Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj pyro
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Dj pyro (Pagina: 8 van 20)
Topic: Lichttafel voor Ledpars en scans (9-5-2008 08:57:00)
Scanmaster 3 zal het ook doen.
Maar ik zou toch gaan voor de 136.
Simpele reden, op de 136 kun je je pars en scanners appart aansturen (dus ook elk een appart programma laten lopen).
Bij de scanmaster moet je je parren mee programmeren met je scans en verlies je al snel een stuk dynamiek in je show.
Het nadeel is wel dat je je pars per 4 moet hangen, want er zijn maar 8 par kanalen.
Nu in hoevere dat dat een probleem is hangt natuurlijk af van hoe je het wil gaan gebruiken.
Topic: XLR mic ingangkanalen op PA-tafel (5-5-2008 09:19:00)Maar ik zou toch gaan voor de 136.
Simpele reden, op de 136 kun je je pars en scanners appart aansturen (dus ook elk een appart programma laten lopen).
Bij de scanmaster moet je je parren mee programmeren met je scans en verlies je al snel een stuk dynamiek in je show.
Het nadeel is wel dat je je pars per 4 moet hangen, want er zijn maar 8 par kanalen.
Nu in hoevere dat dat een probleem is hangt natuurlijk af van hoe je het wil gaan gebruiken.
De tafel is voorzien van lijningangen dus gewoon die gebruiken en de pan goedzetten zodanig dat alles mooi stereo uitgestuurd blijft worden.
Of gewoon 1 van de stereo line kanalen gebruiken. Dan heb je al je microfoonlijnen nog open staan.
Heb je enkel een kabeltje nodig van XLR naar jack maar dat is nu ook de grote kost niet.
Topic: kan je een dap k115 op de versterker van de dap k115a aansluiten (26-4-2008 13:06:00)Of gewoon 1 van de stereo line kanalen gebruiken. Dan heb je al je microfoonlijnen nog open staan.
Heb je enkel een kabeltje nodig van XLR naar jack maar dat is nu ook de grote kost niet.
Maar ook dit is een gewone lijn uitgang.
Het beste dat je kan doen is gewoon voor jezelf de keuze maken.
Wil ik alles met ingebouwde versterker (handig aangezien je sub dit al heeft en je dus gewoon kan doorlussen)
Of wil je apparte versterkers en sluit je bijvoorbeeld 4 boxen op 1 amp aan doormiddel van doorlus.Een verloopje is inderdaad snel gemaakt, maar daarmee ga je nog altijd geen geluid uit je niet gepowerde speakers krijgen.
De XLR uitgang is een gewone lijn uitgang dus je zal nog altijd een versterker nodig hebben
Topic: kan je een dap k115 op de versterker van de dap k115a aansluiten (25-4-2008 23:14:00)Het beste dat je kan doen is gewoon voor jezelf de keuze maken.
Wil ik alles met ingebouwde versterker (handig aangezien je sub dit al heeft en je dus gewoon kan doorlussen)
Of wil je apparte versterkers en sluit je bijvoorbeeld 4 boxen op 1 amp aan doormiddel van doorlus.
GateWay schreef:
verloopje van xlr naar speakon is snel gemaakt hé ;) maar ik denk dat de xlr doorlus signaal gewoon doorlus is en niet versterkt. Als je anders er 2 achter elkaar zou hangen zou je van een versterkte uitgang, naar de ingang van een andere versterker gaan en dat lijkt me niet echt aan te radenDe XLR uitgang is een gewone lijn uitgang dus je zal nog altijd een versterker nodig hebben
De K-115a heeft geen speakon uitgang.
De actieve PSX serie van jb systems heeft dit wel.
Vraag is natuurlijk waarom je dit zou willen gebruiken?
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (16-4-2008 11:01:00)De actieve PSX serie van jb systems heeft dit wel.
Vraag is natuurlijk waarom je dit zou willen gebruiken?
Ik vervoer momenteel alles met een Fiat Doblo.
Reden waarom, de doblo heeft nog net iets meer laadvolume dan de partner, kangoo,...
Voor kleine showtjes is dit perfect te doen.
Kunnen zonder problemen 2 kistjes heads in en daarop nog kistjes met T4 bars.
Voor grotere shows is het uiteraard te klein, maar voor 90% van de shows kom ik er wel mee.
Topic: Welke moving head voor tour set? (14-3-2008 14:32:00)Reden waarom, de doblo heeft nog net iets meer laadvolume dan de partner, kangoo,...
Voor kleine showtjes is dit perfect te doen.
Kunnen zonder problemen 2 kistjes heads in en daarop nog kistjes met T4 bars.
Voor grotere shows is het uiteraard te klein, maar voor 90% van de shows kom ik er wel mee.
Heb ook al een aantal keer gewerkt met de Explorer 250 Pro.
Heb er ook geen slechte ervaringen mee.
Eddy Wally van op dit forum heeft er een stuk of 10 in de verhuur zitten.
Topic: versterker VPA 2100MN (EHQPOWER) (11-3-2008 14:34:00)Heb er ook geen slechte ervaringen mee.
Eddy Wally van op dit forum heeft er een stuk of 10 in de verhuur zitten.
Met te zware boxen kan je je versterker niet opblasen.
Met een te zware versterker kan je wel je boxen opblasen.
Als je iets zoekt in de 12" serie moet je eens kijken naar de K-112.
Zijn zeer leuke boxen voor hun prijs.
Topic: versterker VPA 2100MN (EHQPOWER) (11-3-2008 11:20:00)Met een te zware versterker kan je wel je boxen opblasen.
Als je iets zoekt in de 12" serie moet je eens kijken naar de K-112.
Zijn zeer leuke boxen voor hun prijs.
Aangezien het voor thuis is misschien de Behringer truth.
Zijn opzich iets te zwaar maar wel leuke speakers voor de prijs.
Topic: Geni Oby 3 (22-2-2008 08:28:00)Zijn opzich iets te zwaar maar wel leuke speakers voor de prijs.
Wat hing er voor de rest nog aan die dmx lijn?
Heb ongeveer hetzelfde probleem gehad met showtec bat-4 en jb systems Falcon.
Hingen ook in 1 lijn en de jb's deden niks
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (4-2-2008 21:35:00)Heb ongeveer hetzelfde probleem gehad met showtec bat-4 en jb systems Falcon.
Hingen ook in 1 lijn en de jb's deden niks
Ben ik het volledig mee eens.
Ben dit weekend naar Aalst carnaval geweest en daar waren ook een aantal wagens die er flink over gingen.
Ben dit weekend naar Aalst carnaval geweest en daar waren ook een aantal wagens die er flink over gingen.