Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pk
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 73 bijdrage(n) van Pk (Pagina: 8 van 8)
Topic: Problemen Axis 9-CR (19-4-2004 21:13:00)
hey Dré, kan je me soms ff op weg helpen met de auto-beat synchro functie op de axis9 CR?
ik merk nu ook dat je de axis na het opstarten de ene keer wel kan pitchen met het jog wheel en de andere keer dan weer niet.. strange en handleiding in Nl zou handiger zijn :p
groetjes!
Topic: Problemen Axis 9-CR (17-4-2004 17:58:00)ik merk nu ook dat je de axis na het opstarten de ene keer wel kan pitchen met het jog wheel en de andere keer dan weer niet.. strange en handleiding in Nl zou handiger zijn :p
groetjes!
jah dat helpt natuurlijk al heel wat, hoewel deze ook niet altijd perfect juist zit he.
maareuh op de verpakking van de cd-spelers staat nochtans dat ze auto-beat-synchronisation hebben.. snap wel niet dat er niet meer van te vinden is in de handleiding ..
greetz Pk
Topic: Problemen Axis 9-CR (17-4-2004 17:01:00)maareuh op de verpakking van de cd-spelers staat nochtans dat ze auto-beat-synchronisation hebben.. snap wel niet dat er niet meer van te vinden is in de handleiding ..
greetz Pk
Hey mensen. Ik heb sinds paar dagen 2 Numark Axis9 CR, zeer leuke cd-spelers!
Wat ik wel al ondervonden heb is dat de spelers soms na het scratchen in pauze blijven, en als je ze dan eens uit en weer aan zet, spelen ze na het scratchen gewoon door.. Wellicht is hiervoor een logische uitleg?
Had ook nog een vraagje voor mensen die ervaring hebben met deze dingen, vriendin van me wil haar eerste stapjes zetten in Dj-land
en daarvoor leek de auto-beatsynchronisation me wel handig (liedje juist pitchen lukt haar niet op mn jbs700 dusjah
)
nujah.. kan iemand me zeggen hoe dit werkt bij de axis9 CR? handleiding is immers (beetje te) bondig hierover..
enieweejz, zou heel leuk zijn me ff te helpen!
MVG, Pk
Wat ik wel al ondervonden heb is dat de spelers soms na het scratchen in pauze blijven, en als je ze dan eens uit en weer aan zet, spelen ze na het scratchen gewoon door.. Wellicht is hiervoor een logische uitleg?
Had ook nog een vraagje voor mensen die ervaring hebben met deze dingen, vriendin van me wil haar eerste stapjes zetten in Dj-land
en daarvoor leek de auto-beatsynchronisation me wel handig (liedje juist pitchen lukt haar niet op mn jbs700 dusjah
)nujah.. kan iemand me zeggen hoe dit werkt bij de axis9 CR? handleiding is immers (beetje te) bondig hierover..
enieweejz, zou heel leuk zijn me ff te helpen!
MVG, Pk