Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van M|A Audiotechniek

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 8 van 20)

Topic: Showtec Club Fazer (12-2-2007 16:18:00)
Ik zal het aankaarten. Ben dan wel benieuwd hoe een hazer werkt?
Topic: Showtec Club Fazer (12-2-2007 15:38:00)
Apparaat is allang over zijn garantie periode heen. Waarom toch doen als er in de handleiding staat dat het niet moet? Omdat het altijd al is gedaan, en het ook altijd al heeft gewerkt. Dan ga ik niet twijfelen of het wel goed is die vloeistof. Die rookmachine is niet mijn ding, ik vul hem bij als het moet, veder is dat niet mijn zaak. Alleen als ik weet dat we de rookmachine ermee slopen, kan ik zeggen dat ze er andere vloeistof voor moeten kopen. Maar als niemand weet wat de gevolgen zijn, dan komen we daar snel genoeg achter, want we hebben 20 liter haze extra in de vooraad.
Topic: Showtec Club Fazer (12-2-2007 15:29:00)
In de handleiding staat Do not use liquids designed only for Hazer machines. Oke, maar er staat veder niet bij wat de gevolgen zijn. Onze z300 doet het namelijk wel gewoon met haze vloeistof.
Topic: Showtec Club Fazer (12-2-2007 14:42:00)
Ojee, wij voeren onze Z300 van Antari altijd met dit spul. Is dit schadelijk voor je machine?
Topic: (kracht) 16A CEE-contact 25A afzekeren (7-2-2007 06:49:00)
''Het geluid is blijft altijd volledig intact.''
Rare zin wink ;)
Topic: freestyler hulp (2-2-2007 20:38:00)

roytie schreef:

ik heb thuis 2 aztek 250 scans hangen weet iemand wat een zelfde is maar van een ander merk?
de eurolite TS-7b is ook hetzelfde
Topic: 'Windows Fundamentals for Legacy PCs' (Eiger) als audiomixer/analyzer. (28-1-2007 19:27:00)
Probleem inmiddels opgelost, mijn windows 2000 cd was gewoon onleesbaar. Speciale dank aan Fossalta happy :)
Topic: 'Windows Fundamentals for Legacy PCs' (Eiger) als audiomixer/analyzer. (27-1-2007 17:58:00)
Heb ik gedaan, en hij start nu ook gewoon de instalatie via de cdrom, maar vreemd genoeg blijft hij vragen of ik de Cd in drive A wil doen (gek, want drive A is diskette).

Mischien iemand een idee hoe ik lightjockey 2.5 wel kan laten werken op WinFLP? Ik krijg steeds als ik de instalatie start de melding: Geen geldige win32 toepassing.
Topic: 'Windows Fundamentals for Legacy PCs' (Eiger) als audiomixer/analyzer. (27-1-2007 16:15:00)
Helaas werkt Lightjockey 2.5 niet op WinFLP, dus was ik van plan om 1 van de laptops te instaleren met Windows 2000. Nadat de laptop alle opstartdiskettes heeft gehad, begin ik met de instalatie van windows 2000. Hij vraagt om de cdrom, maar die zit er al in. Dus ik druk op enter, en hij blijft vragen om de cd-rom met het label Windows 2000 professional. Maar deze zit er gewoon in. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Topic: Hoe snij ik een gat in mijn vinyl? (23-1-2007 17:38:00)
Dremel wink ;)