Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djdimi
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 8 van 20)
Topic: Beginnen met Parspots Of Lichteffecten?? (30-8-2006 19:59:00)Sorry, wist niet goed waar te posten en was er zodanig enthousiast over dus ik dacht.. 
Maar i.i.g., hopelijk na het weekend zal ik het resultaat laten zien ;-)!Topic: Het bouwen van een case (17-8-2006 20:05:00)
Verder sparen dus!
Topic: Het bouwen van een case (29-8-2006 19:40:00)Waarvoor zijn die "potjes" in het midden? (winnercase)
Topic: Het bouwen van een case (17-8-2006 22:40:00)martijn schreef:
Dimitri, verder niet vervelend bedoeld, maar gaat dit topic niet over de bouw van cases? Dat je een foto post van het uiteindelijke resultaat post is niet erg, maar alvast een foto posten van een fabriekskistje met daarop 2 chassisdelen en 1 plug lijkt me niet echt interessant.
Maar i.i.g., hopelijk na het weekend zal ik het resultaat laten zien ;-)!
Ja ziet er leuk uit, Ruben.
Mooi gedaan met dat aansluitpaneeltje en met die "niet roken of drinken boven de licht tafel" label
!
Topic: Het bouwen van een case (17-8-2006 17:34:00)Mooi gedaan met dat aansluitpaneeltje en met die "niet roken of drinken boven de licht tafel" label
!Paar uur geleden m'n scene setter case (of showmaster die 'm niet kennen) aangekregen, en andere dingen zoals powercon, xlr en dmx kabel, blindpanel, waar ik die ga inbouwen.
Fototjes:
Klik
Klek
Klok
Klak
Kluk
Klik
Klek
Kluk
Heb speciaal foto's genomen van alle hoeken, voor de liefhebbers! (Of eventueel mensen die hem willen kopen en willen zien hoe hij is afgewerkt.)
Foto's van de ingebouwde powercon etc. volgt nog!
Topic: wat heb ik nodig?? (15-8-2006 13:27:00)Fototjes:
Klik
Klek
Klok
Klak
Kluk
Klik
Klek
Kluk
Heb speciaal foto's genomen van alle hoeken, voor de liefhebbers! (Of eventueel mensen die hem willen kopen en willen zien hoe hij is afgewerkt.)
Foto's van de ingebouwde powercon etc. volgt nog!
Kun jij wel zeggen maar is OP niets mee.
Topic: wat heb ik nodig?? (15-8-2006 10:52:00)Je moet nog een mengpaneel hebben ook! Anders ben je niets met je dubbele-speler.
Je gaat dus van je dubbele cd-speler naar je mixer, en van je mixer naar je versterker, en zo naar je luidsprekers.
Topic: Welke DMX sturing? (14-8-2006 16:02:00)Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (14-8-2006 10:32:00)Je gaat dus van je dubbele cd-speler naar je mixer, en van je mixer naar je versterker, en zo naar je luidsprekers.
En van site verzorging hebben ze ook nog nooit gehoord denk ik.
Topic: Welke DMX sturing? (13-8-2006 11:54:00)Dan kan je al naar wat duurdere tafels kijken dan wat ik zei, ik wist nl. je budget niet dus ik zei zo maar wat hé
!
!