Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Chuckie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 8 van 20)
Topic: sensation (29-9-2004 20:30:00)Terwijl het eigenlijk wel weer een id-t evenement is.
Maarja het zei zo. en ik geloof het nu wel dat id-t en Q-dance 1 pot nat is.Topic: sensation (28-9-2004 19:27:00)
Hmmz.
Nu kom je met dingen dat ik zelfs ga twijfelen of het er nu wel of niet bij hoort...Topic: sensation (28-9-2004 17:54:00)
Zo heet ook hun tweede strandtent.Q-Beach maar in de papieren staat Q-Dance als tweede naam.
groet
Q-beach is van Q-dance. vandaar ook die Q ervoor.
en volgens mij horen id-t en Q-dance niet bij elkaar.Topic: sensation (28-9-2004 17:54:00)
Zo heet ook hun tweede strandtent.Q-Beach maar in de papieren staat Q-Dance als tweede naam.
groet
Q-beach is van Q-dance. vandaar ook die Q ervoor.
en volgens mij hoort het echt niet bij elkaar hoor.Topic: sensation (28-9-2004 16:36:00)
Op de daadwerkelijke vraag was al antwoord opgekomen. (toch?)
Enja toen zijn we wat afgedwaald. maar ik ben benieuwd wat het dan exact is. en volgens mij heeft id-t indd dan een aandeel in Q-dance.
Topic: sensation (28-9-2004 20:50:00)Enja toen zijn we wat afgedwaald. maar ik ben benieuwd wat het dan exact is. en volgens mij heeft id-t indd dan een aandeel in Q-dance.
spongebob schreef:
tis meer marketing technisch : om hardstyle een beetje te isoleren krijgt het ook een bepaalde sfeer, en zal men niet snel zeggen dat het 'weer een commercieel' feest van id&t is.Maarja het zei zo. en ik geloof het nu wel dat id-t en Q-dance 1 pot nat is.
Mja ik geloof nu dan wel dat het wel bij elkaar hoort. alleen waarom dan een andere naam?
Topic: sensation (28-9-2004 18:18:00)Mja et zal dan wel zo zijn he.
Topic: sensation (28-9-2004 18:04:00)QuincMan schreef:
Vraag me dan af waarom er in de "catalogus" [release lijst] van id-t ook een kopje Q-Dance staat
Nu kom je met dingen dat ik zelfs ga twijfelen of het er nu wel of niet bij hoort...
fredje schreef:
Q-Dance is ID&TZo heet ook hun tweede strandtent.Q-Beach maar in de papieren staat Q-Dance als tweede naam.
groet
Q-beach is van Q-dance. vandaar ook die Q ervoor.
en volgens mij horen id-t en Q-dance niet bij elkaar.
fredje schreef:
Q-Dance is ID&TZo heet ook hun tweede strandtent.Q-Beach maar in de papieren staat Q-Dance als tweede naam.
groet
Q-beach is van Q-dance. vandaar ook die Q ervoor.
en volgens mij hoort het echt niet bij elkaar hoor.
Ja er worden wel vaker feesten van q-dance en andere "bedrijfen" op id-t radio uitgezonden. dat zegt verder niks.
ook niet dat ze hun eigen radio programma hebben. zegt niks.
Topic: sensation (28-9-2004 15:44:00)ook niet dat ze hun eigen radio programma hebben. zegt niks.
Sinds wanneer dat dan?
Volgens mij staat het echt helemaal los van elkaar. ik kan het fout hebben natuurlijk.
Topic: DMX-analyzer voor storingen (28-9-2004 10:36:00)Volgens mij staat het echt helemaal los van elkaar. ik kan het fout hebben natuurlijk.
Een terminator hielp toch ook tegen het bibberen van scan spiegels?
(niet dat ik er last van heb maar gewoon puur om mijn kennis wat meer ui te breiden
)
(niet dat ik er last van heb maar gewoon puur om mijn kennis wat meer ui te breiden
)