Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Timcooijmans

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 93 bijdrage(n) van Timcooijmans (Pagina: 8 van 10)

Topic: Ophanging truss (20-8-2006 16:07:00)
Huur 2 statieven/takels. Dat is het enige wat veilig is. GEEN knutsel oplossingen of iets dergelijks
Topic: Het bouwen van een case (9-7-2006 21:27:00)
Wat ik me wel afvraag. Het binnenrack zit los? Hoe zit het binnenrack tijdens vervoer dan vast? Klem je dat tussen de deksel en de stukje waar de wielen aan zitten?
Topic: Showtec Minimax (7-7-2006 21:17:00)

JeroenVDV schreef:

timcooijmans schreef:

Leuk voor z'n geld maar ter vergelijk: Een MAC 250 Entour doet 5000 lumen. Deze 1200. Heeft geen 16bit pan en tilt. geen roto.
Grapjas.

- Mac 250 heeft een 250-watt GASONTLADINGS-lamp. Heel vreemd he, dat verschil in lichtopbrengst?
- Mac 250 kost uit 't blote hoofd meer dan 8x zo veel als dit spotje
Heb je het dikgedrukte ook gelezen. wink ;)
Topic: Showtec Minimax (6-7-2006 19:54:00)
Leuk voor z'n geld maar ter vergelijk: Een MAC 250 Entour doet 5000 lumen. Deze 1200. Heeft geen 16bit pan en tilt. geen roto.
Topic: Newbie vraag: Verschil dimmer en switch? (4-7-2006 15:41:00)

ilikeitloud schreef:

Ok dan schiet ik mijn vraag ook even.

Je zet dus eigenlijk een lamp op een dimmerpack die je dan weer aansluit op een lichtstuurtafel?

En hoe stuur je een draaikop aan? Is er een bediening om aan te geven HOE die moet draaien?
Het is geen dimmer zoals in huis zit laugh :D
Dit zijn die dimmers Dimmers
En daar heb je dan zo'n Tafeltje bij om het aan te sturen. En als je dan de schuiven helemaal omhoog zet gaat alles branden,
Topic: Welke DMX sturing? (3-7-2006 23:04:00)
Ik ben op het moment bezig met een interface die met een beetje geluk ook met 2.7.1 wil werken. Ik laat jullie het nog wel weten als hij klaar is!
Topic: Spelletjes (1-2-2004 18:24:00)
Misschien een ideetje om die even algemeen verkrijg baar te maken happy :)
Tim werkt er aan wink ;)
Topic: beginnen met produceren (6-1-2004 19:30:00)
Zo ver ik weet kan elke Synth/keyboard met een midi UITgang aangesloten worden op een geluidskaart met gameport(dmv een adapter)/midi-IN poort
Topic: beginnen met produceren (6-1-2004 19:05:00)

H. schreef:

zou je dit topic niet in het pc related forum zetten?
Ik denk dat hij hier wel goed staat.
Oja als je Fruityloops wil uitproberen er zijn demo's verkrijgbaar en je kunt de hele versie ergens vandaan toveren (hint hint) laugh :D
Topic: flightcase voor xone:62 (5-1-2004 17:06:00)

Wesley vd H schreef:

Ja met zelfbouw kun je veel lol beleven, dat klopt laugh :D .
Maar ook een zelfbouw kistje kan duur uitkomen sad :(
Ik denk dat je als je een Xone:62 kan kopen een caseje ook gee probleem meer is laugh :D