Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tha joshh

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 101 bijdrage(n) van Tha joshh (Pagina: 8 van 11)

Topic: Cyclone (30-9-2003 20:55:00)
vraag aan martijn: waarmee worden de scans op je filmpje aangestuurd?
Topic: Verschil tussen de Scanmaster 1 en Scanmaster 2 (29-9-2003 19:00:00)
Dit snap ik tenminste, beiden bedankt!
Topic: Verschil tussen de Scanmaster 1 en Scanmaster 2 (29-9-2003 18:33:00)
Even een "oud" onderwerp oprakelen....

Misschien dat deze vraag door enkelen zal worden afgedaan als een "Übernoob" vraag, maar toch stel ik hem:
Ik begrijp de functie van de snap-mode, en daarmee de voordelen ervan niet. Wie legt dat even uit?

Vaag iets met vuisten ofzow laugh :D
Topic: De showtec Cyborg (28-9-2003 23:39:00)
Dré? in de webshop staat bij dit artikel dat het 10 dmx kanalen heeft... klopt dat?? ik zie bij functies maar 5 aan te sturen mogelijkheden namelijk : pan, tilt, gobo, kleur en shutter.
Topic: welke Strobo (26-9-2003 10:20:00)

Imcowelter schreef:

Ik heb dat al eens getest. En inderdaad dimmen is minder ampères. Het is echter niet zo dat 50% dimmen betekent 50% minder stroomsterkte. Maar als je dimt, scheelt dat zeker enkele ampères (afhankelijk van hoeveel je dimt).
Ok bedankt, dat wilde ik weten....
Topic: welke Strobo (25-9-2003 16:37:00)
Nog even om op het energie-verbruik van 1500watt stobes terug te komen... Een titan moet appart op een 16A groep, maar wat als je hem dimt? Gaat het stoomverbruik dan omlaag? (ik neem aan van wel) of verbruikt de dimmer zelf ook energie? (dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik vroeg het me toch af)
Topic: welke Strobo (18-9-2003 17:46:00)
In de vorige topics stond veel over de energie consuptie van zo'n 3000 watt strobe, maar dit stond er in de webshop over de showtec titan:

ShowTec Titan
Power supply : AC230V ~50Hz, 16A

Moet dat ding echt op een aparte groep?!?
Topic: Firestorm (17-9-2003 17:08:00)

BENjpt schreef:

Maar voor die goedkopere tafels (dus scanmaster2) kan ik PER scene, meerdere scans wel een eigen stand geven? Dus niet allemaal dezelfde kleur/gobo/stand etc..?
Is dit zelfde trucje ok mogelijk voor de scanmaster 1?
Topic: Firestorm (16-9-2003 19:38:00)

Dré schreef:

Er zijn een aantal binnengekomen een tijdje geleden maar die waren alweer gecontroleerd en ingepakt (door Joke) voordat ik er naar kon kijken.
Die vervelende Joke toch laugh :D laugh :D

maar even zonder gein: als je ze getest hebt laat je het ons allen vast meteen weten, toch?
Topic: Firestorm (16-9-2003 13:43:00)
Ja, dat dacht ik al.... Dré, jij hebt zeker ook nog geen tijd gehad om hem aan een test te onderwerpen?