Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Pulse

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 125 bijdrage(n) van Pulse (Pagina: 8 van 13)

Topic: Beat Counter (12-9-2003 07:19:00)
Ik ben een 1/2 jaar bezigf met draaien ofoz en ik heb ook zo'n mooie beatcounter op mijn 650i zitten.
Best wel handig af en toe. Ik gooi de pitch omhoog/omlaag net zolang tot hij in de buurt komt van de Sync. Daarna gaat het op gevoel.

Zelfs de beatcounters van de 650i hebben moeite met een loopje van 138 BMP. Verspringen doet ie toch wel..

Maar I.d.d handig is het wel!
Topic: Discomeubel Bouwen Tips (11-9-2003 13:29:00)
Ik heb ook maar 1 versterker..

Okee.

Ik heb er al een Flightcase omheen.
Het beste is denk ik om een vak te maken in het meubel waar ik de versterker in leg, inc. Case.
En dan een klein houten plaatje ervoor dat ie er niet uitvalt.
Topic: Discomeubel Bouwen Tips (10-9-2003 14:02:00)
Dus dan zou ik 2 meubels moeten maken, 1 met de lichtsturing
en 1 met Cd-speler +mixer + versterker, mocht het zo wezen dat de klant alleen geluid wil bijvoorbeeld.

Ik heb even een foto'tje.

www23.brinkster.com/driveinpulse/plaatjes/CD_meubel.jpg
Topic: Discomeubel Bouwen Tips (10-9-2003 12:48:00)
Je hebt gelijk!

Ik plaats hem horizontaal!

Iemand nog meer tips?

P.s.: Dre is niet heilig, maar hij weet wel heel veel, was ook bedoeld als grapje.. wink ;)
Topic: Discomeubel Bouwen Tips (10-9-2003 12:21:00)
Wij verhuren helemaal niks.

Het is een opzichzelf staande show, en de kar is 3 meter diep.
Ik had afgelopen vrijdag ook een drive in. Bij het zwermbad, en daar hadden we net wat kunnen vinden om alle apparatuur op de gooien.. Gelukkig..

Ik dacht dat je misschien ook de versterker vertikaal in het meubel krijgt, in lijn met bijvoorbeeld het ShowTec Pack.

Misschien heeft "Godfather" Dré ook nog tips?
Topic: Discomeubel Bouwen Tips (9-9-2003 11:22:00)
Hallo!

Ik had wat hulp nodig bij het maken van een DiscoMeubel.

Het is de opzet om een dicomeubel te maken, van ongeveer 2,5 meter breed.
Daar moet in komen:

Bovenkant Meubel rechts:
2x Gemini CDX-400
1x Gemini PS-650i
1x Flightcase met CD's

Bovenkant Meubel Links:
1x ShowTec Switch Pack 10F

Onderop:
1x DAP Mission 900

Tekeningen etc.. is er allemaal al.

Het moet een beetje lijken op deze foto qua vorm.

www.ovmsales.nl/imagine/occasion/img3.jpg (foto even geleend van Tom) laugh :D
Dan iets minder breed.

Dan ik de kleur Zwart, bekleed met of stof of skyleer (nepleer).

Ik kan aan de materialen komen, ik noem hout, schroeven, leer, beschermings hoeken, wieltjes, enz enz en eentje die het ook kan maken. Hij heeft namelijk zo'n bedrijf. (Meubelmaker)
Vervoeren is ook geen probleem, we hebben een kar van dik 3 meter lang.

Vraag:

Hoe maken wij bijvoorbeeld een versterker vast aan hout..
Kan je ook alles volproppen met van dat dikke schuim? vanwege de demping.
Verlichting voor de draaitafels, zijn daar nog tips over?
Alle stekkers en kabels, kan je die van te voren vast maken en een soort opbergvak in het meubel maken waar je dat oprolt.
Kan je ook 2 meubels maken? Of is dat niet handing?

Kortom ervaringen van andere New-Line Forumers!
Topic: DAS ST-215 >**< (9-9-2003 10:07:00)
Bedankt victor.. sad :(
Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (5-9-2003 13:40:00)
Gehoord van Prolyte..

Wat is het verschil tussen een vrouw en Sanex?

Sanex irriteert niet..
Topic: DAS ST-215 >**< (5-9-2003 13:30:00)
Edit Mod: Fries geleuter verwijderd-Victor
Topic: Waar ga jij altijd stappen? (28-8-2003 10:11:00)
Waarschijnlijk is stefano een jaar of 15 en mag hij nog niet uit.. laugh :D wink ;) razz :p