Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Magik77
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 151 bijdrage(n) van Magik77 (Pagina: 8 van 16)
Topic: Monitor luidspreker (21-1-2004 13:44:00)
hier:www.prorec.com/prorec/articles.nsf/3fbdd95be86013f1862567f30025b305/0b7fae7ed3205d3c86256ae100044f41?OpenDocument
een test van meerdere merken.Harstikke leuk deze link, maar volgens mij werd er gevraagd naar een goedkoper alternatief. Deze monitors zijn volgens mij nog duurder. Ik ben al aan het sparen voor een Syrincs set. Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (2-1-2004 16:52:00)
Bevredigend antwoord, nu nog (ff) wat Euro's bij elkaar sprokkelen. Ik ben altijd wat huiverig voor het geheel opendraaien van iets. Half open is voor mij meestal al voldoende. Ben bang dat er wat kapot gaat, maar daar hoef ik niet zo bang voor te zijn, zeker niet als versterker en speaker op elkaar zijn afgestemd. Zoals bij deze PA set.
Topic: Monitor luidspreker (21-1-2004 12:52:00)Nee, maar ik zie het al voor me, bij ons thuis een verjaardag, en allemaal tegelijk vragen ze aan mij of ik een stukje wil draaien, dus moeten me draaitafels, mixer naar beneden en dan ook die syrincs set, anders is het zo'n gedoe met kabels. Ik ben altijd zuinig op mijn spullen, maar weet (nog) niet waartoe de Syrincs' in staat zijn. En mijn familie en vrienden kennende, kan het nooit hard genoeg gaan.
ps. ik heb het forum al redelijk doorgespit, en las regelmatig dat dre, degene die de Syrincs set voor feestjes ging gebruiken, persoonlijk zou achtervolgen, want daar is deze set veel te mooi voor.....toch???
Topic: Monitor luidspreker (21-1-2004 11:51:00)ps. ik heb het forum al redelijk doorgespit, en las regelmatig dat dre, degene die de Syrincs set voor feestjes ging gebruiken, persoonlijk zou achtervolgen, want daar is deze set veel te mooi voor.....toch???
Ok puur uit nieuwsgierigheid, ik las namelijk dat de Syrincs set door sommige van jullie als home cinema set wordt gebruikt. Ik ben al druk aan het sparen voor mijn eigen Syrincs setje voor op mijn slaapkamer. En daar zal de set ruimschoots voor voldoen. Maar wat is eigenlijk het maximum waarvoor je deze set kan gebruiken, ik bedoel qua vierkante meter, en als je ze dan toch gebruikt bij een feestje (zou ik nooit doen hoor
) kan hij zeg maar 20 man overstemmen??? Of staat hij dan boven zijn bereik te blazen? En na een uur of 5??? Deze vragen zijn overgens uit nieuwsgierigheid, want ik zou mijn set nooit te ver pushen, want volgens mij wordt ik dan achtervolgd door een aantal van jullie....
Topic: Monitor luidspreker (20-1-2004 08:33:00)
) kan hij zeg maar 20 man overstemmen??? Of staat hij dan boven zijn bereik te blazen? En na een uur of 5??? Deze vragen zijn overgens uit nieuwsgierigheid, want ik zou mijn set nooit te ver pushen, want volgens mij wordt ik dan achtervolgd door een aantal van jullie....
orkz schreef:
Natuurlijk zijn er ook andere monitors dan de syrincs.hier:www.prorec.com/prorec/articles.nsf/3fbdd95be86013f1862567f30025b305/0b7fae7ed3205d3c86256ae100044f41?OpenDocument
een test van meerdere merken.
En dan nog iets, in een ander topic vraag je naar muziek van o.a. Way out West, goh, laat ik nou toch eens denken dat Tiesto regelmatig tracks van Way out west draait. oa. Mindcircus.
Kortom verdiep je ergens in, voordat je iemand gaat veroordelen, en kijk niet alleen naar die oppervlakkige dingen.
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (2-1-2004 16:44:00)Kortom verdiep je ergens in, voordat je iemand gaat veroordelen, en kijk niet alleen naar die oppervlakkige dingen.
Weet je, ik wou dat hij nooit was doorgebroken. In 1998 voordat iedereen Tiesto kende, en hij nog in kleine zaaltjes draaide, kwam ik in aanraking met zijn muziek. Maar als de populariteit van iemand toe gaat nemen, word ook het publiek dat naar hem komt kijken groter. En hoe hou je 20.000 man tevreden??? Door te draaien wat ze leuk vinden. Ik denk dat een groot aantal mensen die hier hun "mening" geven over Tiesto nog NOOOIT naar een live set van hem zijn geweest. Altijd dat gezeur dat hij niet origineel is, wie denk je wel dat je bent, door zulke niet doordachte dingen te zeggen?? Hij was volgens mij de eerste DJ ter wereld met een eigen concert in het Gelredome. Heeft dit jaar 2 DVD's uitgebracht. Combineerde muziek van Kane, met trance. Maakte remixen van Radiohead, Dave Mathew band, tot Delerium (Silence en Innocente) Heeft zijn eigen website waar hij zijn fans via video te woord staat op eventuele vragen.
