Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hurricane
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 8 van 20)
Topic: HEELLLUUUPPP!!! (9-5-2004 23:40:00)
Ik mag bijv. geen snackbar beginnen die Black Donald's heet, er kan namelijk verwarring onstaan.Eddy Murphy : Coming To America ---> Mac Dowels
Topic: Handleidingen lichtapparatuur/lichttafels (6-5-2004 15:58:00)
@einstijn. Kleine shows zijn geen mini shows.In de pearl simlator kun je ook een pearl programeren, enig nadeel is dat je niet ziet wat je doet. (alleen een demo theater in de visualizer is aanspreekbaar voor programeren). Wil je zien wat je doet in de visualizer dan heb je een dongle nodig.Topic: Handleidingen lichtapparatuur/lichttafels (6-5-2004 14:24:00)
Gewoon de aggregaat ver in de tuin zetten en je hoort hem niet
Op een groot feest overstemd de muziek meestal het geluid van de aggregaat wel
Maar toch blijkt door goede voorbereiding is het halve probleem opgelostFlinke tuin dan. Een flink groot diesel aggje maakt een teringlawaai. Die wil je dus niet in je achtertuin hebben. En dan mag jij een flinke PA in je achtertuin neergooien wil je over dat geluid heenkomenTopic: Handleidingen lichtapparatuur/lichttafels (5-5-2004 22:44:00)Dat kan inderdaad ook ja. maar vindt het handiger om gelijk de fader omhoog te douwen, zie je ook gelijk wat je hebt aanstaan (als je dat al niet ziet door de swopbutton)Topic: Handleidingen lichtapparatuur/lichttafels (5-5-2004 19:47:00)ach ja, ik denk niet dat het nuttig is aangezien niet echt veel mensen hier werken met een pearl. En patchen is gewoon een kwestie van de goede knopjes indrukken
patch -> select fixture -> preset focus yes -> selecteer iets -> swop, swop, swop -> quit -> en niet vergeten: exit clear clear
Chase - selecteer een knipperende(=vrije) playback button (op de goeie rollerpage). selecteer je lampen door middel van de swops. fader omhoog = dimmer. maak een mooi standje, druk nu op de volgende playback knop. and so on and on. sluit af met chase. en je hebt een chase
om maar even kort door de bocht te gaan
Topic: Handleidingen lichtapparatuur/lichttafels (5-5-2004 15:58:00)
zoja zet hiereven neer dan ga ik even klere werk verzetten om het hier neer te zetten
groetendaverno, bespaar je de moeite. De handleiding van de pearl is goed te volgen en maar liefst 256 pagina's (althans de korte versie)
Gewoon downloaden op www.avolites.com
Een chaseje en een standje maken heb je zo gedaan. Gewoon de handleiding goed doorlezen. deze is helder en duidelijke genoegTopic: Wat vind jij de beste rookvloeistof? (3-5-2004 12:36:00)
Hij is wel raar www.messbase.nl/DJ.php
mvg Chrishahaha, bij mij komt er wel een heel vage naam uit :-p DJ Nipple Nibbler, hahaha, vage site, ik hou t gewoon op me eigen naam :pDJ Mothership, whahahahahahahahahaha. leuk hoor
Topic: maxxyz (2-5-2004 12:55:00)
J.S. Coolen schreef:
Een ander punt voor de duidelijkheid, ook geen namen die er op lijken.Ik mag bijv. geen snackbar beginnen die Black Donald's heet, er kan namelijk verwarring onstaan.
wappie schreef:
Oh aan de beschrijving die je gaf maakte ik op dat je er veel mee werkte. Maar als je er mee gewerkt hebt voorgeprogrammeerd en al? Hoe kun je dan aangeven wat het makkelijkst programmeren is?? Maar ja zal wel.@einstijn. Kleine shows zijn geen mini shows.
ikzelf werk niet met deze tafel. Heb er 1 keertje achter gestaan en toen was de tafel al helemaal voor geprogrammeerd
Ben nu een beetje aan de slag gegaan met de pearl simulator en de visualizer. In combinatie met de handleiding van de pearl is dit prima te doen.
Topic: 3 groepen!?!?!? (6-5-2004 00:14:00)Ben nu een beetje aan de slag gegaan met de pearl simulator en de visualizer. In combinatie met de handleiding van de pearl is dit prima te doen.
The Wave schreef:
*knip*Gewoon de aggregaat ver in de tuin zetten en je hoort hem niet
Op een groot feest overstemd de muziek meestal het geluid van de aggregaat wel
Maar toch blijkt door goede voorbereiding is het halve probleem opgelost
daverno schreef:
patch -> select fixture -> preset focus yes -> selecteer iets -> swop, swop, swop -> quit -> en niet vergeten: exit clear clear
Chase - selecteer een knipperende(=vrije) playback button (op de goeie rollerpage). selecteer je lampen door middel van de swops. fader omhoog = dimmer. maak een mooi standje, druk nu op de volgende playback knop. and so on and on. sluit af met chase. en je hebt een chase
om maar even kort door de bocht te gaan
fader omhoog is inprinciepe niet eens nodig het kan ook door je lamp te selecteren en dimmer kiezen als functie van je joigdails en dan op 100% draai
Chase - selecteer een knipperende(=vrije) playback button (op de goeie rollerpage). selecteer je lampen door middel van de swops. fader omhoog = dimmer. maak een mooi standje, druk nu op de volgende playback knop. and so on and on. sluit af met chase. en je hebt een chase
om maar even kort door de bocht te gaan
daverno schreef:
en staat er ook duidelijk in hoe je moet patchen shape generator gebruikt enz??want adners wil ik dat ook wel even uitleggen dat is niet zo heel veel werk
patch -> select fixture -> preset focus yes -> selecteer iets -> swop, swop, swop -> quit -> en niet vergeten: exit clear clear
Chase - selecteer een knipperende(=vrije) playback button (op de goeie rollerpage). selecteer je lampen door middel van de swops. fader omhoog = dimmer. maak een mooi standje, druk nu op de volgende playback knop. and so on and on. sluit af met chase. en je hebt een chase
om maar even kort door de bocht te gaan
daverno schreef:
zijn er hier mensen geintereseerd in een handleiding voor een pearl2000?zoja zet hiereven neer dan ga ik even klere werk verzetten om het hier neer te zetten
groeten
Gewoon downloaden op www.avolites.com
Een chaseje en een standje maken heb je zo gedaan. Gewoon de handleiding goed doorlezen. deze is helder en duidelijke genoeg
zo zeg, het begint hier op een Al Queda forum te lijken
Zullen we maar weer ontopic gaan?
Topic: DJ-nickname (2-5-2004 20:51:00)
Zullen we maar weer ontopic gaan?
DJ Jus schreef:
DJ Chris schreef:
Ik heb een site gevonden waar je door middel van je voor en achernaam je dj naam kan laten maken.Hij is wel raar www.messbase.nl/DJ.php
mvg Chris
vraag eens aan gerrit van fairlight. die zit op het naburige forum. en kan je alles vertellen over de maxxyz