Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Chuckie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 8 van 20)

Topic: sensation (29-9-2004 20:30:00)
Op de daadwerkelijke vraag was al antwoord opgekomen. (toch?)
Enja toen zijn we wat afgedwaald. maar ik ben benieuwd wat het dan exact is. en volgens mij heeft id-t indd dan een aandeel in Q-dance.
Topic: sensation (28-9-2004 20:50:00)

spongebob schreef:

tis meer marketing technisch : om hardstyle een beetje te isoleren krijgt het ook een bepaalde sfeer, en zal men niet snel zeggen dat het 'weer een commercieel' feest van id&t is.
Terwijl het eigenlijk wel weer een id-t evenement is.
Maarja het zei zo. en ik geloof het nu wel dat id-t en Q-dance 1 pot nat is.
Topic: sensation (28-9-2004 19:27:00)
Mja ik geloof nu dan wel dat het wel bij elkaar hoort. alleen waarom dan een andere naam?
Topic: sensation (28-9-2004 18:18:00)
Mja et zal dan wel zo zijn he.
Topic: sensation (28-9-2004 18:04:00)

QuincMan schreef:

Vraag me dan af waarom er in de "catalogus" [release lijst] van id-t ook een kopje Q-Dance staat sneaky :V
Hmmz.
Nu kom je met dingen dat ik zelfs ga twijfelen of het er nu wel of niet bij hoort...
Topic: sensation (28-9-2004 17:54:00)

fredje schreef:

Q-Dance is ID&T
Zo heet ook hun tweede strandtent.Q-Beach maar in de papieren staat Q-Dance als tweede naam.
groet
shocked 8O

Q-beach is van Q-dance. vandaar ook die Q ervoor.
en volgens mij horen id-t en Q-dance niet bij elkaar.
Topic: sensation (28-9-2004 17:54:00)

fredje schreef:

Q-Dance is ID&T
Zo heet ook hun tweede strandtent.Q-Beach maar in de papieren staat Q-Dance als tweede naam.
groet
shocked 8O

Q-beach is van Q-dance. vandaar ook die Q ervoor.
en volgens mij hoort het echt niet bij elkaar hoor.
Topic: sensation (28-9-2004 16:36:00)
Ja er worden wel vaker feesten van q-dance en andere "bedrijfen" op id-t radio uitgezonden. dat zegt verder niks.
ook niet dat ze hun eigen radio programma hebben. zegt niks.
Topic: sensation (28-9-2004 15:44:00)
Sinds wanneer dat dan?

Volgens mij staat het echt helemaal los van elkaar. ik kan het fout hebben natuurlijk.
Topic: DMX-analyzer voor storingen (28-9-2004 10:36:00)
Een terminator hielp toch ook tegen het bibberen van scan spiegels?

(niet dat ik er last van heb maar gewoon puur om mijn kennis wat meer ui te breiden wink ;) )