Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Gunnie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van Gunnie (Pagina: 8 van 8)
Topic: De DYNAMO VAN JB (17-12-2004 01:13:00)moest je er iets mee zijn, filmpje is met 20 frames/s opgenomen
en als ik binnenkort men "zolder" opgeruimd heb kan ik alles eens netjes bezien, ik denk dat de 100W perfect is voor thuis, niet te fel en niet te flepsTopic: De DYNAMO VAN JB (14-12-2004 22:03:00)hieronder zit een motor 
en dat uitpuilend ding stoort me niet echt, het is het licht dat eruit komt dat belangrijk is, in het donker zie de behuizing toch bijna niet
edit kvm was me te snel afTopic: De DYNAMO VAN JB (14-12-2004 21:20:00)
heb nu ff nog een filmpje toegevoegd van de strobo functie, gewoon op men 3m hoge plafond laten schijnen. die variatie die je in het filmpje ziet is er in het echt niet, elke flits gaat netjes zelfde ritme :)
te vinden onderaan tussen de links naar de filmpjes
https://gunnie.xoopiter.com/JBSystemsDynamo
btw alleen strobo op witte bol
geen aparte shutter maarja
Topic: De DYNAMO VAN JB (14-12-2004 23:52:00)te vinden onderaan tussen de links naar de filmpjes

https://gunnie.xoopiter.com/JBSystemsDynamo
btw alleen strobo op witte bol

geen aparte shutter maarja
Eric schreef:
De strobefuntie ziet er in het filmpje inderdaad echt véél sneller uit dan bij de Winner, dit begint er echt op te lijken!en als ik binnenkort men "zolder" opgeruimd heb kan ik alles eens netjes bezien, ik denk dat de 100W perfect is voor thuis, niet te fel en niet te fleps
Max schreef:
Enige minpunt aan de scan is dat uitpuilende geval bovenop de scan, wat het precies is ben ik nog steeds niet achter, maar het ziet er niet uit (helaas).
en dat uitpuilend ding stoort me niet echt, het is het licht dat eruit komt dat belangrijk is, in het donker zie de behuizing toch bijna niet
edit kvm was me te snel af
hoi
ikzelf heb vandaag één Dynamo gekocht, tweede komt er nog aan :)
en moet zeggen zijn prijs is hij zeker waard.
stevig gebouwd geen plastic brol, lamp is perfect voor mijn thuis gebruik en de gobo's en kleuren zijn goed. die gobo shake is leuk en de "strobo" gaat redelijk vlot
van geluidsproductie is deze zeker niet overdreven, de naar mijn mening snel genoege spiegel hoor je al niet, alleen de ventilator hoor je. de muzieksturing van wat ik er nu mee getest hebt valt mee maarja kan altijd beter zeker
enfin omdat er zo weinig over te vinden was heb ik zelf maar snel htmlke ineen geflanst met enkele pics op van de Dynamo zelf en de gobo's
excuse de crappy filmpjes (genomen met Canon A200)
https://gunnie.xoopiter.com/JBSystemsDynamo/index.htm
ps iemand een suggestie om zoiets goedkoop met DMX aan te sturen ?
ikzelf heb vandaag één Dynamo gekocht, tweede komt er nog aan :)
en moet zeggen zijn prijs is hij zeker waard.
stevig gebouwd geen plastic brol, lamp is perfect voor mijn thuis gebruik en de gobo's en kleuren zijn goed. die gobo shake is leuk en de "strobo" gaat redelijk vlot
van geluidsproductie is deze zeker niet overdreven, de naar mijn mening snel genoege spiegel hoor je al niet, alleen de ventilator hoor je. de muzieksturing van wat ik er nu mee getest hebt valt mee maarja kan altijd beter zeker
enfin omdat er zo weinig over te vinden was heb ik zelf maar snel htmlke ineen geflanst met enkele pics op van de Dynamo zelf en de gobo's
excuse de crappy filmpjes (genomen met Canon A200)https://gunnie.xoopiter.com/JBSystemsDynamo/index.htm
ps iemand een suggestie om zoiets goedkoop met DMX aan te sturen ?