Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djp

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 8 van 20)

Topic: Info geluidset HK Projector (20-1-2009 17:27:00)
Als je het toch meermaals gehuurd hebt, dan weetje toch wat het setje doet en kan? Of zie ik dit nu verkeerd.
Topic: Filtering EV SB 122 naar EV ZX1 (17-12-2008 20:21:00)
en toch gaat dat al jaren goed hier, en dan heb ik het natuurlijk wel over spraak en zo nu en dan een muziekachtig iets. Disco zal zeker een ander verhaal zijn.
Topic: Filtering EV SB 122 naar EV ZX1 (15-12-2008 23:55:00)

dj krissie schreef:

800 watt op een speaker die peaken van 800 watt mag hebben? Is de cp 2200 niet een beetje te veel voor zo'n kastje om het een beetje heel te houden?

Kristian
gaat perfect..

ik werk er dagelijks mee 2/4/6 speakers spraak of muziek gaat prima.. happy :)
Topic: Dap logo verwijderen soundmate 2 (1-9-2008 17:43:00)
waarschijnlijk moet je het rooster eraf halen, dan zit achter het logo een m6? moertje als die eraf draait kun je het logo eraf halen.
Topic: Dap logo verwijderen soundmate 2 (1-9-2008 17:36:00)
als je lef hebt laat je het er gewoon op zitten of het nu pro is of niet razz :p
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (19-8-2008 17:20:00)

DJoost schreef:

Gisternacht een jubileum-feestje van een sportvereniging, en er zou 150 man komen... Er waren er welgeteld 9...
gebeurde mij ook

moeten mooie discoshow hebben met laser, vereniging vergat alleen de flyers onder de leden uit te delen, resultaat 21:00 uur was ik weer thuis haha
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (9-7-2008 18:20:00)
oeh sexy hoor, ziet er goed uit
Topic: Post hier je gig logs (8-7-2008 20:54:00)
zit de filmpjes van

https://youtube.com/user/believeinmusic

achter elkaar en je hebt mijn gig log razz :p
Topic: Geslaagd?!?! (26-6-2008 22:47:00)
en ja niet te geloven, ben ook geslaagd

jaja.. gediplomeer allround av medewerker..

jaja laugh :D
Topic: Licht-geluid verhuur in de buurt van Venray (11-6-2008 22:15:00)
Nijmegen is naar mijn beste weten toch ongeveer net zo ver als Andelst. Ik heb licht en geluid nodig.
Feestjes voor 400 personen is het vaak als ik huur.
nee hoor, :P zit een 15/20 minuten tussen, én ja ik kan het weten.

maar als je goed gezoch had dan het je zo een handvol Licht & Geluids verhuur toko's gehad dicht bij jou in de buurt, alleen de goudengids al had je een heel stuk geholpen waarschijnlijk.