Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Viero
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Viero (Pagina: 8 van 20)
Topic: werkhandschoenen (28-10-2009 20:14:00)
als het voor laden en lossen is, dan gebruik je dichte vingers,
want als er dan ergens een haakje alu los zit, haal je je tenminste niet open.
Is het voor inhangen en aansluiten, dan zijn een paar open vingers weer wat handiger voor het fijnere werk.Ik stond ook voor dit dilemma voor ik koos welke vingertoppen ik zou nemen, de toploze genomen omdat pvctape etc. zo handiger aan te brengen is. Met het laden en lossen kan je inderdaad wel eens je vinger openhalen maar is bij mij zo weinig gebeurd dat ik een 2e paar wat over the top vind
Topic: werkhandschoenen (24-10-2009 01:50:00)
Is deze nu beter of betrouwbaarder dan de losse 4 kanaals dimbakjes die je aan een statief / truss monteert?
Ge kent ze wel die met 4 al dan niet met klepjes stopcontacten en blauw displaytje op front.
En waarom is er de brick-versie?
Kan iemand me vertellen wat het beste is om af en toe eens een belasting te dimmen / schakelen zoals een par, halogeenstraler, led tubes, ...
dank alvast!
PS De led pinspot ziet er knap uit qua effect! Mooi lekker wit licht doet me denken aan gaslampen zoals de msd ofzo.(van kleur dan! ;-) )
Toch wel, de stand alone led tubes die geen dmx of controller nodig hebben kan je switchen met zo'n toestel .Die lightbrick is gewoon zoals een T4 van showtec maar je kan er geen lampen aan ophangen...
Ik werk soms bij een bedrijf waar we er 1 hebben, deze ligt backstage om de lampen op de vloer te kunnen dimmen (geen 'deftige' dimmer gekocht omdat het maar 3 kanalen betreft...)Topic: Tomorrowland 2009 (29-7-2009 18:06:00)
Toen om 21 uur David Guetta begon in de tent van de Versuz, stond er gemakkelijk 5000 man in die (voor dit aantal personen) toch relatief kleine tent. Je kon geen kant meer op, moest je plassen, had je pech want dan had je eerst een half uur nodig om uit het publiek te geraken en dan nog een kwartiertje lopen naar de toiletten
. Maar het was een feestje! Volgend jaar ben ik er zeker weer, maar dan voor 2 dagen.
Met 2x 45000 man (zaterdag en zondag) en de show die ik daar gezien heb ben ik weer trots dat ik in hét festivalland woon
Moby jammer genoeg moeten missen, maandag op 10 days off moeten werken :)
In de Versuz tent niet echt drukke momenten meegemaakt maar wel toffe feestjes!
En volgend jaar zal het festival blijkbaar 3 dagen zijn, ik zal er allesins alle dagen in VIP style te vinden zijn :D
En dat laatste vind ik allesins ook!Topic: Tomorrowland 2009 (29-7-2009 01:35:00)
Vuurwerk, lasershowtje, veel rook, Intro van nieuwe DJ via tijdcode met licht, beeld, geluid, op dat moment een goede plaat erin knallen, leuk lichtshowtje erbij , een MC die wat brabbelt, veeeel bezoekers, iedereen uit z'n dak
Erg leuk, maar om daarvoor nou een apart topic te openenJa, maar meestal is het wel wreed proper gedaan :) En timecode vind ik zelf wel iets chique, wil er zelf ook mee experimenteren. Mc's heb ik het ook wat minder voor (tenzij d'n'b) maar ja...
alles was weer zeer netjes decors, special effects, licht, geluid,...
q dance stage zag er ook knap uit.
star wars stage vondt ik zeer proper gedaan,t was simpel met witte doeken en een paar moving washes.
vet feestje was het.Ben er de zaterdag ook geweest. Q dance was zeer knap, alleen het einde was er keihard over qua muziek en vuurwerk
Star Warz was zeer strak, alleen jammer dat er geen operator achter het licht zat (waren btw High End Studio Color 575
), het waren gans de tijd een paar chases die elkaar opvolgden...
Versuz tent vond ik wel nog tof met het draaiend podium. Het was eens iets anders.Topic: Ervaringen Futurelight MH660 (5-7-2009 17:53:00)Als je inderdaad een gastenlijst hebt of bepaald aantal uitnodigingen hebt blijft het idd privé, iets voor drank of eten vragen kan altijd. Zo werd het ons tijd geleden toch vertelt bij de gemeente (zoals tom dus zegt, navragen)...Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (12-6-2009 00:04:00)Vaak hebben die ophangpunten een Vf van 5 (ALS het al opgegeven wordt). Dat is voldoende om op te hangen maar NIET boven mensen (waarbij het nut wel even vrij rap verloren gaat in de meeste gevallen). ALS er sprake is van een opgegeven veiligheidsfactor dan is die vaak in de handleiding terug te vinden.Ah, ok. Wist niet dat het met vf5 was, bedankt voor de verheldering
Tom schreef:
Je moet vooral kijken waar je ze voor gebruikt uiteraard.als het voor laden en lossen is, dan gebruik je dichte vingers,
want als er dan ergens een haakje alu los zit, haal je je tenminste niet open.
Is het voor inhangen en aansluiten, dan zijn een paar open vingers weer wat handiger voor het fijnere werk.
