Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ronny
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van Ronny (Pagina: 8 van 8)
Topic: flightcase scenesetter 24/48 (9-9-2003 16:27:00)
aan de maker van die fckes ziet er mooi uit maar had je nu sluitprofiel gebruikt was het geel nog veel steviger en mooier geweest.
Topic: flightcase scenesetter 24/48 (7-9-2003 20:35:00)de eerste die met mijn amprack begint te smijten krijgt toch een veeg tegen zijn oren. Nu ja tis zwaar genoeg dus echt gooien zal je er niet mee doen
Topic: Schoonmaken apparatuur (7-9-2003 14:57:00)
kheb een v4000+ deze zuigt ook de lucht vanvoor aan door de koeltunnel en zo erachter eruit.
kheb ook een qsc en deze zuigt de lucht vanachter aan en blaast hem er vanvoor uit.
Topic: JB-systems "the winner" scan (3-8-2003 21:31:00)kheb ook een qsc en deze zuigt de lucht vanachter aan en blaast hem er vanvoor uit.
wij hebben nog de oude versie van the winner namelijk the tiger scan. We hebben ze al een tijdje en deze worden regelmatig bij ons gebruikt. Nog nooit problemen mee gehad. We zijn er zeer tevreden over. Ze worden wel in een fc met schuim vervoerd.