Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj rabe
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 108 bijdrage(n) van Dj rabe (Pagina: 8 van 11)
Topic: 2000 watt aggregaat met dap p-1600 en dap p-900 (27-11-2005 08:41:00)
Echt een aanrader. Bij ons lag de sneeuw vanochtend nog wel minstens 15 cm dik op de straten, en wij mochten lekker oud papier ophalen van de muziekvereniging.
Ging echter verrassend goed, was zelfs maar een oud trekkertje met alleen achterwielaandrijving. En wij maar in de file staan door al die vastzittende auto's
nou vandaag nog met men colega met de terkker gereden maar we zaten bijna op de ander weg helft daar verkijk je je nog wel snel op
maja genoeg over trekkers
mvg mathijsTopic: Gisteren: helse tocht! (26-11-2005 16:24:00)
inderdaad als ik hem aanschakel dan loopt hij iets terug in toeren maar dat trekt ie meteen weer bij de versterkers springen nooit in de clip probeer ze daar atlijd onder tehouden.
hartelijk dank voor de reacties,
mvg mathijs
Topic: 2000 watt aggregaat met dap p-1600 en dap p-900 (26-11-2005 21:01:00)hartelijk dank voor de reacties,
mvg mathijs
hallo,
wij zijn hier al druk met de voorbereidingen van carnval, we hebben zelf een 2000watt aggregaat nu zijn we vanmiddag aan het testen geweest om te kijken of de aggregaat het wel aan kon. we hebben eerst een bouwlamp van 500watt aan gesloten toen hebben we een bouwlamp en dap palladium p-900 aangesloten dit liep allemaal goed geen problemen.
toen hebben we de dap palladium p-1600 en een dap palladium p-900 aangesloten dit ging ook goed. toen hebben we voorzichtig geprobeerd de bouwlamp er ook er bij op te doen ook dit ging goed nu is mijn vraag: wat kan er gebeuren omdat de aggregaat maar 2000watt levert en wij er wel meer watt op hebben zitten of bekijk ik dit verkeerd en moet ik niet naar het aantal watt kijken van de versterkers. en wat kan er gebeuren als de versterkers in een keer uit vallen. ik hoop dat ik dit zo goed heb beschreven. (als de mood`s het een onzin topic vinden dan moge jullie hem wel verwijderen).
al vast bedankt
mvg mathijs
Topic: Gisteren: helse tocht! (26-11-2005 19:28:00)wij zijn hier al druk met de voorbereidingen van carnval, we hebben zelf een 2000watt aggregaat nu zijn we vanmiddag aan het testen geweest om te kijken of de aggregaat het wel aan kon. we hebben eerst een bouwlamp van 500watt aan gesloten toen hebben we een bouwlamp en dap palladium p-900 aangesloten dit liep allemaal goed geen problemen.
toen hebben we de dap palladium p-1600 en een dap palladium p-900 aangesloten dit ging ook goed. toen hebben we voorzichtig geprobeerd de bouwlamp er ook er bij op te doen ook dit ging goed nu is mijn vraag: wat kan er gebeuren omdat de aggregaat maar 2000watt levert en wij er wel meer watt op hebben zitten of bekijk ik dit verkeerd en moet ik niet naar het aantal watt kijken van de versterkers. en wat kan er gebeuren als de versterkers in een keer uit vallen. ik hoop dat ik dit zo goed heb beschreven. (als de mood`s het een onzin topic vinden dan moge jullie hem wel verwijderen).
al vast bedankt
mvg mathijs
René Eppink schreef:
Voor iedereen die bang is vast te komen zitten met z'n auto of weet ik wat, pak de trekker!
Echt een aanrader. Bij ons lag de sneeuw vanochtend nog wel minstens 15 cm dik op de straten, en wij mochten lekker oud papier ophalen van de muziekvereniging.
Ging echter verrassend goed, was zelfs maar een oud trekkertje met alleen achterwielaandrijving. En wij maar in de file staan door al die vastzittende auto's
maja genoeg over trekkers
mvg mathijs
gister dacht ik even snel van school naar huis te rijden de eerste halfe km ging nog wel maar na dat stukje ging de scooter nog maar 10/20 km per uur
dus kon net zo goed lopen heb een 1 uur over gedaan om naar huis te komen normaal doe ik er 10/15 min over
mvg mathijs
Topic: Mijn eerste spulletjes (26-11-2005 16:20:00)
dus kon net zo goed lopen heb een 1 uur over gedaan om naar huis te komen normaal doe ik er 10/15 min over
mvg mathijs
ik had 2 wel bekende marguant boxen met een sanyo versterker en een disco ball met spot
nu 1,5 jaar later heb ik:
2x dap rw-15
2x dap rw-18b
1x dap p-1600
1x dap p-900
1x dubbule cd speler
licht:
1x 500 watt botex strobe
2x wildmoon
4x mooncolor
4x antec robo scan met bestuuring
der komt nog een setje parren aan
Topic: Welke Dubbel 15" kasten?? (10-11-2005 16:18:00)
nu 1,5 jaar later heb ik:2x dap rw-15
2x dap rw-18b
1x dap p-1600
1x dap p-900
1x dubbule cd speler
licht:
1x 500 watt botex strobe
2x wildmoon
4x mooncolor
4x antec robo scan met bestuuring
der komt nog een setje parren aan
hij bedoeld denk ik dat er verschillende speakers in zitten de onderste zijn anders als de bovenste dus als ik het zo zie kunnen ze niet allemaal uit de ax serie komen
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (2-11-2005 12:07:00)
we hebben een eigen aan hanger zal binnen kort eens een foto posten hij is nu bij de reclame boer om er wat op te zetten
en daar voor zit auto/trekker
mvg mathijs
Topic: DAP Soundmate 1 (6-10-2005 17:06:00)
en daar voor zit auto/trekker
mvg mathijs
oke ik dag ik meld het even mischien was het wel naar je zin gweest
Topic: DAP RW-12 of de DAP MC-15 (6-10-2005 11:12:00)
jammer van de 700 je had echte een 900 moeten kopen dat kan die makkelijk aan
Topic: DAP Soundmate 1 (6-10-2005 11:11:00)
volgens mij staat er een dap sound mate 2 op markt plaats voor een leuke prijs
mvg mathijs
mvg mathijs