Tuurlijk als hij voor het eerst draait in Australie zet hij zijn oude vertrouwde Flight 643, en Suburban train op. Maar ik denk dat die mensen daar het liever horen dan dat hij die plaat op zijn TT legt. Want er zullen ongetwijfeld mensen in Australie naar zijn optreden komen die Tiesto alleen kennen van DIE nummers, en als hij ze dan niet draait, krijg je commentaar van, "Hij draaide niet eens Suburban train, Flight 643, lethal Industry"
Maar hier word gezegd dat het geen kwalitatief hoogstaande produkties zijn, ach dat is jullie mening, hij is daarom ook geen producer van het jaar, maar DJ van het jaar. ik dacht dat de meeste hier wel het verschil wisten tussen produceren en plaatjes aan elkaar draaien. En luister eens naar nadere nummers van Tiesto dan alleen DIE nummers die bekend zijn.
2 Rhodez. Wat maakt Tiesto een "klunsje" het feit dat hij per optreden meer opstrijkt dan jij in een heel jaar? Hij 2 keer in successie is verkozen tot wereld no.1 DJ? Hij een eigen winkel heeft? Hij omkomt in aanvragen of hij a.u.b. een keertje wil komen draaien?
Dat je durft te zeggen and I know music???? Goeiedag zeg, welke nummers ken je van Tiesto? Ik denk niet dat je veel verder komt dan de top 40 liedjes. In een set van 2 uur draait hij zo'n 20 nummers, waarvan er 1 en misschien 2 van zijn eigen zijn, en dan krijg jij uit je strot, "Hij zet alleen z'n eigen plaatjes op (en wie traffic heeft gezien: WTF doet ie? dat kan mn demente oma nog wel)" ....Luister eens naar Magik Journey, of een ander GOED nummer van hem, voordat je een oordeel trekt. En wat vind je dan geen voorspelbare en simpele muziek??
Entertainment 0,0??? Waarom komen veel mensen die hem 1 keer hebben gezien live, dan terug om hem nog eens te zien? Er zijn 10.000en DVD's van Tiesto in concert verkocht, en jij durft te zeggen dat hij een entertainment van 0,0 heeft?
Brengt niks nieuw.....welnee, waar zat jij de afgelopen 2 jaar??? Enne sterkte met je demente oma, ik weet wat zo'n ziekte met een mens kan doen, dus hoop niet dat je het spottend gebruikt.
Iedereen mag hier zijn/haar mening geven, maar doe het dan wel op een onderbouwde manier. En ga niet verkondigen dat iemand een klunsje is, terwijl diegene meer heeft bereikt, dan dat jij (gezien je gebrek aan muziek-kennis) ooit zult bereiken.
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (19-12-2003 13:48:00)Tuurlijk als hij voor het eerst draait in Australie zet hij zijn oude vertrouwde Flight 643, en Suburban train op. Maar ik denk dat die mensen daar het liever horen dan dat hij die plaat op zijn TT legt. Want er zullen ongetwijfeld mensen in Australie naar zijn optreden komen die Tiesto alleen kennen van DIE nummers, en als hij ze dan niet draait, krijg je commentaar van, "Hij draaide niet eens Suburban train, Flight 643, lethal Industry"
Maar hier word gezegd dat het geen kwalitatief hoogstaande produkties zijn, ach dat is jullie mening, hij is daarom ook geen producer van het jaar, maar DJ van het jaar. ik dacht dat de meeste hier wel het verschil wisten tussen produceren en plaatjes aan elkaar draaien. En luister eens naar nadere nummers van Tiesto dan alleen DIE nummers die bekend zijn.
2 Rhodez. Wat maakt Tiesto een "klunsje" het feit dat hij per optreden meer opstrijkt dan jij in een heel jaar? Hij 2 keer in successie is verkozen tot wereld no.1 DJ? Hij een eigen winkel heeft? Hij omkomt in aanvragen of hij a.u.b. een keertje wil komen draaien?
Dat je durft te zeggen and I know music???? Goeiedag zeg, welke nummers ken je van Tiesto? Ik denk niet dat je veel verder komt dan de top 40 liedjes. In een set van 2 uur draait hij zo'n 20 nummers, waarvan er 1 en misschien 2 van zijn eigen zijn, en dan krijg jij uit je strot, "Hij zet alleen z'n eigen plaatjes op (en wie traffic heeft gezien: WTF doet ie? dat kan mn demente oma nog wel)" ....Luister eens naar Magik Journey, of een ander GOED nummer van hem, voordat je een oordeel trekt. En wat vind je dan geen voorspelbare en simpele muziek??
Entertainment 0,0??? Waarom komen veel mensen die hem 1 keer hebben gezien live, dan terug om hem nog eens te zien? Er zijn 10.000en DVD's van Tiesto in concert verkocht, en jij durft te zeggen dat hij een entertainment van 0,0 heeft?
