Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick van Vugt

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick van Vugt (Pagina: 8 van 20)

Topic: rare dingen met synq smx-1 (13-5-2005 18:15:00)
En jawor, hij is dus gewoon stuk terug gekomen!:@

Ik weet niet wat ze daar reparatie noemen maar....

Heb net weer een mail gestuurd, en gezecht dat ik het helemaal zat ben met deze onzin en dat ik nu eindelijk wel eens waar voor m'n geld wil hebben. Het geruis uit de koptelefoon kwam gewoon weer terug. Ik heb net weer even geprobeerd te mixen en de ruis was weer weg. ik heb gezecht dat als het nu nog 1 keer voorkomt dat ik dan weer zou mailen, en dat er dan een ECHTE oplossing moet gaan komen, want zo'n """"reparatie"""" hoef ik dus niet meer hé...

Iemand verder advies over dit? want zo is djen echt niet leuk meer...
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (11-5-2005 22:35:00)

Magik77 schreef:

Coca and Villa - La Noche shocked 8O shocked 8O shocked 8O
Voor de trance fan's onder ons mischien wel, maar voor het echte publiek is het toch "te eentoning" (wat ik zovaak te horen krijg als iemand m'n discman ineens weg grist)...
Ik houd m'n geld nog even bij me, over een week of 2 zal ik ook eens in gaan zetten:P
Topic: Beste koptelefoon? (10-5-2005 19:23:00)

DJ Inspiration schreef:

Normaal gezien komt (of is hij er al?) een Synq koptelefoon uit!
Hij lijkt me op het eerste zicht wel degelijk en volgens mij ongeveer in dezelfde klasse te plaatsen als de Stanton DJ Pro 2000.

voor meer info https://www.synq-audio.com/
Dat ding stelt niet veel voor, de gemiddelde prijs is 45,- daar valt natuurlijk nooit een fatsoenlijke koptelefoon voor te maken...
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (29-4-2005 20:40:00)
Ja, die komt uit.

Ga maar naar dance grooves en tik hem daar in, daar staat hij al gegeven. Ook komt er een isos sampler. De cd is zeker het kopen waard, ben hem hier nu aan het luisteren. Het is echt van die droom trance, GEWELDIG!
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (27-4-2005 22:28:00)
Om eerlijk te zijn verwacht ik er dus niks van, komop kijk nou zelf eens in de """"top 40"""" van dit moment... Wat staat daar nou wat er echt hoort? Voor mij is het tegenwoordig meer de Down 40. Schnappi en darkraver enz horen daar helemaal niet thuis naar mijn mening. Dr Kurucho vind ik opzich dan weer wel een lekkere plaat, maar nogmaals ik verwacht niks van een Zomerhit.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (27-4-2005 18:39:00)
Ok, er is dus een nieuwe tracklist gekomen:

solarstone ft. jes - like a waterfall
tonedepth & soultan - moments
ahmet ertenu - why
jasefos - do what u want (max graham mix)
wighnomy bros - wurz + blosse
coca & villa - la noche
tilt - twelve (dousk mix)
luminary - my world (andy moor mix)
steve may - blend forty 3 (luke chable mix)
gabriel & dresden - arcadia
split second - midnight express
bt - force of gravity (tiesto mix)
allure - the loves we lost
blank & jones - perfect silence (ecraig mix)

estuera vs relocate - palma solane
inner stories - beyond
pos - gravity
lnq - people i used to know
mads arp - slow it down (mathilda mix)
dominic plaza - sounds rushing
metthew dekay vs proluctors - bad
electric pulse - white noise
grayarea - gravity
tiesto ft matt hales - UR (junkie xl guita...
odyssee - evolution
progression - sands of time
lsg - netherworld (oliver prime mix)
sensorica - only one (rave mix)

En het is dus een dubbel cd... Hij is in pre oder bij dance groove's. Ook gaat er een sampler van uit komen. Wat ik verder nog weet is dat tiesto het rustiger aan wil gaan doen, hij wil iets meer in de kleinere clubs gaan draaien en minder op grote feesten (zoals space mounten ofzo..)

info: https://www.dancegrooves.com/cdshop/index.php?part=info_cd&cd_id=58327
vinyl sampler: https://www.dancegrooves.com/cdshop/index.php?part=info_cd&cd_id=63850
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (2-4-2005 13:32:00)
Mmm, eindelijk de tracklist shocked 8O laugh :D .

Ziet er veel belovend uit, weer die eerste track, gemaakt door die gozer die ook in de groep kamaya painters zit (is ook tiesto). Isos 3 begint ook met Noa assembly, jammer dat deze tracks niet uitkomen. Ik ben vooral benieuwd naar Way out west.

Iemand enig idee welke van deze nummers uit de tracklist al verkrijgbaar zijn op vinyl?
Topic: Cue'en; "One cup" of "Two cup" (wie doet wat??????????) (2-4-2005 13:15:00)

mr_jows schreef:

dj white schreef:

ik doe beide maar geen van beide werkt voor mij , ik hoor het gewoon niet ashamed :$
Stop maar dan ;)
Nee, ik weet niet hoe lang je al bezig bent met matchen, maar je moet gewoon blijven proberen. Gewoon rustig en relaxed achter je mixer blijven staan en net zolang kloten todat het lukt.
Topic: Stanton DJ Pro 2000 (29-3-2005 18:57:00)

teknoknights schreef:

*kick*
Heb nu ook precies hetzelfde probleem met mijn stanton hoofdtelefoon.
Heb 'm tweedehands gekocht paar maanden geleden en was in perfecte staat.
Op scheurtjes of zo had ik toen nog niet gelet maar nu zie ik dat er aan de ene kant tussen de vijsjes een scheur van een goede twee cm loopt. Ook die hoekjes waar jullie het al over hadden (overbrugging van het grijs naar het zwart) zijn afgebroken.
Voor mij vormt dit eigenlijk niet echt een probleem (scheur scheurt niet echt door)
maar ik wou toch even weten of er nu al duidelijkheid is over die garantie erop. (hoewel dat moeilijk wordt, is tweedehands) en of die scheurtjes in feite een effect hebben op de stevigheid van de koptelefoon. (want ik vermoed dat het belangrijkste en sterkste deel van de constructie zich binnenin bevindt)

Bedankt
Groetn
Over de garnatie is de importeur duidelijk geweest, GEEN garantie. Ik heb het zelf ook geprobeerd maar helaas. Qua stevigheid maakt het volgens mij wel wat uit, bij mij zijn alle hoekjes ook afgebroken en de scheur die er in zat is alleen maar groter geworden. Maargoed, hij heeft het nu al meer dan een jaar uitgehouden, en dat is lang zat voor een koptelefoon. De volgende word toch maar een technics denk. wink ;)
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (26-3-2005 20:13:00)
Voor degene die het willen weten (van een andere forum maat gehoord):

Nu gratis 2 tracks van het isos album te downloaden op Beatport.com .
En geloof me, die nummers zijn echt vet! shocked 8O