Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DvE

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 127 bijdrage(n) van DvE (Pagina: 8 van 13)

Topic: Hoe DMX kanalen op scanners instellen? (20-11-2004 12:12:00)

mariodv schreef:

Dmx kanalen instellen is een rare zaak en je kan soms voor een surprise staan.
Beste , kijk eens juist naar je controller welke kanalen hij heeft en met welke dmx adressen deze overeen stemmen.
dit is van belang daar dit je basis is om op te werken.
Ik gebruik een martin freekie controller.
Deze heeft 12 fixture adressen, het eerste kanaal is dmx 1, daarvoor zet je switch 1 on op je scan.
kanaal 2 fixture is dmx 13 , daarvoor zet je 1.3.4 on op je scan.
kanaal 3 fixture is dmx 25 , daarvoor zet je 1.4.5 on op je scan.
kanaal 4 fixture is dmx 37 , daarvoor zet je 1.3.6 on op je scan.
kanaal 5 fixture is dmx 49 , daarvoor zet je 1.5.6 on op je scan.
kanaal 6 fixture is dmx 61 , daarvoor zet je 1.3.4.5.6 on op je scan.
kanaal 7 fixture is dmx 73 , daarvoor zet je 1.4.7 on op je scan
kanaal 8 fixture is dmx 85 , daarvoor zet je 1.3.5.7 on op je scan
voila , hier heb je er 8 , probeer dit eens.
elke toestel zou nu apart moeten kunnen bedient te worden.
Dit is voor dip switchen hé , met digitale uitlezing kan je gewoon 13,25,37,48,61,73,85 instellen.
Hopelijk ben je hiermee uit je probleem geraakt.
Als fixture het aabtal scans wat je erop kan aansluiten is, is dat 32 (er kunnen dus 32 scans op mijn controler)

Ik het het ook nog geprobeerd wat u hierboven zij maar dat deed het niet (kan het liggen aan het aantal Fixtures ?)
Topic: Hoe DMX kanalen op scanners instellen? (18-11-2004 19:56:00)
Ik had een vraag

Hoe moet ik mijn scans instellen ?? (ivm. dipswitches) Ik heb 3 scans van dmx 3 kanalen

En ik link ze door !

het zijn gewoone MJS Showmakers met dipswitches EN een Showmaker control

En ik had al gekeken op het forum maar daar kon ik niet echt iets uithalen
Ik hoor het wel

Mvg,
Dave
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (14-9-2004 18:01:00)
De Stanton S350 is volgens mij 339 euro en de BST Cleving 280 is volgens mij 333 euro en dat is de zelfede als de Reloop RCD-900s en is dus ook nog een goedkoper als de S350 en heeft meer functies kijk maar eens www.bstdj.net/categorie_produits_uk.asp?ref_produit=1611&ref_site=39
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (21-8-2004 14:59:00)

sylvia schreef:

Je hebt dezelfde vraag in ditzelfde topic al TWEE keer eerder gesteld. Als er niet meer antwoorden komen, dan ZIJN er niet meer antwoorden. Dit forum is leuk, heel erg handig zelfs, maar we weten nou eenmaal niet alles. Leg je daar dan alsjeblieft eens gewoon bij neer en ga zelf verder zoeken.
owwkee
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (21-8-2004 12:00:00)
Weet iemand waar ik deze cd-speler kan testen in de showroom van een winkel (sorry dat ik het weer vraag kon ECHT niks vinden)

bij Ten Hove hebben ze 'm niet in de schowroom staan
Topic: DJ-nickname (17-8-2004 19:47:00)

sylvia schreef:

Eens met Quincman.

Verder vind ik hem leuk, behalve dat het in spreektaal misschien gaat lijken op Da Ego, da's weer minder.
Jah das waar maar dan zeg ik: He man kan je niet lezen (of luisteren) ofzo laugh :D
Topic: DJ-nickname (17-8-2004 19:46:00)

QuincMan schreef:

"dj" weglaten ;)
Owwkee dus gewoon Da Eco
Topic: DJ-nickname (16-8-2004 22:00:00)
Ik ben al lang voor een leuk naampje aan het zoeken en toen kwam er iets in mij op namelijk: DJ Da-Eco is dat wel een leuke en lekkere dj nickname ??
Topic: Mijn eerste spulletjes (16-8-2004 17:44:00)
haha mijn eerte setje waar ik nu ook nog (thuis mee draai zo ver dat kan dan)

2 diskmans (1tje van audiosonic zo'n mp3 cd-ding en 1tje van technics)
1 Phonic DM-1030 mixertje
1 Akai versterkertje AA-V12DPL (weet niet hoeveel watt)
4 boxen (merk?) van max 125 watt (zeggen ze) had daarvoor 4 boxies van technics waar ik ook wat feestjes mee gedraaid heb (stuk of 5)

Nou dat was het

Tijd voor wet echts (hahahah laugh :D

Maar dat komt aankomend jaar
Topic: Citronic: American audio en Synq ?? (14-8-2004 18:36:00)

DJ Quinten schreef:

DvE schreef:

ik zie nu pas dat de omnitronic duurder is als de Synq Dat kan toch niet!!!! (nou ja schijnbaar wel)
Waarschijnlijk is de Synq mixer het goedkoopst. Kijk maar in het OEM-bakken wereldje, vrijwel evenduur als al die andere maar wel inclusief element. Hoe ze het doen mag joost weten happy :)

grtn,

Stefan
laugh :D