wil wel eens weten hoe jullie doen uitmixen?
Topic: Beatmixen (28-11-2005 13:48:00)
Ik heb gister bij mijn oom 2 technics draaitafels gevonden.
Maar zijn deze even goed als de technics van nu.
Topic: Beatmixen (28-11-2005 13:01:00)
Ja ok ik begrijp het wel hoor
Topic: Beatmixen (28-11-2005 08:51:00)
Maar als je de beats goed gelijk wilt laten lopen zijn goede draaitafels wel van belang of niet?
Topic: Beatmixen (27-11-2005 22:40:00)
Wat kun je beter bij het mixen hebben goede draaitafels of een goede mixer?
Natuurlijk biede maar als je moet kiezen wat wordt dat dan?
Topic: plaatjes blijven niet gelijk lopen.... (2-11-2005 18:17:00)

Dré schreef:

Leer mixen!
Als de beats niet gelijk blijven lopen kan dat ook aan de draaitafels liggen?