Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van FranticDJ

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 96 bijdrage(n) van FranticDJ (Pagina: 8 van 10)

Topic: Favo Nr. (31-10-2005 16:20:00)
Grease heb ik nog niet zo'n probleem mee.. Maarja 3* t zelfde setje.. MOet je niet doen als ik in de keuken bezig ben :+ Magoed hij wordt er uit geknikkert door de baas binenkort dus ja lekker belangrijk :P
Topic: Favo Nr. (30-10-2005 22:23:00)
Feest? Ik was gewoon op mn werk :+

Edit: discotheek in cadzand bad ;)
Topic: Favo Nr. (30-10-2005 22:07:00)

JeroenVDV schreef:

SoundExperience schreef:

paradise by the dashboard light
Vind ik inmiddels behoorlijk cliche geworden. Ik probeer hem daarom ook te vermijden, zijn 2 uitzonderingen:

- Ik moet naar de WC en de zaal is vol genoeg
- Ik weet 100% zeker dat minstens 80% van de zaal genoeg alcohol op heeft om morgen NIET meer te weten dat ik hem heb gedraaid
laugh :D
Heb m afgelopen nacht ook weer 3 keer gehoord.. Maarja die flapdrol die draaide, draaide steevast hetzelfde setje 3 keer achter elkaar...
Topic: Plasmabol zonder glas (30-10-2005 14:26:00)
tesla coil is de officiele naam. Komen leuke vonkjes vanaf. Zoiets zou ook op sensation black hebben gestaan paar jaar geleden, maar hij was defect.

edit: https://nic.funet.fi/pub/sci/electrical/tesla/pictures/misc/tesla50.jpg
Topic: Heb jij "plankenkoorts"? (25-10-2005 21:38:00)

djp schreef:

In het begin was ik vaak wel zenuwachtig (plankenkoorts??) maar tegenwoordig (gelukkig) niet meer,
Was vooral zenuwachtig als ik wat door de micro moest zeggen, maar na een 3/4jaar draaien is dat ook verdwenen.
Micro heb ik ook geen last meer van.. Eigenlijk nooit gehad omdat ik al een aantal jaar door de microfoon bij een radiostation schreeuw :P

Nog een tip van flip: zorg dat je blaas leeg is voordat je "op" moet!
Topic: Heb jij "plankenkoorts"? (25-10-2005 19:20:00)
Als ik moet draaien of optreden niet meer, vroeger wel.. Toen ontdekte ik dat 1 of 2 biertjes drinken voor je op moet helpt :+.

Geeft een stukje meer zelfvertrouwen en jaagt de angst weg.
Verder kan ik nog als tip geven: adem een paar keer diep in en uit als je net op de "planken" staat.
Topic: Ontwikkeling platendatabase. Welke features?? (25-10-2005 19:19:00)
Ik schop nog eens, heb jows al gemaild maar geen reactie gehad...
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (21-10-2005 19:32:00)
@DJ Delay, portiers roepen? Ligt er aan natuurlijk of je in eeen discotheek draait of met drive in...
Topic: Beatmixen (9-10-2005 11:24:00)
Ik werk al een stevige tijd in een disco, ik mocht altijd het eerste half uur en laatste half uur draaien, zo heb ik het geleerd//zo leer ik het nog steeds :+ Alleen nu mag ik volledige nachten draaien.
Topic: Horeca PC systeem (4-10-2005 16:12:00)
https://www.bcmmusic.nl

Staat bij ons in t café, heeft DJ mode en een automatische mode. Werkt heel relaxed.