Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Snake

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Snake (Pagina: 8 van 20)

Topic: minimum producing studio (24-1-2005 19:51:00)
Bedankt, dat wilde ik even weten.
Topic: Ervaringen met muziekprogramma's?? (24-1-2005 13:19:00)

H. schreef:

een virtueel instrument of effect... dus een stukje software dat een synthesizer/gitaar/effect nabootst happy :)
Nabootst... zeg maar gerust een instrument op z'n eigen. Hangt natuurlijk vanaf welk soort VST.
Topic: minimum producing studio (24-1-2005 13:17:00)
Werkt Fruityloops eigenlijk enkel met samples? Dus als je geen VST's gebruikt.
Topic: Ervaringen met muziekprogramma's?? (22-1-2005 18:52:00)

mr_jows schreef:

Ja maar als hij/zij wel goed kan produceren en je wilt overstappen op Cubase, dan ben je alsnog extra geld kwijt en ben je weer bezig met een leerproces. Ik ben zelf iemand van: Als je het doet, doe het dan meteen goed!
En als hij/zij niet goed kan produceren? Stel je voor dat zo iemand advies als dat van het jouwe volgt, dan is die wel mooi 700 euro kwijt. En software verkoop je zo snel niet als hardware.
Topic: Software sampler (22-1-2005 18:50:00)
Misschien een idee om een mail te zenden naar Redsound, weet je het meteen.
Topic: Ervaringen met muziekprogramma's?? (21-1-2005 19:14:00)

mr_jows schreef:

Ga je half werk leveren? Of wil je het direct goed doen? ;)
Ja koop dan direct een nieuwe Mac G5 met Protools en Procontrol, minstens een A6 en Neuron, Z8, Kurzweil K2600, Machinedrum en Focusrite Red, want met minder kun je geen vette track maken!!

Als je zo begint... Die stelling van 'half werk' is gelul. Er zijn zat mensen die steengoede muziek maken met Fruityloops of zelfs met een trackertje met gratis VST's. 't Is de kok niet de keuken.

En ik ben hier niet kwaad of zo, ik wil ook helemaal geen steen werpen naar wie dan ook, maar gewoon iets duidelijk maken. Danku.
Topic: Software sampler (21-1-2005 19:07:00)

DJ Quinten schreef:

Pfff, nou, lekker is dat! Heb ik een paar gruwlijke loops op computer gemaakt, met in achterhoofd houdend dat ik deze op mijn 'toekomstige' soundbite ga zetten. Kan het niet. Zou ik dus genoodzaakt zijn die allemaal op cd te zetten. Wat is het nut dan van 'stores up to 8 loops' sad :(
Die Soundbite is bedoeld om live wat dingen op te nemen en weer af te spelen, live remixen en zo. Ik zie je er niet meteen muziek mee maken. Heeft ook geen midi trouwens, dus daarvoor lijkt hij me zeker wrong tool for the job.
Topic: minimum producing studio (20-1-2005 21:35:00)
Inderdaad, gelijk heb je. Ik snap em ;)
Topic: minimum producing studio (20-1-2005 18:27:00)

H. schreef:

hogere prijsklasse:

nordlead 2/2x/3 van clavia
virus b/c/TI van access music
elektron machine drum (absolute aanrader voor hardcore en techno)
en een hele stapel externe effecten
Sorry hoor, maar ik vind dat je met deze opsomming wel wat kort voor de bocht bent. Alsof je met die zaken een track kunt maken, je kunt ze niet eens mixen...

En waarom nog een Virus als je al een Nordlead3 hebt :s
Topic: Ervaringen met muziekprogramma's?? (19-1-2005 19:24:00)

mr_jows schreef:

Cubase kopen dus en niet Reason!
't Komt wel duurder uit. Tenzij je met gratis VST's gaat werken.