Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ-XL
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 148 bijdrage(n) van DJ-XL (Pagina: 8 van 15)
Topic: Carnaval 2008 (2-1-2008 22:49:00)
DJ Arnoud & DJ Jasper - de Soldaat
Ook de carnavals versie slaat in als een BOM!!Had ik op de vorige pagina al gepost ^^. Maar is wel lekker nummer ;-)Topic: Alvast prettige kerstdagen! (1-1-2008 13:16:00)
Die DJJoz woont hier 6 huizen verderop :')
Verder nog een liedje:
Huub Hangop - Tosti
Hermien - Bi-bi-bi bianca
Dubbel S zonder T - We blijven plakken
Topic: Carnaval 2008 (2-1-2008 17:12:00)Verder nog een liedje:
Huub Hangop - Tosti
Hermien - Bi-bi-bi bianca
Dubbel S zonder T - We blijven plakken
Frank3432 schreef:
Dit wordt een knallertje...DJ Arnoud & DJ Jasper - de Soldaat
Ook de carnavals versie slaat in als een BOM!!
Iedereen de beste wensen! :)
Topic: Tv programma vanavond 21.25 (27-12-2007 21:52:00)Ik ben al aan het kijken.
Hij is wel lekker legaal bezig: "Ik had jullie openingsnummer gedownload, maar ik kan hem niet meer vinden"
Topic: Carnaval 2008 (27-12-2007 16:11:00)Hij is wel lekker legaal bezig: "Ik had jullie openingsnummer gedownload, maar ik kan hem niet meer vinden"
Daar kan ik dus niets van verstoan he : " ). Maar de post was hier wel snel rond kerst ;-). Maandag interface bij the willows besteld, en vanmorgen was ie binnen ;-)
Topic: Carnaval 2008 (27-12-2007 15:55:00)Da Steefman en Dj Pimpampeter - Hartedief
Danny Van Der Kracht - Ik heb een koe
De Zware Jongens - Hoog is de zolder
Dj Stayfan - In een kroeg
Marco de Hollander - Ik vlieg de berg af
Rene Karst - En we dansen en we springen
Rob & John - Ze roepen. Maar ik hoor ze niet
Rob Ronalds - Voor een zoen
Volgens mij zijn deze nog niet gepost.. ;-)
Idd, Limburgse carnaval is een verhaal apart ;-)
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (24-12-2007 23:20:00)Danny Van Der Kracht - Ik heb een koe
De Zware Jongens - Hoog is de zolder
Dj Stayfan - In een kroeg
Marco de Hollander - Ik vlieg de berg af
Rene Karst - En we dansen en we springen
Rob & John - Ze roepen. Maar ik hoor ze niet
Rob Ronalds - Voor een zoen
Volgens mij zijn deze nog niet gepost.. ;-)
Idd, Limburgse carnaval is een verhaal apart ;-)
Hier ook mijn kerstkaartje voor jullie.
Topic: Carnaval 2008 (21-12-2007 23:28:00)
Maarten - Relax (ga toch fietsen)
DJ Arnoud en DJ Jasper - De Soldaat
Maarten - Jij bent zo
DJ Henry feat Def Rhymes - Zak maar lekker door
Chantalloos - Ziegenzak (twijfel..
)
Maarten - We willen tieten zien
Maarten heeft dus weer hard gewerkt om een knaller te krijgen ;-)
Topic: Hoe klant gegevens verwerken? (21-12-2007 15:56:00)DJ Arnoud en DJ Jasper - De Soldaat
Maarten - Jij bent zo
DJ Henry feat Def Rhymes - Zak maar lekker door
Chantalloos - Ziegenzak (twijfel..
)Maarten - We willen tieten zien
Maarten heeft dus weer hard gewerkt om een knaller te krijgen ;-)
Ik heb een eigen geprogrammeerd klantensysteem! Werkt wel handig, en precies zoals ik het wil hebben.
Is nu nog in beta fase, maar nu heb ik vakantie en hoop ik hem voor nieuwjaar af te hebben ;-).
Topic: Carnaval 2008 (15-12-2007 14:18:00)Is nu nog in beta fase, maar nu heb ik vakantie en hoop ik hem voor nieuwjaar af te hebben ;-).
@Tom: je bedoelt toch zeker niet Etten-Leur he
Ontopique:
Rob van Daal - Manuel of Manuela
Bad Brothers - Wat is het leven toch goed
Ontopique:
Rob van Daal - Manuel of Manuela
Bad Brothers - Wat is het leven toch goed