Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van FranticDJ
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 96 bijdrage(n) van FranticDJ (Pagina: 8 van 10)
Topic: Favo Nr. (31-10-2005 16:20:00)Vind ik inmiddels behoorlijk cliche geworden. Ik probeer hem daarom ook te vermijden, zijn 2 uitzonderingen:
- Ik moet naar de WC en de zaal is vol genoeg
- Ik weet 100% zeker dat minstens 80% van de zaal genoeg alcohol op heeft om morgen NIET meer te weten dat ik hem heb gedraaid
Heb m afgelopen nacht ook weer 3 keer gehoord.. Maarja die flapdrol die draaide, draaide steevast hetzelfde setje 3 keer achter elkaar...Topic: Plasmabol zonder glas (30-10-2005 14:26:00)
Was vooral zenuwachtig als ik wat door de micro moest zeggen, maar na een 3/4jaar draaien is dat ook verdwenen.Micro heb ik ook geen last meer van.. Eigenlijk nooit gehad omdat ik al een aantal jaar door de microfoon bij een radiostation schreeuw :P
Nog een tip van flip: zorg dat je blaas leeg is voordat je "op" moet!Topic: Heb jij "plankenkoorts"? (25-10-2005 19:20:00)
Grease heb ik nog niet zo'n probleem mee.. Maarja 3* t zelfde setje.. MOet je niet doen als ik in de keuken bezig ben :+ Magoed hij wordt er uit geknikkert door de baas binenkort dus ja lekker belangrijk :P
Topic: Favo Nr. (30-10-2005 22:23:00)Feest? Ik was gewoon op mn werk :+
Edit: discotheek in cadzand bad ;)
Topic: Favo Nr. (30-10-2005 22:07:00)Edit: discotheek in cadzand bad ;)
JeroenVDV schreef:
SoundExperience schreef:
paradise by the dashboard light- Ik moet naar de WC en de zaal is vol genoeg
- Ik weet 100% zeker dat minstens 80% van de zaal genoeg alcohol op heeft om morgen NIET meer te weten dat ik hem heb gedraaid
tesla coil is de officiele naam. Komen leuke vonkjes vanaf. Zoiets zou ook op sensation black hebben gestaan paar jaar geleden, maar hij was defect.
edit: https://nic.funet.fi/pub/sci/electrical/tesla/pictures/misc/tesla50.jpg
Topic: Heb jij "plankenkoorts"? (25-10-2005 21:38:00)edit: https://nic.funet.fi/pub/sci/electrical/tesla/pictures/misc/tesla50.jpg
djp schreef:
In het begin was ik vaak wel zenuwachtig (plankenkoorts??) maar tegenwoordig (gelukkig) niet meer,Was vooral zenuwachtig als ik wat door de micro moest zeggen, maar na een 3/4jaar draaien is dat ook verdwenen.
Nog een tip van flip: zorg dat je blaas leeg is voordat je "op" moet!
Als ik moet draaien of optreden niet meer, vroeger wel.. Toen ontdekte ik dat 1 of 2 biertjes drinken voor je op moet helpt :+.
Geeft een stukje meer zelfvertrouwen en jaagt de angst weg.
Verder kan ik nog als tip geven: adem een paar keer diep in en uit als je net op de "planken" staat.
Topic: Ontwikkeling platendatabase. Welke features?? (25-10-2005 19:19:00)Geeft een stukje meer zelfvertrouwen en jaagt de angst weg.
Verder kan ik nog als tip geven: adem een paar keer diep in en uit als je net op de "planken" staat.
Ik schop nog eens, heb jows al gemaild maar geen reactie gehad...
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (21-10-2005 19:32:00)@DJ Delay, portiers roepen? Ligt er aan natuurlijk of je in eeen discotheek draait of met drive in...
Topic: Beatmixen (9-10-2005 11:24:00)Ik werk al een stevige tijd in een disco, ik mocht altijd het eerste half uur en laatste half uur draaien, zo heb ik het geleerd//zo leer ik het nog steeds :+ Alleen nu mag ik volledige nachten draaien.
Topic: Horeca PC systeem (4-10-2005 16:12:00)https://www.bcmmusic.nl
Staat bij ons in t café, heeft DJ mode en een automatische mode. Werkt heel relaxed.
Staat bij ons in t café, heeft DJ mode en een automatische mode. Werkt heel relaxed.