Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Klaaske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 173 bijdrage(n) van Klaaske (Pagina: 8 van 18)
Topic: QSC PLX3402 vs. LabGruppen FP6400 (1-2-2005 12:19:00)
EN het is helemaal niet moeilijk, een rack met 5 amps tillen, das pas moeilijk doen!Ook als het PL's of LABben zijn ??? KF-750 gaat zo ver ik weet alleen in een set weg, dus waarom 2 ampracks meegeven ?Topic: QSC PLX3402 vs. LabGruppen FP6400 (31-1-2005 23:34:00)Ik ga er van uit dat je met een set niet 2 ampracks mee gaat geven, maar afin, moeilijk doen als het makelijk kan 
En een top ga je toch niet apart verhuren ??Topic: QSC PLX3402 vs. LabGruppen FP6400 (31-1-2005 21:41:00)Een KF-750 is een 4 weg systeem !Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (31-1-2005 21:39:00)Jup, in de 20 bassen en 20 toppen verhuurt met carnaval & aggregaten van 10 tot 50kva, die huurders met sets die in de optocht meedoen zijn ook niet van plan de 100dB 1m regel te houden..Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (30-1-2005 20:44:00)Ik denk dat ik hier zelf genoeg zoek werk voor gedaan heb, dus zoek maar lekker zelf, deze man komt niet in uit NL. De X-tro wordt binnenkort aan begonnen, ik neem de MF-sectie met een fase-plug & misschien een radiaal slot op mij. Na vééél lezen ben ik er bijna uit en word de faseplug realiteit
Ik heb de MF-driver bestelt en bouw de midhoorn zelf eerst even om de faseplug (en misschien het radiaale slot) te testen en aan te passen. Walter werkt de laag&hoog sectie verder uit. Deze tops ga ik na het testen ook zelf bouwen. Op de test gaan we ze gebruiken op 2 LABhorns en 4 Punishers, naderhand zullen er min. 4 aanwezig zijn op de 2e zelfbouwmeeting...nader meer informatie 
En om het even leuk te maken, met die faseplug zit de MF-sectie op bijna 110dB 1w/1m op 1khz
Topic: Hoorngeladen toppen (21-1-2005 11:58:00)
GoeieGast schreef:
Nou toch gebeurt het wel geloof maar!EN het is helemaal niet moeilijk, een rack met 5 amps tillen, das pas moeilijk doen!
Remco schreef:
Jaap, ik zie de fout van GoeieGast niet, jullie hebben beide gelijk. De KF750 is een tri-amp top. Een 750 systeem is dus inclusief sub, 4-weg.
En een top ga je toch niet apart verhuren ??
GoeieGast schreef:
Als ie uit een KF 750 rack komt (kf 750 is TRI -amped) denk ik omdat niet alle drie de ampkantjes die de KF 750 heeft dezelfde sterkte hebben, hij je de amp gegeven heeft die op de HF of MF van de KF 750 staat. Daarom zal hij zo veilig ingesteld zijn en dus weinig vermogen leveren. Ik heb een aantal keer gewerkt met LG, en kan niet anders zeggen dan dat het top bakken zijn. Licht gewicht zijn ze, maar 4 in een rackje met een processor erin krijg ik in mn eentje toch niet een meter omhoog op een podium getild, maar dat terzijde.B&C DE-500 op een Beyma TD246 zo uit het hoofd, 60*40 graden HF
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (31-1-2005 17:45:00)H. schreef:
zijn er meer mensen die zo'n dingen verhuren voor op carnavalswagens? want volgens mij is het gewoon doelloos omdat je toch niet zo hard mag (en kan) draaien op een carnavalswagen...Mits je goed ampt en de zaal (of tent) een goede akoestiek moet dat lekker te bespelen zijn. De X-TRO is tevens ook een mogelijke topkast voor op de LABhorn 
Topic: Het Punisher baskast topic (29-1-2005 17:23:00)
In de plots zou de 8" de 15" ers qua mid-output bij moeten kunnen houden,voor mensen met interesse ligt er aan MF-Faseplug klaar 
Als er tijd is gaan Walter & ik (en Jan natuurlijk) deze beluisteren op de Punishers, naderhand misschien een mini-Xtro-meeting om ze op de LABs te beluisteren
Topic: Hoorngeladen toppen (24-1-2005 08:57:00)
Als er tijd is gaan Walter & ik (en Jan natuurlijk) deze beluisteren op de Punishers, naderhand misschien een mini-Xtro-meeting om ze op de LABs te beluisteren
Lees de EAW site nog meer eens goed na, netjes van EAW is om vooral hun technologïeen te beschrijven op de site, goed zoeken dus 
Omdat ik toch maar sneeuwvrij had van het werk :
https://www.eaw.com/technology/proprietary/
https://www.eaw.com/technology/nonproprietary/
https://www.eaw.com/technology/proprietary/phaseplug.html
https://www.eaw.com/products/KF/kf700.html
https://www.eaw.com/products/MQ/mqe.html
https://www.users.bigpond.net.au/ggoodacre/centauri/diy/
https://www.users.bigpond.net.au/ggoodacre/centauri/diy/plugs.html
https://www.preference-audio.com/phaseplug.htm
https://www.visaton.com/english/lexikon/159.html
Kortom;
Een fase-plug dat er geen (of minder) weglengte problemen kunnen optreden voor golven die vertrekken vanaf verschillende plekken op de membraan. Bij de hoorn waarbij het halsvlak gelijk is aan het konusoppervlak is een faseplug nodig als die hoorn hoog moet komen.Zelf een faseplug gaan berekenen voor in je hoorn ? Als er interesse is wil ik het wel uitleggen.
Topic: Hoorngeladen toppen (22-1-2005 12:46:00)
Omdat ik toch maar sneeuwvrij had van het werk :
https://www.eaw.com/technology/proprietary/
https://www.eaw.com/technology/nonproprietary/
https://www.eaw.com/technology/proprietary/phaseplug.html
https://www.eaw.com/products/KF/kf700.html
https://www.eaw.com/products/MQ/mqe.html
https://www.users.bigpond.net.au/ggoodacre/centauri/diy/
https://www.users.bigpond.net.au/ggoodacre/centauri/diy/plugs.html
https://www.preference-audio.com/phaseplug.htm
https://www.visaton.com/english/lexikon/159.html
Kortom;
Een fase-plug dat er geen (of minder) weglengte problemen kunnen optreden voor golven die vertrekken vanaf verschillende plekken op de membraan. Bij de hoorn waarbij het halsvlak gelijk is aan het konusoppervlak is een faseplug nodig als die hoorn hoog moet komen.Zelf een faseplug gaan berekenen voor in je hoorn ? Als er interesse is wil ik het wel uitleggen.
Djtommie6 schreef:
Ik weet niet of tds dit even kan vrijgeven??....
Ik heb de MF-driver bestelt en bouw de midhoorn zelf eerst even om de faseplug (en misschien het radiaale slot) te testen en aan te passen. Walter werkt de laag&hoog sectie verder uit. Deze tops ga ik na het testen ook zelf bouwen. Op de test gaan we ze gebruiken op 2 LABhorns en 4 Punishers, naderhand zullen er min. 4 aanwezig zijn op de 2e zelfbouwmeeting...nader meer informatie 
En om het even leuk te maken, met die faseplug zit de MF-sectie op bijna 110dB 1w/1m op 1khz

En jij hebt mijn document binnen 
