Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djblackdevil
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djblackdevil (Pagina: 8 van 20)
Topic: Voor iedereen die net begint en vragen heeft over de aanschaf van een lichtset. (28-7-2008 12:19:00)
Alle tone onder de 80-100 Hz zijn lekker mono, zou er stereo in zitten dan zou dat mooi dom zijn. En des te meer reden hebben om dat mono te spelen omdat je dan meer druk krijgt in het laag.Wat ik bedoel is dat er gebruikt word gemaakt van de balans zoals op een mengpaneel stemmetje blans L, dan weer stemmetje maar op de rechterkant idemdito met de bas. Dit is natuurlijk niet bij heel veel nummers het geval, maar ik heb (en draai ;-) ze zeker (en dan vind ik dat stiekem wel beetje jammer)
Nu ik er toch ben,
kan ook nog aan een lab setje (lab 1000/lab 1500) komen (totaal 1000 euro)
zal dit een goeie combinatie zijn? Voor het hoog 2 x 350 op 8 ohm (zijn iven 10 + 1 inch kastjes gevult met p-audio (Ivo?) Kastjes komen van philip Jansen af.
en voor de subs 2 x 400 watt op 8 ohm (is veel te weinig dat weet ik) maar dan kan er later eventueel nog wel een lab 1500 bij (2dehands uiteraard) en dan allebei in brug, kom ik op 1400 uit.
Punt is namelijk dat de toppen de subs zoiezo niet bij gaan houden. Daarom komen er (over paar maandjes oid) 12 inch toppen voor terug. Als ik die 4 ohm neem, dan komt de LAb 1000 op 550 uit (eigenlijk nog iets te weinig denk ik),
Is dit een reeele afweging (less is more) of verkijk ik me op het merk,
aangezien ik met beide nog niet gewerkt heb, zou iemand een schatting kunnen maken? (gegevens van huidige top komen vanochtend (eerst nog ff paar uurtjes slapen
)Topic: versterker voor eaw sb 150 kopietjes (15tbx100) (23-7-2008 01:21:00)toch bedankt voor je reactie ;-) Vraag me ook een beetje af of dat nut heeft (zal ongetwijfelt een goeie proccesor zijn) maar heb er een andere speaker insteken als de originele. Dat zal wel hoop schelen? ;-)
Proccesor zal digitaal worden ala behringer (geen limiter/beveiliging instelling) of lem dx 24/26/dap dsx.. deze zijn hetzelfde toch?Topic: Old school/rave/hardcore/hardstyle/hard house/retro (23-7-2008 00:34:00)
Nu we het toch over deze 2 fabrikanten hebben..
Rosco word meer gebruikt voor film toch?(Al zullen ze ongetwijfeld dezelfde kleuren gebruiken)
En een relevantere vraag; De oploping van nummering lee /Rosco is hetzelfde toch (ook zelfde kleuren) al verschillen ze een getalletje (is mij ooit vertelt), klopt dit?
om de verschillen maar helemaal op tafel te gooien, Rosco is ook duurder dacht ik?
Topic: Ik zoek een bepaald soort kabel voor mengpaneel naar versterker! (24-7-2008 17:28:00)Rosco word meer gebruikt voor film toch?(Al zullen ze ongetwijfeld dezelfde kleuren gebruiken)
En een relevantere vraag; De oploping van nummering lee /Rosco is hetzelfde toch (ook zelfde kleuren) al verschillen ze een getalletje (is mij ooit vertelt), klopt dit?
om de verschillen maar helemaal op tafel te gooien, Rosco is ook duurder dacht ik?
ooit van het gezegde 'zoek en zij zult vinden' gehoort?
Als je dat gedaan had, weet ik zeker dat allebei je topics niet zouden bestaan...
zoek op gitaar en zie daar..
Topic: hoeveel vermogen ? (23-7-2008 22:46:00)Als je dat gedaan had, weet ik zeker dat allebei je topics niet zouden bestaan...
zoek op gitaar en zie daar..
maakt niks uit. piezo is piezo en dat word er nooit beter op ;-)
Heb je mijn topic al gezien over de das speakers?
Klinken 1000x aangenamer, gaan alleen niet zo laag (maar dat composeert zeker met super heldere hoog!)
later nog klein bast kastje en je hebt tot 20 man geluid (grote tuin? ;-)
wil je ze alleen voor feestjes gebruiken (daar zijn mijn monitortjes te mooi voor ;-) pak dan 2de hands een k112 (minder niet ;-)
of misschien nog beter, ga zelf luisteren dan snap je in 1 keer waar we het over hebben..
Topic: hoeveel vermogen ? (23-7-2008 22:30:00)Heb je mijn topic al gezien over de das speakers?
Klinken 1000x aangenamer, gaan alleen niet zo laag (maar dat composeert zeker met super heldere hoog!)
later nog klein bast kastje en je hebt tot 20 man geluid (grote tuin? ;-)
wil je ze alleen voor feestjes gebruiken (daar zijn mijn monitortjes te mooi voor ;-) pak dan 2de hands een k112 (minder niet ;-)
of misschien nog beter, ga zelf luisteren dan snap je in 1 keer waar we het over hebben..
vind je het gek met een piezo tweeter
ontopic wij zijn (9 jaar geleden) ook begonnen met die meuk. ik gok op een watje of 100 continu (wij hadden er 150 op oid en toen sneufelde er al speakers
Topic: versterker voor eaw sb 150 kopietjes (15tbx100) (23-7-2008 12:01:00)
ontopic wij zijn (9 jaar geleden) ook begonnen met die meuk. ik gok op een watje of 100 continu (wij hadden er 150 op oid en toen sneufelde er al speakers
Ok, dan wil ik het zeker wel een keer proberen...
