Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sucksir

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 108 bijdrage(n) van Sucksir (Pagina: 8 van 11)

Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (7-6-2005 12:35:00)
Ja dat klopt, voor zover ik weet, heeft al1 de PIO CDJ-200 volledige ondersteuning voor MP3. Zelfs mijn Denon S5000 is erg beperkt in het afspelen van MP3, vandaar dat ik het bijna nooit gebruik. Aanvankelijk wou ik alles overzetten op MP3, maar naderhand is het toch niet zo'n slim idee
Topic: Beatmixen (18-5-2005 20:09:00)
Je moet ook het tweede nummer pas inmixen als het eerste nummer zo'n beetje ten einde gaat.

Zoals ik je nu hoor dan draai je gewoon twee nummers door elkaar heen en dat is natuurlijk niet de bedoeling
Topic: Numark 5000-FX (17-5-2005 23:26:00)
Excuses, voor je onjuiste naamspelling.

Maar je DJ-ed dus echt met de soldeerboutwink ;)
Topic: Numark 5000-FX (17-5-2005 20:58:00)
Ja klopt wel, maar importeurs hebben heus wel even tijd om een forum te checken binnen vijf dagen. Bovendien zijn de enige posts van DJ Fixet al1 op dit topic van toepassing geweeest. Dus het was blijkbaar wel interessant, vandaar dat ik mijn twijfels had, waarom hij niet meer reageerde, maar meneer de importeur heeft gewoon netjes het testexemplaar opgestuurd. Respect voor DJ Fixet, want sommige importeurs zijn gewoon helemaal malloten, tenminste dat heb ik weleens gelezen in andere topics

Maar goed, hopen dat Reind hem eens kan bekijken. Ik ben eenmaal echt benieuwd omat ik nog zit te denken over een nieuwe mixer, de Denon X1500, Nuo5 of deze
Topic: Numark 5000-FX (17-5-2005 17:48:00)
Ja dat snap ik heus wel, maar aangezien Dre een testmodel zou krijgen. Dus theoretisch gezien hoeft dat exemplaar niet verkocht te worden, wat inhoudt dat dre gewoon rustig de schroevendraaier erin kan draaien. Wat overigens ook weer inhoudt dat jij hetzelfde kan doen en dus een mooi revieuw kan maken. Capiche... wink ;)

Maja....nu maar wachten op antwoord van die importeur. Volgens mij was het DJ fixet ofzo. Hij was aanvankelijk aardig enthousiast, maar nu zie je hem niet meer, ik hoop niet dat het iets te maken heeft met de kwaliteit van de mixer sad :(
Topic: Numark 5000-FX (17-5-2005 15:25:00)
Goed idee van je om die importeur te bellen. Een mooie revieuw is nooit mis. Zeker niet als je Reind heet wink ;)

Verder dacht ik dat als Dre er een zou krijgen, jij ook gelijk je handen er in kan zetten. Dat nam ik uit jullie zeer gehechte samenwerking op wat fronten.
Topic: Numark 5000-FX (17-5-2005 12:18:00)
Hey dre, ik hoorde dat je waarschijnlijk een exemplaar zou kunnen krijgen om hem te testen. Naar mijn weten was dat van de importeur van Numark die dat in dit topic zei. Ook zou Reind de mixer kunnen testen.

Is daar al enig nieuws van of zijn het alleen maar praatjes?
Topic: Numark 5000-FX (9-5-2005 18:16:00)
Hey Dre,

heb je al wat van deze effectmixers verkocht, en hoe zijn ze bij je klanten bevallen? Heb je verder al enige bevindingen, want je weet dat iedereen in deze wereld op die mixer zit te wachten.

Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vragen.
Topic: Ehm... WAUW!? DXM-09 (21-4-2005 19:13:00)
Ik denk dat de DXM-09 meer toeters en bellen bevat als de Reloop-40 DSP. Afgezien van het aantal schuivers heeft de DXM-09 zelfs killswitches en de effecntensectie is uitgebreider.

Ook is de Reloop naar mijn mening wat overzichtelijker (geen wonder...........DJM-kloon) dan de DXM-09, omdat er tussen de knopjes door wat aardig ruimte zit en ook niet zo'n lastige deckplate-kleur heeft. Die deckplate van de DXM-09 lijkt rechtstreeks van Intertoys te komen.

Maja....ben wel geinteresseerd in zijn digitale brein
Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (19-4-2005 17:55:00)
Ik zou het maar niet doen, want daardoor veroorzaak je wel extra spanning op de mixer die normaal via de 'ground'-aansluiting wordt weggewerkt met een weerstand. (Al weet ik dit niet 100 % procent zeker, maar mag je wel aannemen sinds je op de deckplates van vele mixers geen spanning merkt)

Hierdoor krijg je waarschijnlijk wel spanning op je mixer en dat is nooit prettig, want na vele jaren op alecto's te hebben gewerkt schrik ik nog steeds van die mixers, vooral met koude handen.