Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pascal
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Pascal (Pagina: 8 van 20)
Topic: Het Punisher baskast topic (1-3-2010 15:28:00)Da's erg omslachtig, gewoon op de aansluitingen de bedrading even omdraaien en dan opnieuw luisteren..
Tja..Topic: Het Punisher baskast topic (26-2-2010 22:53:00)
De belastbaarheid hangt niet alleen af van de speaker parameters of het kastvolume.
Gaat om een basreflex waarschijnlijk ? Wat is de oppervlakte van de poort(en) en de lengte ?
Alles invoeren (ook lowcut, crossover) in een progje als WinISD, BassBox,...
Er staat een handleiding "Sticky" in de afdeling "Zelfbouw Speakers" als je er niet zo direct uitkomt.
Daarmee weet hij nog steeds niet wat de specs zijn van de RCF TW101, het Beyma filter en de Eminence speaker...
Da's dus geen oplossing.
Google zal wel wat opleveren met de RCF TW101 (volgens mij waren die 30 Watts)
misschien ook wat specs van de Beyma filter.
Maak eens een foto van die Eminence speaker en maak een link zodat wij deze kunnen zien.
Misschien kunnen we je wel vertellen welk type dit kan zijn.
PascalTopic: Kan deze versterker op 4 Ohm? (12-12-2009 14:17:00)
Ik heb altijd 2 Rw-15's aangesloten op de versterker, ik heb het probleem opgelost met een extra stukje kabel, want ik durfde niet om mijn versterker op 4 ohm te laten draaien, aangezien ik dan misschien een nieuwe versterker moest aanschaffen.
Ik ga nu druk sparen voor een Palladium versterker!Ik ben wel erg benieuwd welk 'stukje kabel' dit is geweest??
Wat heb je nu gedaan?
PascalTopic: Kan deze versterker op 4 Ohm? (10-12-2009 02:09:00)
Je verdubbeld de weerstand, dus wat gebeurt er met het geluid?Ik zeg ook niet DAT het harder gaat, maar door de serie schakeling kan je versterker wel verder open staan zonder dat deze in z'n protectie gaat.
big bang schreef:
Of even een doorlink kabeltje maken welke opzettelijk de fases omdraait en de oude even extra controleren. Werkt het met de oude niet en met de nieuwe (opzettelijk foute kabel) wel? Dan heb je een fout in de bedrading van één van je kasten...Tja..
Kast open maken en eerst je bedrading checken of je geen draden verwisseld hebt.
Je kan dit het makkelijkst doen met een Multi-meter en dan op doorpiepen zetten.
Of je speakers zelf, dat kan je checken met een 9Volts batterij, die sluit je kortstondig even met de draden aan de batterij aan je aansluitingen van de speaker en je ziet gelijk of deze naar voren of naar achteren gaat.
Is heel simpel!
Deze kasten kan je het beste op z'n zij met de monden boven elkaar stapelen.
Ps, twee per kant is aardig, vier of meer is veel beter...
Pascal
Topic: electro voice T 18 Bas speakers (23-2-2010 01:29:00)Je kan dit het makkelijkst doen met een Multi-meter en dan op doorpiepen zetten.
Of je speakers zelf, dat kan je checken met een 9Volts batterij, die sluit je kortstondig even met de draden aan de batterij aan je aansluitingen van de speaker en je ziet gelijk of deze naar voren of naar achteren gaat.
Is heel simpel!
Deze kasten kan je het beste op z'n zij met de monden boven elkaar stapelen.
Ps, twee per kant is aardig, vier of meer is veel beter...
Pascal
Ga naar Google en toets in Electro Voice T18 specs.....
Succes!
Topic: subs om bij nexo ps10 te zetten (9-2-2010 14:41:00)Succes!
Check mijn website en stuur me eens een mail.
Ik heb wel wat voor je..
Pascal
Topic: ElectroVoice DL18MT 18" in subs ?? (21-1-2010 13:35:00)Ik heb wel wat voor je..
Pascal
Waardeloze speakers van EV, ik heb er al diverse kapot gekregen i.c.m de N8000 en de voorgeschreven amps en specs.
Ze zitten idd standaard in de T18, of ze in de MTL gebruikt worden is mij niet bekend.
Tot nu toe heb ik alleen de EVX180 gezien in deze kasten.
Koop beter andere speakers, B&C, 18sound, RCF, Beyma dan de veeeeeeeeeeeel te dure EV speakers!
Topic: 2x 10'' hoorngeladen toppen (16-1-2010 02:12:00)Ze zitten idd standaard in de T18, of ze in de MTL gebruikt worden is mij niet bekend.
Tot nu toe heb ik alleen de EVX180 gezien in deze kasten.
Koop beter andere speakers, B&C, 18sound, RCF, Beyma dan de veeeeeeeeeeeel te dure EV speakers!
Ach, hij komt wel terug als Ivo3
Pascal
Topic: Line array bouwen (19-12-2009 16:10:00)
Pascal
Lijkt mij een logisch verhaal, immers zet Crown de I-tech boven de XTI, dus dat zal wel een goede reden hebben vandaar....
Topic: Onbekende zelfbouw speaker (12-12-2009 14:26:00)AMX_Pete schreef:
ME15-3008 zal wel een ME15-300 zijn in 8 Ohm.De belastbaarheid hangt niet alleen af van de speaker parameters of het kastvolume.
Gaat om een basreflex waarschijnlijk ? Wat is de oppervlakte van de poort(en) en de lengte ?
Alles invoeren (ook lowcut, crossover) in een progje als WinISD, BassBox,...
Er staat een handleiding "Sticky" in de afdeling "Zelfbouw Speakers" als je er niet zo direct uitkomt.
Da's dus geen oplossing.
Google zal wel wat opleveren met de RCF TW101 (volgens mij waren die 30 Watts)
misschien ook wat specs van de Beyma filter.
Maak eens een foto van die Eminence speaker en maak een link zodat wij deze kunnen zien.
Misschien kunnen we je wel vertellen welk type dit kan zijn.
Pascal
djmathijs schreef:
Sorry voor mijn late reactie.Ik heb altijd 2 Rw-15's aangesloten op de versterker, ik heb het probleem opgelost met een extra stukje kabel, want ik durfde niet om mijn versterker op 4 ohm te laten draaien, aangezien ik dan misschien een nieuwe versterker moest aanschaffen.
Ik ga nu druk sparen voor een Palladium versterker!
Wat heb je nu gedaan?
Pascal
Tom schreef:
als je het in serie set, dan gaat het niet harder.......Je verdubbeld de weerstand, dus wat gebeurt er met het geluid?
Edit Mod: Dré: Wis, niet nodig.