Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJJD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJJD (Pagina: 8 van 20)
Topic: Maten CEE stekker (12-4-2005 22:51:00)[...]Je gebruikt 2 losse microfoon-ingangen. Dat betekent dus ook 2 schuiven omhoog, zo werkt dat altijd.serieus?? Oké nou dan worden het dus 2 schuiven
, bedanktTopic: Live band versterken (24-3-2005 22:36:00)
Dus: Piano - DI Links, DI Rechts - 2 x XLR kabel - PA Mixer 2 kanalen gebruiken: Piano L, Piano R.
Je gebruikt op je tafel dus 2 mono kanalen.
De DI-box zet je ertussen om vage storingen,ruizen, en andere ongein weg te filteren (hoe kan ik dit anders uitleggen?!!)
piano - di - mixer
suc6
ahh bedankt daar zijn die dingen dus voor
Maar je hebt er dus 2 nodig per stereo instrument dus? Maar dan alsnog, moet je ze op een stereo ingang zetten? Of 2 mono schuifjes omhoog doen (wat me onwaarschijnlijk lijkt)?
Mijn Behringer mixer heeft namelijk maar 2 stereo ingangen, en bij synthesizer en piano zouden ze meteen vol zitten...
(Ik vraag dit nu trouwens allemaal omdat ik een "vaste bekabelingsopstelling" aan het maken ben
)Topic: Live band versterken (24-3-2005 20:47:00)Heb je de rest van het topic gelezen?
Topic: Tas? (28-2-2005 23:51:00)Ach je kunt de knopjes toch tegelijk indrukken?
Topic: Inrichten van je eigen disco (17-2-2005 19:52:00)
een draaiknopje voor aan en uit te schakelen en een contact van 6A/230v 4A/400v.
past in een een d-hole.
indien nodig zal ik wel een foto makenWelke is dat precies?
Hoi, binnenkort wil ik twee stekkerdozen maken om respectievelijk onze licht- en geluidsapparatuur van stroom te voorzien.
Nu heb ik even een mooi tekeningetje gemaakt maar het enige wat ik nog nodig heb zijn de maten van een CEE (16A) stekker chassisdeel. Wie o wie kan mij dit vertellen?
Met vriendelijke groet, Menno
Topic: Live band versterken (25-3-2005 09:08:00)Nu heb ik even een mooi tekeningetje gemaakt maar het enige wat ik nog nodig heb zijn de maten van een CEE (16A) stekker chassisdeel. Wie o wie kan mij dit vertellen?
Met vriendelijke groet, Menno
jeroenvdv schreef:
DJJD schreef:
larzzzie schreef:
[...]
, bedanktlarzzzie schreef:
Syntesysers of keyboards hebben altijd een links /rechts uitgang. Per uitgang gaat er een jack-kabeltje naar een DI-Box, vanwaaruit weer een XLR naar de mixer gaat.Dus: Piano - DI Links, DI Rechts - 2 x XLR kabel - PA Mixer 2 kanalen gebruiken: Piano L, Piano R.
Je gebruikt op je tafel dus 2 mono kanalen.
De DI-box zet je ertussen om vage storingen,ruizen, en andere ongein weg te filteren (hoe kan ik dit anders uitleggen?!!)
piano - di - mixer
suc6
Maar je hebt er dus 2 nodig per stereo instrument dus? Maar dan alsnog, moet je ze op een stereo ingang zetten? Of 2 mono schuifjes omhoog doen (wat me onwaarschijnlijk lijkt)?
Mijn Behringer mixer heeft namelijk maar 2 stereo ingangen, en bij synthesizer en piano zouden ze meteen vol zitten...
(Ik vraag dit nu trouwens allemaal omdat ik een "vaste bekabelingsopstelling" aan het maken ben
)Zo, even een bescheiden kickje
.
Heb er uiteindelijk voor gekozen de punishers en Xtro's even in de wachtrij te zetten en te gaan voor 2 mooie RedlineIII monitoren. Later (als ik het echt nodig ga hebben) komt er dan een grotere PA bij met punishers e.d.
Enfin, ik had dus nog een vraag:
Bij nagenoeg alle live mixers is 80% van alle ingangen mono XLR. Nu was mijn vraag dus hoe zit dat dan met instrumenten als een (digitale) piano en synthesizers? Krijgen die dan gewoon 1 mono kanaal? En hoe zit dat in de studio? Verlies je dan je "stereobeeld" niet?
groeten Menno
Topic: Effect voor op mijn kamer (7-3-2005 20:16:00)
.Heb er uiteindelijk voor gekozen de punishers en Xtro's even in de wachtrij te zetten en te gaan voor 2 mooie RedlineIII monitoren. Later (als ik het echt nodig ga hebben) komt er dan een grotere PA bij met punishers e.d.
Enfin, ik had dus nog een vraag:
Bij nagenoeg alle live mixers is 80% van alle ingangen mono XLR. Nu was mijn vraag dus hoe zit dat dan met instrumenten als een (digitale) piano en synthesizers? Krijgen die dan gewoon 1 mono kanaal? En hoe zit dat in de studio? Verlies je dan je "stereobeeld" niet?
groeten Menno
Voor verdere vragen over de wildmoon zou ik sylvia gewoon contacteren.
Topic: Laser gericht op spiegelbollen (7-3-2005 20:11:00)jeroenvdv schreef:
Kun je uitleggen (/voorbeeld geven) hoe het veilig, en hoe het onverantwoordelijk kan? Wat maakt het verschil tussen veilig en gevaarlijk?
Even nog een leuke link voor mensen die willen overstappen of die al gebruik maken van dit opbergsysteem:
https://www.cdrwinkel.com/cat/CDmappen.html
Allemaal mappen en koffers tot het opbergen van 10.000(!) cd's
De inlayhoesjes zijn er ook te koop.
Topic: showtec lightdesk pro 136 (17-2-2005 20:02:00)https://www.cdrwinkel.com/cat/CDmappen.html
Allemaal mappen en koffers tot het opbergen van 10.000(!) cd's
De inlayhoesjes zijn er ook te koop.
Roytje schreef:
Maar het is dus niet mogelijk om een programma te schrijven waarin je zowel je parren als je scan's kunstjes laat doen.
ahh leuk projectje 
Word het ook echt een commerciele discotheek of gewoon leuk voor jezelf en vrienden?
Heb je trouwens ook een filmpje van "alles", dus niet alleen de dynamo?
Ik ben ook met een soortgelijk iets bezig, maar dan op de zolder. Maar dat schiet niet erg op.
Wat staat er eigenlijk aan app?
Topic: D hole powerknopje (14-2-2005 21:57:00)
Word het ook echt een commerciele discotheek of gewoon leuk voor jezelf en vrienden?
Heb je trouwens ook een filmpje van "alles", dus niet alleen de dynamo?
Ik ben ook met een soortgelijk iets bezig, maar dan op de zolder. Maar dat schiet niet erg op.
Wat staat er eigenlijk aan app?
d&m schreef:
Ik heb hier een schakelaar van klokner moeller voor mij liggen.een draaiknopje voor aan en uit te schakelen en een contact van 6A/230v 4A/400v.
past in een een d-hole.
indien nodig zal ik wel een foto maken