Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MC Party
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 102 bijdrage(n) van MC Party (Pagina: 8 van 11)
Topic: Velleman space 250 of extreme 250 (19-12-2004 15:07:00)Met bouwplan bedoel je [neem ik aan] mallen?Topic: Grijs kenteken (11-12-2004 18:25:00)
Kortom, (bijna!) al mijn hobby's combineren!
Betalen voor je drinken terwijl je aan ut werk bent op oud&nieuw, jij bende gek
Btw welke tent is dat in Zwolle ? Topic: T.amp Proline (7-12-2004 14:16:00)
Man vroeg: Ga jij zo zuiinig met je Flightcases om of is alles nieuw
.Moet zeggen dat die dap cases ook wel errug glimmen en met die kisten moet je ook zuinig omgaan. Heb vaak genoeg gezien dat er een compleet in de kreukels zat.
Heeft er iemand foto's van binnenkant van de extreme?
Topic: De bouw van (NEXO PS10) toppies. (14-12-2004 15:57:00)Ik zou houtwerk bij gebrek aan goed gereedschap gewoon uitbesteden.
Topic: New-Line chatbox [test] (12-12-2004 19:50:00)Frituur was defect, draait nu weer op volle toeren
Op moment 10 chatters dus gaat weer de goede kant op
Topic: De bouw van (NEXO PS10) toppies. (11-12-2004 21:16:00)
Op moment 10 chatters dus gaat weer de goede kant op
ivo2 schreef:
Ik ben momenteel met een lab bezig. We zijn direckt met een bouwplan bezig voor de toekomst om ze binnen een avond (2-3 uur) te kunnen afbouwen.Kijk ik op die site: Motorrijtuigenbelasting voor aanhangwagens
Zat er al aan te komen toen alle aanhangers zwaarder .. KG een kenteken moesten hebben.
----------------------------------------------------------------
U BETAALT:
tarief per kwartaal: € 22
Wanneer u in één keer voor een heel jaar betaalt, betaalt u geen
€ 88 maar € 76. U krijgt dus € 12 korting ten opzichte van het kwartaaltarief.
Waar kan ik aangifte doen voor diefstal ???
Topic: De bouw van (NEXO PS10) toppies. (11-12-2004 17:17:00)Zat er al aan te komen toen alle aanhangers zwaarder .. KG een kenteken moesten hebben.
----------------------------------------------------------------
U BETAALT:
tarief per kwartaal: € 22
Wanneer u in één keer voor een heel jaar betaalt, betaalt u geen
€ 88 maar € 76. U krijgt dus € 12 korting ten opzichte van het kwartaaltarief.
Waar kan ik aangifte doen voor diefstal ???
Is het niet een keer tijd voor een LAB project Ivo ?
Dat is tenminste nog een uitdaging voor je.

Topic: Oud & Nieuw 2005! (8-12-2004 18:11:00)Dat is tenminste nog een uitdaging voor je.

Sjapper schreef:
Naar alle waarschijnlijkheid ga ik met O&N een avondje (naja nachtje) de LJ uithangen in een tent in Zwolle. Lekker met een Pearl 2000 spelen, wat muntjes die ik nog over heb er doorheen jassen en nog geld verdienen ook!
Kortom, (bijna!) al mijn hobby's combineren!
Btw welke tent is dat in Zwolle ? Maar ik had via via al gehoord dat ut gewoon oem bakken waren?
Power kan je hier wat over zeggen?
Topic: Flightcases (1-12-2004 20:14:00)Power kan je hier wat over zeggen?
Je doet je status weer eer aan
Topic: Flightcases (29-11-2004 23:22:00)
Max schreef:
Laatste feest kwam ik binnen met 4 van die nieuwe Dap kisten,Man vroeg: Ga jij zo zuiinig met je Flightcases om of is alles nieuw
.