Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Rutger

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 196 bijdrage(n) van Rutger (Pagina: 8 van 20)

Topic: DAP LT-212 of Dap x 15 (1-6-2008 13:17:00)
Dus jij zegt: beter 2 x Dynacord D-12 dan Dap x-15. Ook als je bedenkt dat het gaat om alleen disco.

gr
Topic: DAP LT-212 of Dap x 15 (1-6-2008 12:28:00)
bedankt voor de reacties,

Zal deze set alleen gaan gebruiken voor disco`s. Dus dat het iets minder klinkt maakt dat niet uit. Verder ben ik van plan de dap x 15 weer te verkopen zodra ik genoeg geld heb voor variline toppen. Ik vraag me wel af of het verschil in geld ook het verschil in klank en decibel uitmaakt?! 2 x variline vl152 = 3200 incl BTW 2 x dap x15 = 760 incl BTW Een verschil van 2440 euro

Ik heb zowel de variline toppen gehoord als de dap x15. En ik besef me zeer goed dat het niet het zelfde klinkt!

Wat betreft de d-lite toppen, ben ik bang dat ze niet hard genoeg gaan.

gr,
rutger
Topic: DAP LT-212 of Dap x 15 (31-5-2008 22:25:00)
He mensen,

Wij zijn op zoek naar relatief goedkope topkasten, voor boven een Dynacord variline sub18.

We draaien ook wel met de bijbehorende variline top, maar omdat we 4 subs hebben en 2 toppen, willen we nu een tweede set maken. Omdat we krap bij kas zitten willen we geen Dynacord toppen kopen a 1500 euro per stuk.

Ik heb zitten kijken naar de volgende speakers:

2 x variline sub 18 +

DAP LT-212 of Dap x-15

Ik weet dat de Dap x-15 goed presteerd, dus ik neig toch die kant op.

Wat zou jullie keuze zijn? en heeft er al iemand ervaring met de DAP LT-212?

Qua versterkers draaien we met Dynacord versterks uit de L serie, genoeg vermogen dus.

Gr,
rutger
Topic: MasterBlaster Grand Tour (7-11-2007 15:12:00)
nou, heb een occasie GT setje op het oog, een 'ge-update' setje, wat we willen gaan inzetten voor feestjes en partijtjes van 50 t/m 350man, prijsindicatie 5500,=
is het leuk voor dit geld, of beter kijken naar iets in de trand van dynacord Powermax 5 oid? of EV RX?
Heb geen idee van de GT set. Echt weet ik wel dat je met een dynacord p5 ( enkel 18' en 15',1' top) geen 400 man haalt. Ligt natuurlijk aan het feest, maar ik zet ze in tot 250 man. Anders subje erbij.
Topic: Electro Voice RX of Dynacord XA2 (12-10-2007 15:52:00)

dj coen schreef:

Dynacord XA2 één keer binnen gehoord, ik zou het nooit doen als je veel klusjes binnen hebt. Klinkt gewoon niet naar mijn mening.
Je hebt hem maar 1 keer gehoord en nu vind je het gelijk een slechte set... Misschien lag het wel aan de man achter de knopjes sneaky :V ... En waarom moet hij het niet doen als hij veel klussen heeft?

Naar mijn mening is de Dynacord XA2 set een mooie set met veel power. Echter is de RX set wel beter geschikt voor kleinere locaties. Zou de set gewoon een keer gaan beluisteren.

gr
Topic: versterker van 2 x 2400-2800 watt @ 4ohm (8-11-2006 16:32:00)
He, heb ook erg goede verhalen gehoord over de nieuwe h-klasse van dynacord gehoord.

https://www.dynacord.com/unterkategorie_e.php?id=58&subid=110

klik hier

Hij zou beter presteren dan een vergelijkbare labgruppe...

gr.
Rutger
Topic: ELECTRO VOICE VS MACKIE VS CERWIN VEGA VS MASTER (15-6-2006 12:47:00)

deejee_jojo schreef:

Timmiej schreef:

Je zit nog steeds op 2/3de van je budget. Zoals ik al eerder zei niks mis mee, liever te laag dan eroverheen wink ;) Maar als je echt die 3000 over hebt voor alleen topkasten dan kijk ook een een stapje hoger. Al is het maar ter orientatie van jezelf.

Want hard en zuiver geluid tja, das natuurlijk smaakverschil. De srm 350 gaat ook hard maar zuiver sad :( (Mijn mening uiteraard). Nu verwacht ik wel meer kwaliteit van die masters, zeker gezien de preis. Maar nogmaals, heb je echt 3000 euro te besteden en wil je die ook besteden kijk eens wat breder / hoger.

Over de bas. Kijk hoe dat ding zich gedraagt op een 50 hz. Op 100 hz dreunt alles wel goed, maar ook op 50 sneaky :V
Joh vriend, je zal het wel goed bedoelen, maar met die 2 masters en 1 sub gaat ik wel dik over mijn budget heen. Maar goed. Dat moet dan maar, maar heb ik dus geen zin om er nog meer geld in te pompen ;) snappie.
2 x 1060 = 2120
1 x 1735 = 1735
-----
totaal 3850 ex btw ;)

En over die bas dat snap ik wel. Ga ze gewoon even luisteren. dan komt dat wel goed!
;) tnx anyway
volgens mij dacht iedereen dat je 3000 euro alleen voor je topjes had gereserveerd...

En misschien moet je jezelf niet zo vast leggen op de master set!

Zoals al eerder aangeraden, in het forum: de f150 top van dynacord.. ( is wel passief )

S6 met je keuze
Topic: ELECTRO VOICE VS MACKIE VS CERWIN VEGA VS MASTER (8-6-2006 13:14:00)
He,

Ik weet alleen dat de ev een prima kast is.

Gr,
Rutger
Topic: XONE:92 of DJM800? (25-5-2006 13:12:00)

Sebastiaan schreef:

haha, daarom voor ieder wat wils...en daar zou ik als koper ook mijn keuze voor een mixer vanaf laten hangen...niet zozeer wat er wel en niet op zit, maar meer wat jij zegt : past ie bij mijn draaistijl...oh zo belangrijk!
maar niet als je hem ook wilt verhuren...
Topic: Trussberekening (30-4-2006 23:10:00)
he,

Hier wat foto``s van het feest!

Heb de boxen toch maar niet in de truss gehangen. sneaky :V

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
15
16
17
18
19
20
21
22
23

Gr, Rutger