Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djjurgen
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 139 bijdrage(n) van Djjurgen (Pagina: 8 van 14)
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (1-8-2010 16:00:00)
hoe doen de lt212 toppen het?
Topic: Showtec Phantom 250 Wash Color (27-7-2010 16:48:00)filter barst (breekt af)
Topic: Showtec Phantom 250 Wash Color (27-7-2010 01:20:00)iemand ervaring met kleuren wie kapot gaan?
heb totaal al 3 rode 1 roze en 1 groene kapot gehad.
snap er niks van.
lijkt wel door de warmte te komen.
Topic: Showtec Phantom 250 Wash Color (20-7-2010 21:16:00)heb totaal al 3 rode 1 roze en 1 groene kapot gehad.
snap er niks van.
lijkt wel door de warmte te komen.
dat zoek ik ja alleen een manier om te monteren zoek ik nog.
er zitten maar 2 m10 gaten in de base.
Topic: Showtec Phantom 250 Wash Color (20-7-2010 19:29:00)er zitten maar 2 m10 gaten in de base.
ze zitten in een kist ja
Topic: Showtec Phantom 250 Wash Color (20-7-2010 18:45:00)zo ff topic weer stiekem wat omhoog shoppen
ik heb onder tussen zelf al 6 phantom wash colour.
super fijne ervaringen mee.
alleen 2 min puntjes.
- in 3 de van de 6 koppen al de rode kleur kapot gehad.
kan dit door de warmte komen?
- en ik erger me aan de manier dat je trusklemmen moet monteren.
nou ben ik al beetje rond gaan zoeken.
en heb misschien iets intressants gevonden.
https://www.velleman.eu/distributor/products/view/?id=377968
(zeg trouwens ff als ik dit linkje zo niet mag plaatsen)
maar heeft iemand een idee hoe ik hiermee miss wat kan maken zoiets als martin ofzo.
alvast bedankt allemaal
Topic: ADB Vision 10 licht tafel (21-6-2010 22:51:00)
ik heb onder tussen zelf al 6 phantom wash colour.
super fijne ervaringen mee.
alleen 2 min puntjes.
- in 3 de van de 6 koppen al de rode kleur kapot gehad.
kan dit door de warmte komen?
- en ik erger me aan de manier dat je trusklemmen moet monteren.
nou ben ik al beetje rond gaan zoeken.
en heb misschien iets intressants gevonden.
https://www.velleman.eu/distributor/products/view/?id=377968
(zeg trouwens ff als ik dit linkje zo niet mag plaatsen)
maar heeft iemand een idee hoe ik hiermee miss wat kan maken zoiets als martin ofzo.
alvast bedankt allemaal
prijsje?
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (14-6-2010 22:18:00)ja da zei ik paar berichten terug ook adress is heumen
maar volgens borden is het molenhoek
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (14-6-2010 20:26:00)maar volgens borden is het molenhoek
marc als je gaat kijken naar de borden welkom in molenhoek dan ligt de raaf toch egt in molenhoek:p
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (13-6-2010 03:12:00)nee ligt egt in molenhoek
ook al staat op hun website heumen.
volgens de borden langs de weg is het molenhoek.
rij er bijna elke dag langs
ook al staat op hun website heumen.
volgens de borden langs de weg is het molenhoek.
rij er bijna elke dag langs