Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dutchspiders
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 147 bijdrage(n) van Dutchspiders (Pagina: 8 van 15)
Topic: Het bouwen van een case (17-10-2005 14:48:00)
Hebben jullie hier het geluid verzorgt of het licht???Dat zal Lex geweest zijn. Lex heeft een van m'n oude bussen overgenomen en alleen de telefoonnummers en de tekst "Harlingen" eraf gehaald. Het new-line logo staat er dus nog steeds op. Geen probleem, gratis reclame ;-)
Maar "wij" hadden dus niets in Wolvega ;-)
"Wij" doen sowieso niets meer aan verhuur (dit omdat we ons volledig op de webshop hebben toegelegd).Aha daarom vroeg ik me ook af wat jullie daar zouden kunnen doen.
Maar jullie deden daar niks.
Okew mijn vraag is beantwoord
Topic: New-line busje gespot (27-9-2005 09:36:00)
Off topic: Heb je toevallig ook foto's van je compleete opslag?
Topic: New-line busje gespot (28-9-2005 14:14:00)Dré schreef:
dutchspiders schreef:
Op 24-09-05 heb ik een busje gezien van new-line met linde festival in Wolvega.Hebben jullie hier het geluid verzorgt of het licht???
Maar "wij" hadden dus niets in Wolvega ;-)
"Wij" doen sowieso niets meer aan verhuur (dit omdat we ons volledig op de webshop hebben toegelegd).
Maar jullie deden daar niks.
Okew mijn vraag is beantwoord
Ik vroeg wat ze daar aan het doen waren..
Topic: New-line busje gespot (27-9-2005 09:07:00)Op 24-09-05 heb ik een busje gezien van new-line met linde festival in Wolvega.
Hebben jullie hier het geluid verzorgt of het licht???
Groeten Mark
Topic: spiegelbollen (4-9-2005 14:04:00)Hebben jullie hier het geluid verzorgt of het licht???
Groeten Mark
Wil jij zeggen als je 20 van die kleine bolletjes in je truss heb hangen dat dat er professioneel uit ziet
Topic: JB-systems "the winner" scan (3-9-2005 23:28:00)
Ja de shutter sluit simpel gezegt steeds iets voor het lampje (tsja hoe moet je dat uitleggen...)
BIj the winner bedoel je?
Jah dat werkt de lamp gaat uit en de ventilator draait volgens mij altijd door...
Topic: Oordoppen (27-8-2005 12:36:00)BIj the winner bedoel je?
Jah dat werkt de lamp gaat uit en de ventilator draait volgens mij altijd door...
Laat ze maar lachen tot ze doof worden.
Dan lachen ze niet meer.
Topic: We hebben een nieuw vip lid (18-8-2005 19:14:00)Dan lachen ze niet meer.
jeroenvdv
Gefeliciteerd
Topic: JB-systems "the winner" scan (17-8-2005 19:02:00)Gefeliciteerd
Jah en dan moet je niet te had duwe want dan breekt het af.(had ik)
maar weer gerepareerd.
Topic: Het bouwen van een case (16-8-2005 17:36:00)maar weer gerepareerd.
Wij hebben ook zowat alle kisten zelf gebouwd maar momenteel hebben we daar geen tijd voor....
Maar dit werkt ook wel
Maar dit werkt ook wel