Brengt niks nieuw.....welnee, waar zat jij de afgelopen 2 jaar??? Enne sterkte met je demente oma, ik weet wat zo'n ziekte met een mens kan doen, dus hoop niet dat je het spottend gebruikt.
Iedereen mag hier zijn/haar mening geven, maar doe het dan wel op een onderbouwde manier. En ga niet verkondigen dat iemand een klunsje is, terwijl diegene meer heeft bereikt, dan dat jij (gezien je gebrek aan muziek-kennis) ooit zult bereiken.
Ik zie master tempo meer als een soort klunzenblubber, te hoge/te lage pitch verdoezelen door middel van toonhoogte te compenseren. Tis juist extra knap als je het niet nodig hebt, en zonder MT een goed klinkende mix neer te zetten. Trouwens niemand mixet perfect. En soms is het wel leuk om te horen als een DJ 2 platen niet exact synchroom inmixet. En de beats niet precies samenvallen. Beetje menselijke kant van een DJ.
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (19-12-2003 13:08:00)Ach iedere DJ heeft z'n eisen wat voor apparatuur er minimaal moet staan, moet je dan ook elke functie van zo'n apparaat kennen? Als je kwalitatief goed spul wil hebben, omdat op die manier je draaikunsten het beste uitkomen. Ik denk dat er weinig DJ's zijn die alle functies van de Pioneer CDJ-1000 kennen. Om dan te zeggen dat je erin moet verdiepen....hij hoeft die CDJ toch niet te verkopen....het gaat om zijn muziek. Of zie ik het verkeerd?
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (19-12-2003 08:04:00)Dat Dana op een makkelijke manier de top heeft gehaald, is 1. Dat ze technisch (goed luisteren) "slecht" draait is 2. Er zijn talloze mannen die technisch beter draaien, en niet doorbreken.
Dat Tiesto niet weet wat master tempo inhoud, ach ja, hij draait in 99% van de feesten op Technics en daar zit die functie niet op. Tevens vind ik een optie die (nog) niet vlekkeloos werkt (op mijn PDT6000). En ik gebruik hem nooit.
Als je Traffic niet zijn slechtste nummer vind, welk nummer vind je dan nog slechter?
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (18-12-2003 18:29:00)Dat Tiesto niet weet wat master tempo inhoud, ach ja, hij draait in 99% van de feesten op Technics en daar zit die functie niet op. Tevens vind ik een optie die (nog) niet vlekkeloos werkt (op mijn PDT6000). En ik gebruik hem nooit.
Als je Traffic niet zijn slechtste nummer vind, welk nummer vind je dan nog slechter?
dat je mensen als Tiesto en Lady Dana met elkaar durft te vergelijken. Laat me niet lachen zeg.
De enige maar dan ook de enige reden dat lady Dana is doorgebroken is dat ze een goede vriend is/was van Darkraver. Ze zal wel iets bij hem hebben gedaan (vul zelf maar in)
Tiesto heeft zijn hele leven er alles aan gedaan en jaren en jaren gedraaid voordat hij doorbrak. Hij heeft ervoor moeten knokken en veel moeten opofferen. En dan zijn er hier mensen (noem geen namen) die durven te zeggen (paar leuke plaatjes gemaakt, leuk koppie, en je bent er)
Verdiep je ergens in, voordat je van die waardeloze uitspraken doet die kant noch wal raken. Tijs is iemand die zich al jaren inzet voor de muziek. En echt een pionier is op dat gebied, niemand geloofde van te voren dat Tiesto in concert zo'n succes zou worden. Hij is de meest succesvolle DJ ter wereld, en dan durven er hier mensen zoiets te beweren. Kom zelf eens met een plaatje, en al is het maar half zo goed als Tiesto zijn slechtste nummer (Traffic) dan mag je terugkomen.
De enige maar dan ook de enige reden dat lady Dana is doorgebroken is dat ze een goede vriend is/was van Darkraver. Ze zal wel iets bij hem hebben gedaan (vul zelf maar in)
Tiesto heeft zijn hele leven er alles aan gedaan en jaren en jaren gedraaid voordat hij doorbrak. Hij heeft ervoor moeten knokken en veel moeten opofferen. En dan zijn er hier mensen (noem geen namen) die durven te zeggen (paar leuke plaatjes gemaakt, leuk koppie, en je bent er)
Verdiep je ergens in, voordat je van die waardeloze uitspraken doet die kant noch wal raken. Tijs is iemand die zich al jaren inzet voor de muziek. En echt een pionier is op dat gebied, niemand geloofde van te voren dat Tiesto in concert zo'n succes zou worden. Hij is de meest succesvolle DJ ter wereld, en dan durven er hier mensen zoiets te beweren. Kom zelf eens met een plaatje, en al is het maar half zo goed als Tiesto zijn slechtste nummer (Traffic) dan mag je terugkomen.