Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Marijn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 8 van 20)
Topic: Bedrijfsnaam (8-1-2015 14:53:00)
Nog vrij!
Tx!
Topic: Bedrijfsnaam (8-1-2015 13:13:00)Tx!
Neen, geen anderen namen.
De hierboven genoemde achternaam is inderdaad wel een paar niveaus beter dan die van mij, voor dit soort doeleinden!
Topic: Bedrijfsnaam (8-1-2015 12:05:00)De hierboven genoemde achternaam is inderdaad wel een paar niveaus beter dan die van mij, voor dit soort doeleinden!
MG op z'n engels klinkt gewoon zo fout, MRG ook maar toch iets minder.
Ook al spreek ik het op z'n Nederlands uit, zijn er altijd mensen die het "verengelsen" (en andersom).
Topic: Bedrijfsnaam (8-1-2015 11:25:00)Ook al spreek ik het op z'n Nederlands uit, zijn er altijd mensen die het "verengelsen" (en andersom).
Naast licht en geluid ben ik eigenlijk ook nog muzikant (die ook lesgeeft) en zou ik deze allemaal onder 1 naam kunnen groeperen, maar dit wil ik liever niet en wil beide dingen gewoon gescheiden houden.
MRG licht & geluid klinkt inderdaad in mijn oren ook 't best!
Bedankt voor jullie reacties zover!
Topic: Bedrijfsnaam (7-1-2015 15:58:00)MRG licht & geluid klinkt inderdaad in mijn oren ook 't best!
Bedankt voor jullie reacties zover!
Voegt productions veel toe volgens jullie? Voorlopig doe ik vooral kleinere evenementjes en feestjes, dus geen totaalproducties. Natuurlijk klinkt het wel iets professioneler.
MRGproductions
licht & geluid
Topic: Bedrijfsnaam (7-1-2015 11:38:00)MRGproductions
licht & geluid
Wat vinden jullie van de naam: MRG - licht en geluid?
Ik vind voorlopig niets beters. Volledige naam: Marijn Geerts
Topic: Martin SCX 600 (21-11-2014 15:22:00)Ik vind voorlopig niets beters. Volledige naam: Marijn Geerts
Ik kan een setje kopen van 4 voor €600. Uit een vaste installatie en goed staat.
Is dit een goede deal?
Zou dienen voor losse verhuur met de Martin controller.
Topic: Blinder probleem (19-11-2014 15:08:00)Is dit een goede deal?
Zou dienen voor losse verhuur met de Martin controller.
Heb jij deze, Dré?
Topic: Blinder probleem (17-11-2014 16:02:00)Okido.
Triac: geen idee!
Is een actieve Showtec 2x 650W blinder.
www.highlite.nl/Shop/Products/showtec/theatre-stagelighting/stageblinders/stage-blinder-2-dmx
Topic: Blinder probleem (16-11-2014 11:43:00)Triac: geen idee!
Is een actieve Showtec 2x 650W blinder.
www.highlite.nl/Shop/Products/showtec/theatre-stagelighting/stageblinders/stage-blinder-2-dmx
Hallo
één van m'n 2-weg actieve DMX blinders (Showtec) doet raar en blijft continu branden (niet op 100%).
Hij reageert nog wel op DMX signaal, alleen gaat hij dus niet lager dan die waarde waarop hij continu blijft branden.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Bedankt!
één van m'n 2-weg actieve DMX blinders (Showtec) doet raar en blijft continu branden (niet op 100%).
Hij reageert nog wel op DMX signaal, alleen gaat hij dus niet lager dan die waarde waarop hij continu blijft branden.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Bedankt!