Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rutger
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 196 bijdrage(n) van Rutger (Pagina: 1 van 20)
Topic: Oudjaars avond feestje. (26-12-2012 17:36:00)
Je kan ook je muziek afspreken via een cdj-900 of 2000.. Een laptop huren moet natuurlijk ook vast wel ergens kunnen!
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (9-12-2012 13:22:00)Die heb ik wel liggen voor je in Utrecht:
www.audioutrecht.nl/verhuur/Geluid%20verhuur/153
Collega bedrijven krijgen altijd een beetje korting;)
Topic: Facebook (23-5-2012 11:39:00)www.audioutrecht.nl/verhuur/Geluid%20verhuur/153
Collega bedrijven krijgen altijd een beetje korting;)
Okey dan kan ik ook niet achter blijven:
facebook Audio Utrecht
Probeer ook regelmatig de boel te updaten maar het blijft lastig om relevante content te plaatsen.
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (11-4-2012 23:42:00)facebook Audio Utrecht
Probeer ook regelmatig de boel te updaten maar het blijft lastig om relevante content te plaatsen.
Check audio leiden is!
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (18-1-2012 10:00:00)Wie verhuurt 2x Showtec Phantom 250 spots in de regio van Utrecht?!
Alvast bedankt!
gr
Topic: Bijna... (17-11-2011 12:03:00)Alvast bedankt!
gr
Gefeliciteerd!
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (16-11-2011 17:09:00)Ik heb een cuelux systeem met touchscreen en bcf2000 staan in Utrecht..
Topic: Advies bij eerste EV RX set (20-10-2011 15:55:00)Wij gebruiken 1,5 kwadraad voor de doorlus en 2,5 kwadraad voor de aanvoer.
Volgens mij (niet geheel zeker) mag je 10 amp. (2200 watt) door 1,5 kwadraad kabel trekken. Het lijkt me dat dit wel genoeg is voor de toppen.
zie hier voor meer info erover.
Topic: Advies bij eerste EV RX set (20-10-2011 12:57:00)Volgens mij (niet geheel zeker) mag je 10 amp. (2200 watt) door 1,5 kwadraad kabel trekken. Het lijkt me dat dit wel genoeg is voor de toppen.
zie hier voor meer info erover.
Heb je toevallig ook naar de art 712/715's geluisterd? En zo ja wat was je mening hierover? Denk je niet dat je met deze toppen ook drive-in werk (dat doen jullie toch vooral?) kan doen, voor een stuk betere prijs?
Topic: Advies bij eerste EV RX set (13-10-2011 14:26:00)Een collega bedrijf in Utrecht heeft een dergelijke set staan (8003,tt25). Als je zijn gegevens wilt om met hem in contact te komen, mail me maar.
Wij draaien nu 1,5 jaar, vol tevredenheid met rcf 4pro8001, 4pro6001 en art 712. Als je dat is wilt komen beluisteren kan dat altijd.
gr
Wij draaien nu 1,5 jaar, vol tevredenheid met rcf 4pro8001, 4pro6001 en art 712. Als je dat is wilt komen beluisteren kan dat altijd.
gr