Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djbidji

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 8 van 20)

Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (8-4-2009 22:14:00)
OK: even een update van onze mackies.

Baskast is hersteld onder garantie. Topkast heeft nog een wachttijd van maar liefst 6 weken!!

Blijkbaar zijn er met de nieuwe serie kasten, zowel bas als toppen, geweldig veel problemen waardoor de herstellingen zich opstapelen en de wachtijden zeer lang worden angry . Het goede nieuws is dan wel dat ook de top onder garantie valt, financieel gezien dan.

Ik ben eens benieuwd wat de oorzaak zal zijn. Ik laat het jullie zeker weten.
Topic: Zelfbouwproject:: laser (10-3-2009 09:55:00)
@ XPLOD: had je een mail gestuurd?

anders moet je hem nog eens sturen, zodat ik je kan terugmailen. wink ;)

Veel succes nog met je project!
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (25-2-2009 11:47:00)
Neen, was niet op een wagen, stond in het café waar ik drie dagen draaide. Eerste dag, geen probleem op dag 2 na 2 uren spelen ging het fout. Hij speelde maar op de helft van zijn vermogen, dus overbelasting kan het ook niet zijn.
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (25-2-2009 11:02:00)
hier veel ellende, een van onze nieuwe topkasten, de mackie sa 1530 heeft zijn geest gegeven. Op een gegeven moment geweldige stank (verbrande componenten geur) en daarna niets meer. Oorzaak? geen idee. sad :( gaat dit weekend naar service center en hopen dat dit onder garantie valt. voor de rest niet direct iets gevonden, maar moet nog gaan afbreken vandaag.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (21-1-2009 18:56:00)
Er staan een paar vintage lichteffecten op kapaza.be. Voor de geinteresseerden..
Topic: Dynacord in the Sting (30-12-2008 22:53:00)
Ook vandaag in antwerpen op de meir de 'beruchte line array' gespot in the sting, helaas was m'n gsm leeg. anders had ik wel even een fotootje gepost wink ;)
Topic: martin mac 250+ (18-10-2008 13:54:00)
de eprom alleen niet nee, maar incl. research en werkuren, wees maar zeker!!(heb de facturen hier nog liggen angry )
Topic: martin mac 250+ (17-10-2008 22:14:00)
Ik heb dit ook gehad in de tijd dat ik deze had. In het begin prima, maar na een tijdje draaien, niets meer. Deze moesten volledig afgelegd worden en na een tijd terug aan, dan was het weer goed(voor een tijdje). Had er zo twee met deze kuren. Heb deze toen binnen gedaan en bleek bij alle twee de EPROM-chip te zijn die stuk was.
Ik weet niet meer hoeveel het was maar was best prijzig (dacht zo rond de 250 euro).

Ik hoop voor jou dat dit niet hetzelfde geval is.

greetzz.
Topic: Levens duur Spica 250 van 5 star-systems (17-10-2008 19:53:00)
Laat me raden...

Is het een persoon die voornamelijk reparaties doet?

Heb destijds ook spica's van hem gekocht, en moet zeggen een eerlijke zakelijke persoon.
Topic: Martin MAC 3 (17-10-2008 19:51:00)
richtprijs??? razz :p razz :p razz :p