Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van FranticDJ

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 96 bijdrage(n) van FranticDJ (Pagina: 1 van 10)

Topic: Nieuwe Traktor DJ versie (18-9-2008 09:36:00)
- Op max 3 systemen te installeren, indien meer dan kan je oudere 'systeemconfiguraties' door de support van NI laten verwijderen uit je registratie gegevens..
- ff met de view spelen volgens mij..
- scratch functie is niet verdwenen ;) selecteer audio8dj in het menu als geluidskaart -> dan rechts muis boven je muziek spelers en creeer zo het aantal 'calibration' schermen wat je nodig hebt ;)

edit: ik ga er dus vanuit dat je met scratch, traktor scratch bedoelt ;)
edit2: wat je ook nog zou kunnen doen om de calibration schermen te krijgen.. Is traktor dj studio in de traktor scratch look openen.. Hoe dat moet kan je lezen in de pdf die je aangeboden krijgt om te lezen vlak nadat je een update voor dj studio geinstalleerd heb..
Topic: Sennheiser HD-25 Earpads (27-12-2007 15:21:00)
Geweldig! Komende week gelijk ff bestellen..
Topic: Retro house... (25-12-2007 12:19:00)
Ian van dahl - castles in the sky (peter luts remix)
virtual zone - virtual zone
tales of dj philip - all night long
embargo - embargo
derb - derb
push - universal nation

Zoek ook eens naar de retro arena cd's ;)
Topic: Sennheiser HD-25 Earpads (7-12-2007 18:43:00)
Kan je ook de veloursen leveren?

De gekleurde zijn bij mijn weten allemaal velours.. Veel lekkerder aan je oren. En voor gekleurde (velours) ben ik ook geinteresseerd ;)
Topic: 19" PC (15-9-2007 12:19:00)
Let daarbij wel op de diepte.. veel 1HE/2HE servers zijn tegen de 50 a 60 centimeter diep!
Topic: welke veiligheidsschoenen? (20-7-2007 18:04:00)
Ik heb grisport lage werkschoenen S3. klik
Eigenschappen:

* Stalen Neus
* Stalen Zoolplaat
* Overneus (Kruipneus)
* PU-Nitril Loopzool
o Pur lichtgewicht tussenlaag
o Nitril hittebestendige loopzool (ca.300°C)
* Support System Hielversteviging
* Cambrelle Voering
* Gevet Lederen Bovenwerk
* Olie- & Zuurbestendig

Veiligheidsklasse:

* EN-345-1 S3

Geschikt voor:

* Agrarische Sector
* Transport
* Constructie
* Metaal
* Bouw
Werk op t moment in een discotheek, wil eigenlijk niks anders als ik tussen t publiek door moet lopen.. En thank god voor die stalen tussenplaat, hoeveel mensen ik al met glas in hun voet gezien heb :x Had hiervoor de hoge variant (toen ik nog bij een bouwmarkt werkte), maar vind die lagere comfortabeler lopen.. Heeft natuurlijk ook weer wat nadelen (enkels zijn minder beschermt).
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (22-6-2007 14:23:00)
Rampeneren met Bokken :x
Topic: Filterz oordoppen (24-4-2007 11:06:00)
Denk dat t moeilijk is om te oordelen welke beter zijn.. Omdat niet iedereen ff 2* meer dan 100 euro gaat uitgeven alleen om t hebben van 2 sets doppen.. (laat staan puur voor de vergelijking)

En de zorgverzekering: tja hangt af van je verzekeraar.. Bij mij werden ze door de verzekering van mn werk vergoed.. En ik kon een deel van mn eigen verzekerin krijgen omdat t aantoonbaar was dat er een medische noodzaak is dat ik die dingen heb.. (oude schooldokter papieren kwamen toch nog eens van pas :P)
Topic: Filterz oordoppen (9-4-2007 14:21:00)
Ben ik al kwijt ondertussen ;) haha Ochja.. Heb er nog garantie/verzekering op zitten, dus als ze echt kapot zijn..
Topic: Filterz oordoppen (9-4-2007 06:43:00)
Ja juist.. Wat ik zelf iedere keer voor gebruik doe: met een satéprikker met wat papier er rond ff de boel uitkuisen.. En heb nu van die bruistabletten.. Dat ga ik 1* in de zoveel tijd doen..