Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Logical
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 139 bijdrage(n) van Logical (Pagina: 8 van 14)
Topic: Sfeerlicht voor bij set-up... (4-9-2005 15:35:00)
voor thuis: blacklight 40 watt tl, vaak in de maat 1.20m
werkt prima voor thuis en de kamer.
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (2-8-2005 18:40:00)werkt prima voor thuis en de kamer.
en hier een kaartje uit Kroatie, op het eiland Cres. het is hier maar 30-40 graden elke dag dus valt wel mee
veel plezier met de vakantie!
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (27-7-2005 18:07:00)
veel plezier met de vakantie!
morgen naar Kroatië
ik stuur jullie wel een kaartje
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (24-7-2005 15:31:00)
ik stuur jullie wel een kaartje
en allerlei kleuren
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (24-7-2005 11:48:00)
jaja, dan zal het lichtshowtje grotendeels van de drank gekomen zijn
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (20-7-2005 01:29:00)
je kunt ook ander werk doen natuurlijk, zoals materiaal aanschaffen, onderhoud plegen, of gewoon keihard werken om je centen te verdienen. (zoals ik nu, om ze vervolgens volgende week in Kroatië weer keihard uit te geven
)
Topic: Filmkes van The winner II (20-7-2005 01:22:00)
)haha, ziet er goed uit, vooral de witte straal en dan langzaam omhoog(met een klein boogje) vind ik erg mooi.
Topic: Filmkes van The winner II (19-7-2005 20:19:00)je moet nooit wat he
maar sowiso ben ik het over de kleuren met je eens, als je sommige kleuren wat langer gebruikt en minder snel achter elkaar aan laat komen allemaal is het waarschijnlijk nog een stuk vetter. ook is het zeker zo(en dat kun je goed zien in het filmpje vind ik) dat als je vloeiende bewegingen maakt het er zeer mooi en profi uit ziet, probeer wat van die korte snellen bewegingen en dan weer uit of een andere kleur wat meer te vermijden, das zelfs op een gegeven moment wat irritant vind ik in het filmpje
ik vind het zeker super. ziet er allemaal erg mooi uit, bevestigd maar weer dat de winner II een erg goeie scanner is
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (18-7-2005 22:52:00)
maar sowiso ben ik het over de kleuren met je eens, als je sommige kleuren wat langer gebruikt en minder snel achter elkaar aan laat komen allemaal is het waarschijnlijk nog een stuk vetter. ook is het zeker zo(en dat kun je goed zien in het filmpje vind ik) dat als je vloeiende bewegingen maakt het er zeer mooi en profi uit ziet, probeer wat van die korte snellen bewegingen en dan weer uit of een andere kleur wat meer te vermijden, das zelfs op een gegeven moment wat irritant vind ik in het filmpje
ik vind het zeker super. ziet er allemaal erg mooi uit, bevestigd maar weer dat de winner II een erg goeie scanner iswat een mooie vakantiefoto!
Topic: DMX tafel voor laser gezocht (16-7-2005 11:18:00)
ik ga voor de botex scenesetter DC-1224, omdat hij 2e hands mijn pad heeft gekruist