Ik hoor na je vakantie wel wanneer etc.
In ieder geval bedankt voor je reacties(s),
MVG Vincet
Topic: versterker voor eaw sb 150 kopietjes (15tbx100) (23-7-2008 02:23:00)Ik hoor na je vakantie wel wanneer etc.
In ieder geval bedankt voor je reacties(s),
MVG Vincet
nijhuisr schreef:
Basje links en rechts zou ik niet teveel geluidstechisch zien.Alle tone onder de 80-100 Hz zijn lekker mono, zou er stereo in zitten dan zou dat mooi dom zijn. En des te meer reden hebben om dat mono te spelen omdat je dan meer druk krijgt in het laag.
Nu ik er toch ben,
kan ook nog aan een lab setje (lab 1000/lab 1500) komen (totaal 1000 euro)
zal dit een goeie combinatie zijn? Voor het hoog 2 x 350 op 8 ohm (zijn iven 10 + 1 inch kastjes gevult met p-audio (Ivo?) Kastjes komen van philip Jansen af.
en voor de subs 2 x 400 watt op 8 ohm (is veel te weinig dat weet ik) maar dan kan er later eventueel nog wel een lab 1500 bij (2dehands uiteraard) en dan allebei in brug, kom ik op 1400 uit.
Punt is namelijk dat de toppen de subs zoiezo niet bij gaan houden. Daarom komen er (over paar maandjes oid) 12 inch toppen voor terug. Als ik die 4 ohm neem, dan komt de LAb 1000 op 550 uit (eigenlijk nog iets te weinig denk ik),
Is dit een reeele afweging (less is more) of verkijk ik me op het merk,
aangezien ik met beide nog niet gewerkt heb, zou iemand een schatting kunnen maken? (gegevens van huidige top komen vanochtend (eerst nog ff paar uurtjes slapen
)Djblackdevil schreef:
omdat de speakers 8 ohm zijn en ik toch graag stereo wil kunnen gebruiken (in hardcore tracks wordt er veel gebruikt gemaakt van stereobeeld (basje links, basje rechts).Proccesor zal digitaal worden ala behringer (geen limiter/beveiliging instelling) of lem dx 24/26/dap dsx.. deze zijn hetzelfde toch?
Merci Beaucoup, nu we toch bezig zijn, een iets lastigere (minder commercieel ;-) Zoek al een tijdje een andere hardstyle track. Ook trouwens door super marco may gedraait b ik dacht op defqon 2003 (heb de liveset ergens keer gehoord bij een vriend. Het is ook ilalian style, echt richting smm dus (veel bas, weinig melodie en daar komt de vocal in voor 'sorry i put the turntable on the wrong speed. wanna try again? met iets daarvoor een bassline van +-100 bpm, dan de tekst, en dan gewoon lekker richting de 140 bpm..
Hoor het graag,
Ps mods, de rede dat ik het hier post, is omdat het 'nummmers gezocht' topic, volgens mij een redelijk algemeen [GZ] topic is, dat kunnen we van deze stylen niet echt zeggen denk ;-) Bovendien kan de OP (original poster) hier ook wel wat mee (heb goeie smaak, hint hint ;-)
Topic: Old school/rave/hardcore/hardstyle/hard house/retro (22-7-2008 17:13:00)Hoor het graag,
Ps mods, de rede dat ik het hier post, is omdat het 'nummmers gezocht' topic, volgens mij een redelijk algemeen [GZ] topic is, dat kunnen we van deze stylen niet echt zeggen denk ;-) Bovendien kan de OP (original poster) hier ook wel wat mee (heb goeie smaak, hint hint ;-)
beste dames en heren,
even een vraagje vanaf mijn kant,
Was vandaag in een rustige stemming en besloot daardoor weer is naar hardstyle te luisteren (ben eigenlijk een hardcore fanaat ;-) en wel van mijn idool Super Marco May (combinatie van muziek/bewegingen (als je hem een keer hebt gezien dan weet je waar ik het over heb ;-)
Ik zoek dus een nummer uit [url=https://www.youtube.com/watch?v=AjVWLbXMo_g&feature=related[/url] dit filmpje en wel bij 2 min tot climax op ongeveer 2.50
Iemand enig idee?
Topic: versterker voor eaw sb 150 kopietjes (15tbx100) (21-7-2008 18:45:00)even een vraagje vanaf mijn kant,
Was vandaag in een rustige stemming en besloot daardoor weer is naar hardstyle te luisteren (ben eigenlijk een hardcore fanaat ;-) en wel van mijn idool Super Marco May (combinatie van muziek/bewegingen (als je hem een keer hebt gezien dan weet je waar ik het over heb ;-)
Ik zoek dus een nummer uit [url=https://www.youtube.com/watch?v=AjVWLbXMo_g&feature=related[/url] dit filmpje en wel bij 2 min tot climax op ongeveer 2.50
Iemand enig idee?
omdat de speakers 8 ohm zijn en ik toch graag stereo wil kunnen gebruiken (in hardcore tracks wordt er veel gebruikt gemaakt van stereobeeld (basje links, basje rechts).
toch bedankt voor je reactie
toch bedankt voor je reactie