Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Pk

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 73 bijdrage(n) van Pk (Pagina: 1 van 8)

Topic: Downloadbare shows voor scx 500 (16-9-2015 08:25:00)
Goede morgen

de situatie: ik heb 6 scx 500 scans, een lege martin 2510 controller en martin lightjockey.
Ik vond op de site van martin de kant en klare shows om in te laden in de 2510 controller, maar helaas krijg ik de usb-serial convertor niet goed aangesloten (driver probleem denk ik) waardoor ik de shows niet kan inladen.
Als alternatief zou ik de shows nog kunnen inladen in m'n oude martin lightjockey software en van daaruit afspelen, maar ik vind nergens een LJB bestand van die kant en klare shows, hoewel die ooit moeten bestaan hebben...

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ben stilaan radeloos..
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (6-12-2009 22:05:00)
ook van hieruit veel sterkte toegewenst..
Topic: Pompje defect? (22-11-2009 22:38:00)
Ik heb een Antari Z300 Fazer die niets meer oppompt..
Leidingen zijn opgekuisd, de pomp maakt echter enkel nog een tikkend geluid. Tik met de hamer heeft geen nut.
Type pomp is Sp-12a(m24067). Nieuw pompje kopen of hebben jullie een ander idee?
Pomp is nog te verkrijgen voor +- 36€ zie ik..
Topic: Tomorrowland 2009 (8-8-2009 14:30:00)
Hier in de kranten gelezen dat 2 bezoekers oogletsel hebben opgelopen door de laserstralen?
Topic: Filmpje lichtset (29-3-2009 22:23:00)
voor een dansoptreden mag bewegend licht toch echt wel hoor..
Frontlicht kon beter idd. Jeroen kan ons hierover zeker wat bijleren..
Topic: Buma stemra betalen voor muziek op je site (2-1-2009 02:11:00)
m'n excuses voor de kick, ik kwam toevallig op dit topic terecht en vroeg me nu wel af hoe het momenteel staat hiermee?
Topic: Martin Lightjockey vragen (28-12-2008 11:54:00)
Hey mensen,
ik zou in lightjockey een cue willen aanmaken met een aantal fixtures in een vaste kleur waar dan random 1 of meerdere fixtures even naar wit verspringen (bv 0,3sec)

Nu, ik doe als volgt:
20 sequences met alle toestellen paars. Dan verander ik alle oneven sequences naar een korte sequence (het minimum) met telkens een ander toestel in wit.
Zo krijg ik dus het gewenste effect: een witte flits over de verschillende toestellen.

Echter wil ik ook graag de cue time extern kunnen aanpassen (in dit geval via wheel op martin fingers) maar als ik dit doe verandert ook de tijd van de korte cue, waardoor het 'flits' effect weg is.
Iemand die hier een oplossing voor weet?
Het zou me ook helpen bij een andere vraag, zou namelijk ook 'single flash' chase willen laten lopen over 4 atomics, maar wil ook weer de snelheid kunnen aanpassen.
duizend maal dank voor wie me helpen kan :)
Groetjes
Topic: Martin Lightjockey vragen (9-11-2008 18:08:00)
Kan het niet meteen nakijken maar ik dacht dat je in de lijst van functies die je kan toewijzen aan dmx in kanalen kon kiezen voor macro size en macro speed.
Deze 2 kanalen zullen dan de grootte en snelheid beïnvloeden van je beweging.
Ikzelf gebruik Martin fingers en wijs ze toe aan de draaiknoppen
Topic: [Lichttafel] Conventioneel + LED + Intelligent. € 2000 + (9-11-2008 13:05:00)
er staat hier ergens een 2dehands pilot 3000 te koop, mooi naar jouw budget?
Topic: Martin Lightjockey vragen (8-11-2008 13:40:00)
veel bewegingen proggen is trouwens ook niet nodig; gewoon een paar figuren in de movement macro editer en de grootte en snelheid daarvan toewijzen aan een fader (of draaiknop).
zo kan je steeds aanpassen aan het tempo van de muziek, hoef je ook geen trage, snelle bewegingen te proggen.