Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Remczero

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 8 van 20)

Topic: Draaitafel meubel (28-11-2004 00:25:00)
Ow ,dat had ik niet verwacht. Je TT's staan nu ik er een beetje over nadenk idd wel los van de grond wat getril in ieder geval voorkomt..
Topic: Draaitafel meubel (27-11-2004 17:45:00)
Wel erg mooi jah. Lijkt me enkel niet erg praktisch. Dat word bij 1 stootje een schommel ,en dat is niet erg praktisch met draaitafels. Voor je het weet slaat je naald over.
Topic: Generator huren in Belgie? (27-11-2004 17:11:00)
Hij moet idd nog even symbolen leren laugh :D. Heb nog nooit een weerstand van 2300 W gezienshut up :X T is nog toevallig dat er bij hem ook 2300 Watt uitkomt ,want dat klopt al niet! Of terwijl het idee was goed ,uitvoering wat minder en als je het vna mij ook wilt horen. Je bent slim razz :p
Topic: Draaitafel meubel (27-11-2004 16:54:00)
Nou simpel niet maar 250 euro vind ik ook niet zo simpel eigenlijk shocked 8O Je bouwt dit zelfde meubel uit 3-4 grote platen mdf schat ik. Dan bouw je er 2 voor dit geld shocked 8O Decoupeerzaag moet je trouwens niet aan beginnen met planken op maat maken. Is een hoop gekluns. Een handcirkelzaag is tegenwoordig ook niet meer zo duur en daar heb je bij de bouw een hoop gemak van. Zagen in de bouwmarkt kan ook een optie zijn. Hou er dan wel rekening mee dat dit niet altijd even precies gebeurt en dat dit goed uit moet vallen.
Topic: Draaitafel meubel (27-11-2004 16:45:00)
Vind dat mdf dat niet afgelakt is ook maar niks eigenlijk ashamed :$ Als je er een busje verf tegenaan gooit ziet et er al veeel beter uit. En als je een meubel koopt ,kun je er naar mijn mening van uit gaan dat dat al gedaan is door de maker ,omdat je als je toch gaat hobbyen zo'n meubel zo in elkaar hebt zitten. shut up :X
Topic: Final Scratch 2 (25-11-2004 08:40:00)

Reind schreef:

Als iemand bijvoorbeeld een PS626 mixertje koopt bij feedback en ik zou een eigen zaak hebben en die persoon komt aan mij vragen of ik een fader wil vervangen omdat ie kraakt -> Ja doei.
Onder garantie natuurlijk niet ,als ie er wat duiten voor neerlegt wil ik het wel doen hoor happy :)
Topic: mixprogramma's die werken met tijdcode-platen (23-11-2004 22:57:00)

DJ Tim schreef:

remczero schreef:

(sorry pcdj en traktor en allerlei anderen ,maar die doen naar mijn mening toch onder voor final scratch en bpm studio).
De bijbehorende software van final scratch is Traktor, dus het klopt niet wat je zegt.
Ah shit stom foutje... Ik bedoelde met die traktor virtual dj. Het klopt idd niet ,ben geloof ik niet helemaal wakker geweest vanmiddag sad :( Klopt maar weinig van sommige stukjes die ik heir heb gepost in dit topic ,zal me mond maar eens houden razz :p
Topic: mixprogramma's die werken met tijdcode-platen (23-11-2004 15:42:00)
Ik weet wel wat final scratch is.. Een geluidskaartje met versterkte ingangen (scratch amp noemt stanton hem). Deze heeft echter volgens mij (ben er niet zeker van) geen uitgangen. Heb een demo gezien van het apparaat ,en daar zat toch echt een maya kaartje achter in de pc ,dus ook geen usb maar gewoon pci kaartje. (maar het kan zijn dat het unitje het wel heeft hoor ,maar lijkt me stug dat dat op een demo in een winkel niet word gebruikt shocked 8O hoewel er op de voorkant bovenop (waar toch meteen je oog op valt zou je denken) toch iets van ongebruikte tulps zaten wat dan waarschijnlijk de uitgangen zijn...nu breng je me aan de twijfel razz :p Als het toch zo is dat hij uitgangen heeft dan is dat maya kaartje misschien niet nodig.

Wat ik ik wel zeg is dat het heel erg stabiel werkt (mede door linux ,en een stukje software waar de functies meevallen ,maar wat zo stabiel is als wat voor deze termen ,dus pc mixen). De enige windows interface die zo goed werkt als dit die ik ooit heb gezien is bpm studio ,maar die ondersteunt weer geen tijdcode platen...(sorry pcdj en traktor en allerlei anderen ,maar die doen naar mijn mening toch onder voor final scratch en bpm studio).
Topic: mixprogramma's die werken met tijdcode-platen (23-11-2004 13:22:00)

dj_dysaster schreef:

Ik ben hier ook mee bezig (zoals je misschien gelezen had). De programma`s die hier mee werken zijn:

Final Scratch
Virtual dj
dj decks
mixvibes
en miss pinky (niet echt interresant)

Als je alles in een wilt moet je of voor Final Scratch (duur) gaan of voor Mixvibes (kun je het beste die maya usb bij nemen). Daarnaast heb je dan nog DJ Decks (wat ik ga gebruiken) dat is goedkoop maar even meer werk om te installeren en je moet hier losse platen bij kopen (FS vdj of miss pinky).

Verder is 256 mb ram wat aan de krappe kant voor deze programma`s dus ik zou voor je laptop gaan.
Laptop geheugen is meestal niet zo snel als het geheugen dat in een desktop zit ,dus misschien een reepje van 256/512 bijkopen? Dat kost tegenwoordig gelukkig ook geen fortuin meer...

Voor de rest zijn die kaartjes van Maya idd netjes. Ik heb nogal de nijging om te zeggen dat je voor final scratch moet gaan ,omdat ik daar zeker van weet dat het goed werkt. Virtual dj gebruik ik zelf (standalone gewoon met mixer) en ik vind het niet echt je van het. Het programma vertoont bij mij nog veel schoonheids foutjes (op een pentium 4 3 gigahertz wel te verstaan). Final scratch heeft zoals je denk ik wel gezien hebt in de webshop het volgende nodig:

Minimum: Intel Pentium III 500 MHz, 128 MB RAM, 200MB vrije hardiskruimte, USB poort, Windows 98/ME/2000/XP
Aanbevolen: Intel Pentium III 700 MHz, 256 MB RAM, USB poort, Windows XP

Daarbij wil ik toevoegen dat een goede geluidskaart dan iig ook een must is ,omdat je final scratch setje anders weinig tot zijn recht zal kome (geluidskwaliteit is niet zo goed van goedkope geluidskaartjes)..
Topic: Jb systems Q30 (19-11-2004 19:40:00)
Ik jammer genoeg ook niet en anders zou ik er geen reloops voor kopen laugh :D