Ik heb er van Snickers Workwear, zeer degelijke handschoenen. Ik vind handschoenen zonder topjes net iets handiger werken, kan je prutswerk zeer gemakkelijk doen. Alleen om kabels te herstellen snap ik niet goed waarom je dat nodig hebt :p Deze week nog 40 shuckokabels in elkaar gevezen, was ergens blij dat ik mijn handschoenen niet aanhad, toch maar onhandig
Topic: Wat kosten jullie nou? (29-8-2009 01:51:00)
Moest je nog parren bij je vast setje zetten zou ik een 250/300 vragen...
Wij liggen nu aan 300 voor dj/geluid/8parren, huwelijk (volledig verzorgd) ligt aan 400. Is een stuk onder de prijs van professionele mensen maar dat komt doordat ik het niet echt als 'werk' doe maar als hobby... Als je goed genoeg bent en mensen die je niet kent je echt willen zullen ze er wel voor betalen...
Topic: JB-system LED Pinspot <=> Showtec dimbrick (28-8-2009 01:37:00)Wij liggen nu aan 300 voor dj/geluid/8parren, huwelijk (volledig verzorgd) ligt aan 400. Is een stuk onder de prijs van professionele mensen maar dat komt doordat ik het niet echt als 'werk' doe maar als hobby... Als je goed genoeg bent en mensen die je niet kent je echt willen zullen ze er wel voor betalen...
X-PLOSION schreef:
Even een vraagje over de lightbrick ...Is deze nu beter of betrouwbaarder dan de losse 4 kanaals dimbakjes die je aan een statief / truss monteert?
Ge kent ze wel die met 4 al dan niet met klepjes stopcontacten en blauw displaytje op front.
En waarom is er de brick-versie?
Kan iemand me vertellen wat het beste is om af en toe eens een belasting te dimmen / schakelen zoals een par, halogeenstraler, led tubes, ...
dank alvast!
PS De led pinspot ziet er knap uit qua effect! Mooi lekker wit licht doet me denken aan gaslampen zoals de msd ofzo.(van kleur dan! ;-) )
Toch wel, de stand alone led tubes die geen dmx of controller nodig hebben kan je switchen met zo'n toestel .
Ik werk soms bij een bedrijf waar we er 1 hebben, deze ligt backstage om de lampen op de vloer te kunnen dimmen (geen 'deftige' dimmer gekocht omdat het maar 3 kanalen betreft...)
Dat is er inderdaad wel een heel klein beetje over
voor mij is het vooral voor veel eten en drank (die duur was), parking + camping
Topic: Tomorrowland 2009 (29-7-2009 15:11:00)
voor mij is het vooral voor veel eten en drank (die duur was), parking + camping
Edit Mod: Dré: Quotefix. Het heeft totaal géén nut om de volledige post boven je eigen bericht te quoten...
Twinscan schreef:
Ik was er zondag. De shows waren stuk voor stuk kippenvelmomenten. Moby was echt trillen op je benen.Toen om 21 uur David Guetta begon in de tent van de Versuz, stond er gemakkelijk 5000 man in die (voor dit aantal personen) toch relatief kleine tent. Je kon geen kant meer op, moest je plassen, had je pech want dan had je eerst een half uur nodig om uit het publiek te geraken en dan nog een kwartiertje lopen naar de toiletten
. Maar het was een feestje! Volgend jaar ben ik er zeker weer, maar dan voor 2 dagen.Met 2x 45000 man (zaterdag en zondag) en de show die ik daar gezien heb ben ik weer trots dat ik in hét festivalland woon
In de Versuz tent niet echt drukke momenten meegemaakt maar wel toffe feestjes!
En volgend jaar zal het festival blijkbaar 3 dagen zijn, ik zal er allesins alle dagen in VIP style te vinden zijn :D
En dat laatste vind ik allesins ook!
LJ DaAn schreef:
Op zulke manieren sluit elk (dance) festival tegenwoordig...Vuurwerk, lasershowtje, veel rook, Intro van nieuwe DJ via tijdcode met licht, beeld, geluid, op dat moment een goede plaat erin knallen, leuk lichtshowtje erbij , een MC die wat brabbelt, veeeel bezoekers, iedereen uit z'n dak
Erg leuk, maar om daarvoor nou een apart topic te openen
dj merinos schreef:
Ik ben er zaterdag geweest.alles was weer zeer netjes decors, special effects, licht, geluid,...
q dance stage zag er ook knap uit.
star wars stage vondt ik zeer proper gedaan,t was simpel met witte doeken en een paar moving washes.
vet feestje was het.
Star Warz was zeer strak, alleen jammer dat er geen operator achter het licht zat (waren btw High End Studio Color 575
), het waren gans de tijd een paar chases die elkaar opvolgden...Versuz tent vond ik wel nog tof met het draaiend podium. Het was eens iets anders.
Al een paar keer mee gewerkt, soepele bewegingen, reageren snel, zijn ook snel, veel opties voor een aantrekkelijke prijs... Alleen 1 toestel gehad dat af en toe wat moeilijk deed, een reset was de oplossing, soms moet dit meerdere malen gebeuren. Aangezien het 1 op de 8 is zal het waarschijnlijk een productiefout zijn
Topic: Regelgeving Prive Feesten (21-6-2009 21:24:00)sinuz schreef:
Dat lijkt me sterk, wij vragen bij onze huisBBQ ook altijd 10 euro entree, maar bepalen zelf wie we uitnodigen en wie niet. Zolang je niet "iedereen" uitnodigt lijkt een feest me privé.Dré schreef:
viero schreef:
Zijn ze niet gemaakt om te vliegen? Er zitten toch vliegogen in?