Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TNT
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 8 van 20)
Topic: Geluid op carnavalswagen (5-12-2007 23:37:00)Condensators in een AC generator?
Kun je hier de werking van uitleggen?Topic: live concerten en mooie licht shows (5-12-2007 23:17:00)Gelukkig niet
de akoestiek in die Arena is ronduit bagger.
Heb de The First Farewell tour van phil ook bijgewoond (waar de sound ook slecht was), en uiteraard de dvd gekocht(toevallig deze week nog van zitten te genieten
) .
Van de dvd geniet ik zeker zo hard, maar idd wel anders.
Bij Genesis heb ik meer van de licht/beeld-show genoten dan van de muziek, terwijl Genesis toch een van me grootste favorieten zijn, er was van de muziek gewoon geen donder te verstaan.
Dit soort concerten moeten gewoon openlucht,liever in de regen dan slecht geluid.
Het best geluid wat ik ervaren heb was in 1989 bij pink-floyd in nijmegen (openlucht)Topic: live concerten en mooie licht shows (5-12-2007 19:01:00)De CD is al verkrijgbaar, de DVD kun je echt nog vergeten
als je hem weet te bemachtigen mag je mij een mailtje sturen.
Topic: live concerten en mooie licht shows (4-12-2007 23:47:00)
Verder zit ik nog met het probleem met het hoekprofiel op de hoeken. Dit steekt bij een een plaatdikte van 15mm 4mm over, beste gewoon afzagen/afbramen voldoende of hebben jullie andere tips?De platen opdikken met latjes/stroken 5mm X breedte van de scharnierhelften, heb je meteen wat meer vlees om je scharnieren te bevestigen 
De latjes bevestigen met constructielijm (bruislijm) en kleine spijkertjes.Topic: Zelfbouw speakers: bouwtips. (25-9-2007 00:25:00)
Jazeker, hoe simpeler, hoe makkelijker te onthouden.
dj masa schreef:
of pak net als ons een generator met condensators er in die vangen dit probleem opKun je hier de werking van uitleggen?
KVM schreef:
Voor zover ik weet is er nog geen DVD, maar ja al zou die al uit zijn zal het toch niet echt het "amsterdam" gevoel geven.
de akoestiek in die Arena is ronduit bagger.Heb de The First Farewell tour van phil ook bijgewoond (waar de sound ook slecht was), en uiteraard de dvd gekocht(toevallig deze week nog van zitten te genieten
) .Van de dvd geniet ik zeker zo hard, maar idd wel anders.
Bij Genesis heb ik meer van de licht/beeld-show genoten dan van de muziek, terwijl Genesis toch een van me grootste favorieten zijn, er was van de muziek gewoon geen donder te verstaan.
Dit soort concerten moeten gewoon openlucht,liever in de regen dan slecht geluid.
Het best geluid wat ik ervaren heb was in 1989 bij pink-floyd in nijmegen (openlucht)
dj Jasper schreef:
De turn it on again tour, is nog niet zolang afgelopen. Als het goed is, is de dvd van het concert in Rome te koop.
als je hem weet te bemachtigen mag je mij een mailtje sturen.Vooral het nummer I Can't Dance hadden ze heel mooi gedaan met de video-wall.
Wat dacht je van home by the sea en Domino
Al heel wat concerten bijgewoond (ook pink floyd) maar de turn it on tour van Genesis afgelopen zomer sloeg voor mij alles.
Prachtige licht en vooral beeld show, alleen het geluid was minder, maar dat is wel bekend in de arena.
Een dvd is er jammer genoeg nog niet, deze komt waarschijnlijk in maart uit.
Topic: Drive in show meubel (25-11-2007 11:36:00)Prachtige licht en vooral beeld show, alleen het geluid was minder, maar dat is wel bekend in de arena.
Een dvd is er jammer genoeg nog niet, deze komt waarschijnlijk in maart uit.
onnogeelen schreef:
Verder zit ik nog met het probleem met het hoekprofiel op de hoeken. Dit steekt bij een een plaatdikte van 15mm 4mm over, beste gewoon afzagen/afbramen voldoende of hebben jullie andere tips?

De latjes bevestigen met constructielijm (bruislijm) en kleine spijkertjes.
Een rondzaag heb je niet nodig, gebruik je bovenfrees via het passerpunt als je goed kijkt kan je het hier zien (spijker door geleider) je freest eerst de grootste diameter (buitenwerksemaat buis) half in het hout, en dan de binnewerksemaat van het gat er geheel doorheen.
daarna eventueel afronden met lagerfrees R3, en de buis aan de binnenkant fixeren met PU (polyurethaan) kit.
Als je nette spaekers wil bouwen is een fatsoenlijke bovenfrees een must
Topic: numark dmc-2 (20-9-2007 08:06:00)daarna eventueel afronden met lagerfrees R3, en de buis aan de binnenkant fixeren met PU (polyurethaan) kit.
Als je nette spaekers wil bouwen is een fatsoenlijke bovenfrees een must
Numark Cue wordt er bij geleverd, dit is het zelfde als virtual dj.
Maar werkt alleen i.c.m. de controller.
Topic: Speaker opgeblazen? (9-9-2007 22:21:00)Maar werkt alleen i.c.m. de controller.
Zal wel een fraai geluidje ingezeten hebben
Ik zou zeggen knikker die speakers in de kliko, en spaar door voor een stel fatsoenlijke speakers
Topic: Speaker opgeblazen? (9-9-2007 20:29:00)
Ik zou zeggen knikker die speakers in de kliko, en spaar door voor een stel fatsoenlijke speakers
Wat het ook kan zijn is dat het filter vast aan het connectiepaneeltje zit, waarop waarschijnlijk een dempingsweerstand zit, en als de highdriver is doorgebrand is de inpedantie gezakt naar nul ohm, waardoor deze weerstand wel eens flink heet kan worden.
en aangezien een multimeter DC gebruikt geeft hij oneindig aan door de condensator die met de highdriver in serie staat.
dus de jackplug wordt opgewarmd door deze weerstand.
Topic: Post hier je logo! (9-9-2007 13:11:00)en aangezien een multimeter DC gebruikt geeft hij oneindig aan door de condensator die met de highdriver in serie staat.
dus de jackplug wordt opgewarmd door deze weerstand.
Sound by Ghost schreef:
Ik vind sommigen als ik eerlijk moet zijn een beetje simpel maja misschien is dat ook de bedoeling ???