Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van H.
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 8 van 20)
Topic: De juiste pinspot. (24-7-2005 22:38:00)Jullie denken te groot, eerst maar eens een basiseffect verlichting opbouwen met par 36 / pinspot. Om par 64 als pinspot te gebruiken vind ik iets te ver gaan voor de ''tuinfeesten'' die we nu draaien.een pinspot is geen basisverlichting. omdat deze straal zo smal is is het eerder effect verlichtinggoed lezen
hij had het over de basiseffect verlichting, beetje wazige term, maar daar komt het wel op neer
Topic: De juiste pinspot. (24-7-2005 13:58:00)dat weet ik en dat bedoelde ik met de vorige reactie ook te zeggen
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (11-7-2005 18:14:00)uiteraard, ik bedoelde er ook niet mee te zeggen dat dat noodzakelijk was voor ons, maar het kan er wel mee
we zullen het zelf voorlopig ook niet nodig hebben denk ik.Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (11-7-2005 17:54:00)
dus lijkt het me leuker om een tafel te hebben die zowel makkelijk inteli's aanstuurt als conventioneel.de scancommander is inderdaad voor intelligent licht bedoelt MAAR... de scancommander heeft 96 kanalen voor dimmers, de licon cx 'maar' 48... dus ookal is hij hoofdzakelijk bedoelt voor intelligent licht... de parrensectie is zeer netjes
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (11-7-2005 17:53:00)
dus lijkt het me leuker om een tafel te hebben die zowel makkelijk inteli's aanstuurt als conventioneel.maar als je nou moet kiezen tussen een scancommander + een lightcommander 24/6 OF een licon cx
we hebben namelijk de mogelijkheid om voor ongeveer hetzelfde geld de scancommander + de lightcommander 24/6 te krijgen als de licon cx...
de licon cx gaat een stukje verder met de scans geloof ik (heb de manuals nog niet helemaal doorgelezen, ben bezig), maar de combinatie van de lightcommander 24/6 met de scancommander biedt denk ik meer mogelijkheden dan een licon cx
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (3-7-2005 15:05:00)
Stagepro kwam eea aan laag tekort
32 stuks ook
stekelvarke schreef:
Timmiej schreef:
alleznet schreef:
Ik denk inderdaad dat als je gaat voor een echte bundel dat je dan het beste een PAR 36/64 (56 niet, die hebben vind ik teveel flood effect) kunt nemen, maar wel een LONG versie.
hij had het over de basiseffect verlichting, beetje wazige term, maar daar komt het wel op neer 
wie begint nou over par64 als we op zoek zijn naar pinspots...
Topic: De juiste pinspot. (23-7-2005 20:19:00)Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (11-7-2005 19:27:00)1 of 2 tafels maakt ons niks uit... dat waar je het meeste mee bereikt en wat het gebruiksvriendelijkst is is het beste 
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (11-7-2005 18:49:00)
stekelvarke schreef:
veel conventionele kanalen is erg leuk. maar stel dat je een hele boel parren(96 of meer) neerzet dan is het vaak nog niet nodig om deze allemaal appart te kunnen bedienen.dus ik denk wel dat je met 48 meer als genoeg hebt
stekelvarke schreef:
dan is de vraag heb jij 96 kanalen conventioneel nodig? ik gebruik er nog geen 24 op een doorsnee fuifje, en als ik meer nodig heb neem ik onze 88 alcora mee.
we zullen het zelf voorlopig ook niet nodig hebben denk ik.stekelvarke schreef:
de scancommander is bedoeld voor zoals de naam al zecht:scans of andere inteli's. de lightcommander voor conventioneel. wil je een serieus showtje(10inteli's hoop parren) neerzetten moet je beide tafels hebben.dus lijkt het me leuker om een tafel te hebben die zowel makkelijk inteli's aanstuurt als conventioneel.

stekelvarke schreef:
de scancommander is bedoeld voor zoals de naam al zecht:scans of andere inteli's. de lightcommander voor conventioneel. wil je een serieus showtje(10inteli's hoop parren) neerzetten moet je beide tafels hebben.dus lijkt het me leuker om een tafel te hebben die zowel makkelijk inteli's aanstuurt als conventioneel.
we hebben namelijk de mogelijkheid om voor ongeveer hetzelfde geld de scancommander + de lightcommander 24/6 te krijgen als de licon cx...
de licon cx gaat een stukje verder met de scans geloof ik (heb de manuals nog niet helemaal doorgelezen, ben bezig), maar de combinatie van de lightcommander 24/6 met de scancommander biedt denk ik meer mogelijkheden dan een licon cx
met software en hardware naast elkaar kun je wel het beste uit beide werelden combineren lijkt me 
Topic: Defqon1. (14-6-2005 19:08:00)
CyberDance schreef:
Ga er misschien ook wel ff kijken tijdens het festival, ligt er beetje aan. Ik moet er iig wel 32 Funktion One subs leveren
Stagepro kwam eea aan laag tekort