Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ken
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 79 bijdrage(n) van Ken (Pagina: 8 van 8)
Topic: Mix Stijlen?? (6-5-2006 18:59:00)Als de beats niet gelijk blijven lopen kan dat ook aan de draaitafels liggen?
ik hoor zeg maar een hele doffe bas, maar deze is van de mid volgens mij.
Ik doe altijd eerste de mid, dan de hi en dan de low.
Topic: Mix Stijlen?? (6-5-2006 18:47:00)Ik doe altijd eerste de mid, dan de hi en dan de low.
ik draai trance. Mijn mixer is een Ecler Nuo 2.
Mijn probleem is dat ik de bas van de oude plaat nog altijd hoor, terwijl de bas al is weggedraaid. En de bas van de niewe plaat al speelt.
Topic: Mix Stijlen?? (6-5-2006 17:05:00)Mijn probleem is dat ik de bas van de oude plaat nog altijd hoor, terwijl de bas al is weggedraaid. En de bas van de niewe plaat al speelt.
Grappig
Topic: Mix Stijlen?? (6-5-2006 15:55:00)
Ik wil wel eens weten hoe jullie doen uitmixen?
Topic: Beatmixen (28-11-2005 13:48:00)Ik heb gister bij mijn oom 2 technics draaitafels gevonden.
Maar zijn deze even goed als de technics van nu.
Topic: Beatmixen (28-11-2005 13:01:00)Maar zijn deze even goed als de technics van nu.
Ja ok ik begrijp het wel hoor
Topic: Beatmixen (28-11-2005 08:51:00)Maar als je de beats goed gelijk wilt laten lopen zijn goede draaitafels wel van belang of niet?
Topic: Beatmixen (27-11-2005 22:40:00)Wat kun je beter bij het mixen hebben goede draaitafels of een goede mixer?
Natuurlijk biede maar als je moet kiezen wat wordt dat dan?
Topic: plaatjes blijven niet gelijk lopen.... (2-11-2005 18:17:00)Natuurlijk biede maar als je moet kiezen wat wordt dat dan?
Dré schreef:
Leer mixen!