Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hurricane

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 8 van 20)

Topic: HEELLLUUUPPP!!! (9-5-2004 23:40:00)

J.S. Coolen schreef:

Een ander punt voor de duidelijkheid, ook geen namen die er op lijken.
Ik mag bijv. geen snackbar beginnen die Black Donald's heet, er kan namelijk verwarring onstaan.
Eddy Murphy : Coming To America ---> Mac Dowels laugh :D
Topic: Handleidingen lichtapparatuur/lichttafels (6-5-2004 15:58:00)

wappie schreef:

Oh aan de beschrijving die je gaf maakte ik op dat je er veel mee werkte. Maar als je er mee gewerkt hebt voorgeprogrammeerd en al? Hoe kun je dan aangeven wat het makkelijkst programmeren is?? Maar ja zal wel.
@einstijn. Kleine shows zijn geen mini shows.
In de pearl simlator kun je ook een pearl programeren, enig nadeel is dat je niet ziet wat je doet. (alleen een demo theater in de visualizer is aanspreekbaar voor programeren). Wil je zien wat je doet in de visualizer dan heb je een dongle nodig.
Topic: Handleidingen lichtapparatuur/lichttafels (6-5-2004 14:24:00)
ikzelf werk niet met deze tafel. Heb er 1 keertje achter gestaan en toen was de tafel al helemaal voor geprogrammeerd

Ben nu een beetje aan de slag gegaan met de pearl simulator en de visualizer. In combinatie met de handleiding van de pearl is dit prima te doen.
Topic: 3 groepen!?!?!? (6-5-2004 00:14:00)

The Wave schreef:

*knip*
Gewoon de aggregaat ver in de tuin zetten en je hoort hem niet
Op een groot feest overstemd de muziek meestal het geluid van de aggregaat wel

Maar toch blijkt door goede voorbereiding is het halve probleem opgelost
Flinke tuin dan. Een flink groot diesel aggje maakt een teringlawaai. Die wil je dus niet in je achtertuin hebben. En dan mag jij een flinke PA in je achtertuin neergooien wil je over dat geluid heenkomen
Topic: Handleidingen lichtapparatuur/lichttafels (5-5-2004 22:44:00)

daverno schreef:

patch -> select fixture -> preset focus yes -> selecteer iets -> swop, swop, swop -> quit -> en niet vergeten: exit clear clear happy :)

Chase - selecteer een knipperende(=vrije) playback button (op de goeie rollerpage). selecteer je lampen door middel van de swops. fader omhoog = dimmer. maak een mooi standje, druk nu op de volgende playback knop. and so on and on. sluit af met chase. en je hebt een chase

om maar even kort door de bocht te gaan wink ;)
fader omhoog is inprinciepe niet eens nodig het kan ook door je lamp te selecteren en dimmer kiezen als functie van je joigdails en dan op 100% draai
Dat kan inderdaad ook ja. maar vindt het handiger om gelijk de fader omhoog te douwen, zie je ook gelijk wat je hebt aanstaan (als je dat al niet ziet door de swopbutton)
Topic: Handleidingen lichtapparatuur/lichttafels (5-5-2004 19:47:00)

daverno schreef:

en staat er ook duidelijk in hoe je moet patchen shape generator gebruikt enz??want adners wil ik dat ook wel even uitleggen dat is niet zo heel veel werk
ach ja, ik denk niet dat het nuttig is aangezien niet echt veel mensen hier werken met een pearl. En patchen is gewoon een kwestie van de goede knopjes indrukken wink ;)

patch -> select fixture -> preset focus yes -> selecteer iets -> swop, swop, swop -> quit -> en niet vergeten: exit clear clear happy :)

Chase - selecteer een knipperende(=vrije) playback button (op de goeie rollerpage). selecteer je lampen door middel van de swops. fader omhoog = dimmer. maak een mooi standje, druk nu op de volgende playback knop. and so on and on. sluit af met chase. en je hebt een chase

om maar even kort door de bocht te gaan wink ;)
Topic: Handleidingen lichtapparatuur/lichttafels (5-5-2004 15:58:00)

daverno schreef:

zijn er hier mensen geintereseerd in een handleiding voor een pearl2000?
zoja zet hiereven neer dan ga ik even klere werk verzetten om het hier neer te zetten wink ;) happy :)
groeten
daverno, bespaar je de moeite. De handleiding van de pearl is goed te volgen en maar liefst 256 pagina's (althans de korte versie)

Gewoon downloaden op www.avolites.com

Een chaseje en een standje maken heb je zo gedaan. Gewoon de handleiding goed doorlezen. deze is helder en duidelijke genoeg
Topic: Wat vind jij de beste rookvloeistof? (3-5-2004 12:36:00)
zo zeg, het begint hier op een Al Queda forum te lijken laugh :D

Zullen we maar weer ontopic gaan? wink ;)
Topic: DJ-nickname (2-5-2004 20:51:00)

DJ Jus schreef:

DJ Chris schreef:

Ik heb een site gevonden waar je door middel van je voor en achernaam je dj naam kan laten maken.
Hij is wel raar www.messbase.nl/DJ.php

mvg Chris
hahaha, bij mij komt er wel een heel vage naam uit :-p DJ Nipple Nibbler, hahaha, vage site, ik hou t gewoon op me eigen naam :p
DJ Mothership, whahahahahahahahahaha. leuk hoor laugh :D
Topic: maxxyz (2-5-2004 12:55:00)
vraag eens aan gerrit van fairlight. die zit op het naburige forum. en kan je alles vertellen over de maxxyz