Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MBF

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 8 van 20)

Topic: Nieuw: ShowTec Scorpion 260 (2-12-2005 17:10:00)
Ontzettend lelijk ding zeg laugh :D . Jammer dat er geen aparte shutter in zit. Maar ik liep tegen VIVIT colors aan wat betekend dat?
Topic: Welke DMX sturing? (2-12-2005 15:21:00)
Ok, duidelijk nu. Goed dat de nieuwe niet meer gekraakt kunnen worden. Ik vind het ook diefstal maar ook weer niet. Ik kan nu zelf via martin LJ iets aansturen leuk dus, maar bedenk wel dat ik het programma toch niet had gekocht. Dus winst maken op mij had niet gekunt. Nu heb ik het programma niet legaal dus martin maakt geen winst. Als ik het programma niet kocht had martin ook geen winst, nu is alleen het voordeel dat ik het wel. Ik begrijp jullie punt, ik zou het daarom ook voor me zelf houden en niet rondspreiden over internet.

mvg
Topic: Welke DMX sturing? (1-12-2005 21:56:00)
inderdaad die schuif ik zo ver weg dat ik hem niet meer kan pakken omdat hij helemaal buiten me beeldscherm zit laugh :D
Topic: Welke DMX sturing? (1-12-2005 11:37:00)
Werkt dit ook op de MINI USB 412 van the willows? Of alleen op de 411 CMP met serieal poort (com 1).
Topic: Welke DMX sturing? (1-12-2005 11:29:00)
Ja die foutmelding kan je gewoon wegschuiven!
Topic: Welke DMX sturing? (1-12-2005 00:52:00)
Oke, ik zou me oom er eens na laten kijken, tot nu laat ik het dam maar zo, het werkt end at is de bedoeling. Ik hoop niet dat ik mijn interface door dit beschadig?
Topic: Welke DMX sturing? (1-12-2005 00:26:00)
Ja dat snap ik ook wel, maar waar moet ik S drukken er staat nergens waneer dat moet! En er staat wel iets over verzenden shut up :X

Ik snap echt neit wat ik fout doe:

Stap 1: start het programma
Stap 2: vul je gegevens in
Stap 3: kies een icoon en een bestandsnaam
Stap 4: maak verbinding met 19200 com1
Stap 5: vul 'S' in
Stap 6: verzenden (weet nog steesd niet welke modem)

Wat doe ik nou fout?
Topic: Welke DMX sturing? (30-11-2005 23:54:00)
Oke, maar ik kom bij dat baut instellen tot aan het van 2400 baud naar 38400 baud te maken. Dan krijg ik een leeg wit scherm, ik kan niets typen. Maargoed opslaan en verzenden maar waar naar toe?

ik heb keuze tussen:
1Kxmodem
Kermit
Xmodem
Ymodem
Ymodem-G
Zmodem
Zmodem met crash herstel!.

Ik vind overigens wel raar dat i niets kan invullen in dat witte veld en dat het wel in de handleiding staat (tenmisnte daar staat iets ingevuld)
Topic: Welke DMX sturing? (30-11-2005 23:20:00)
Niet gelukt, moet ik nou die gegevens van de handleiding invoeren en verzenden? wat betekend dit 1 en 2 voor de baudrate? zijn dat de compoorten ofzo? En waar moet ik hem naartoe zenden? y modem? x modem? ik zie nergens com 1 staan ofzo. Ik heb trouwens niet de versie met een display.

Heb ik nog wat:
https://users.skynet.be/fb138913/okdmx31_2.dll
Als ik dit bestand heb gebruikt dan zit ik dus op 38400 baud. Als ik die van ronald gebruik (okdmx31) zit ik dat ook toch?
(gaat je interface eigelijk stuk van een verkeerde instelling (in dit geval de baud). En maakt het ook uit welk dmx4all.dll je gebruikt erz ijn nogal verschillende.

(btw ik krijg wel het errorscherm bij versie 2.6.11)
Topic: Welke DMX sturing? (30-11-2005 23:03:00)
ik krijg alleen over inbellen enzo?