Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Timmiej
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 147 bijdrage(n) van Timmiej (Pagina: 8 van 15)
Topic: De juiste pinspot. (23-7-2005 11:06:00)Reden?
Want ik ben er nog steeds niet uit of de scancommander figuurtjes heeft.Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (12-7-2005 23:17:00)
Dank u,
Het ging mij eerder om de straal. Had zelf het idee dat 30 / 35 watt niet echt te zien was.Maar als je de straal toch goed ziet, dan pak ik wel een van bovengenoemde. Hoef ik niet opzoek naar een grotere lamp.
Topic: De juiste pinspot. (23-7-2005 10:23:00)Het ging mij eerder om de straal. Had zelf het idee dat 30 / 35 watt niet echt te zien was.Maar als je de straal toch goed ziet, dan pak ik wel een van bovengenoemde. Hoef ik niet opzoek naar een grotere lamp.
Eeen goede morgen,
Ik ben opzoek naar een pinspot met een strakke bundel die niet wijder wordt. Om deze nogal wazige zin even uit te leggen. Dit effect is ongeveer het idee. spartan
Dus de stralen uit deze lampen wil ik maken met losse pinspots, zodat ik ze afzonderlijk kan aansturen. De straal moet het liefst nog zichtbaar zijn op een meter of 5. Maar welke spot heb ik nu nodig? Zelfs zat ik al te kijken naar:
parcan 36
fl-set 1
Of moet er echt een grotere spot komen om de stralen nog op 5 meter zichtbaar te maken?
Ik hoop dat jullie enkele voorstellen of opmerkingen hebben.
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (13-7-2005 18:13:00)Ik ben opzoek naar een pinspot met een strakke bundel die niet wijder wordt. Om deze nogal wazige zin even uit te leggen. Dit effect is ongeveer het idee. spartan
Dus de stralen uit deze lampen wil ik maken met losse pinspots, zodat ik ze afzonderlijk kan aansturen. De straal moet het liefst nog zichtbaar zijn op een meter of 5. Maar welke spot heb ik nu nodig? Zelfs zat ik al te kijken naar:
parcan 36
fl-set 1
Of moet er echt een grotere spot komen om de stralen nog op 5 meter zichtbaar te maken?
Ik hoop dat jullie enkele voorstellen of opmerkingen hebben.
stekelvarke schreef:
als geld nu even helemaal geen rol speelt zouw ik gaan voor een MA scancommander + lightcommander 24/6 met een GOEDE merger
Want ik ben er nog steeds niet uit of de scancommander figuurtjes heeft.Eerst er eens uitkomen welke beter geschikt is voor mijn toepassingen tussen de ma en de licon. Kijken we dan naar martin, anders krijg ik het echt niet meer op een rijtje
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (11-7-2005 23:22:00)
even puur naar de specs kijkend, de licon voldoet redelijk aan mijn eisen, behalve dan 20 heads appaart, maar dat kan de ma ook niet. Die eis vervalt dus maar even. Voldoet de ma voor de rest wel? scantafel gaat het even over. Dus zitten er fuguurtjes in, en zijn de funkties ongeveer hetzelfde als de licon. Handleiding lezen, ja ik snap het. Maar als ik daar zelf uitkwam zou ik jullie niet vragen
De tafel is nu gewoon iets te hoog gegrepen misschien, maar gericht op de toekomst moet hij uitgebreid zijn. Vandaar zullen er veel funkties opzitten die ik nu niet ken maar wel nodig heb. Beste manier om ze dan te leren is zelf een tafel te hebben.
Geld dus even buiten beschouwing gelaten en alleen kijkend naar de ma en de licon.
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (10-7-2005 19:35:00)
De tafel is nu gewoon iets te hoog gegrepen misschien, maar gericht op de toekomst moet hij uitgebreid zijn. Vandaar zullen er veel funkties opzitten die ik nu niet ken maar wel nodig heb. Beste manier om ze dan te leren is zelf een tafel te hebben.Geld dus even buiten beschouwing gelaten en alleen kijkend naar de ma en de licon.
Zo eens de controllers bekeken. De licon spreekt inderdaad wel aan. De sgm minder. Maar verder zat ik eens te kijken naar de volgende 2:
MA Scancommander
MA Lightcommander
Alleen kan ik weinig info vinden over de funkties van deze 2. Komen deze ook met mijn eisen overeen of sla ik de plank volledig mis hiermee?
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (5-7-2005 23:32:00)MA Scancommander
MA Lightcommander
Alleen kan ik weinig info vinden over de funkties van deze 2. Komen deze ook met mijn eisen overeen of sla ik de plank volledig mis hiermee?
Hey dank je voor de lijst, die ga ik zeker eens nader bekijken. Helaas nu veel te druk voor. Wordt weekend werk. Software, puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh eerst maar eens de hardware. Over software staat veel in dat topic over lichtcontroller gezocht budget 2000 - 3000. Maar nog niet over nagedacht verder. Moet in ieder geval op laptop en wordt hoogst waarschijnlijk martin zonder enige onderbouwde uitleg
Maar zoals ik al zei eerst hardware voordat er dalijk weer pagina's volstaan over wie beter is sunlite of martin.
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (4-7-2005 20:56:00)
Maar zoals ik al zei eerst hardware voordat er dalijk weer pagina's volstaan over wie beter is sunlite of martin.Ik zoek hardware geen software. Die komt ernaast te staan. Gewoon een nette hardware die al veel wegheeft van een topcontroller. Behalve dan het aantal kanalen.
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (4-7-2005 18:05:00)Er moet inderdaad een merger tussen ja. Maar eerst maar eens een controller. Onze oosterburen hebben volgens mij er vele uitgestald. Maar weet iemand misschien een NL bedrijf die deze dingen heeft. Liefst zoveel mogelijk zodat ik niet 4 winkels moet afrennen. Anders toch eens in Duitsland advies inwinnen.
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (3-7-2005 16:28:00)Nope, misschien kun je me vertellen waarom ik die zou moeten pakken ipv een licon cx?