Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hanzie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 101 bijdrage(n) van Hanzie (Pagina: 8 van 11)

Topic: Avolites Pearl tafels uitgespeeld (6-9-2016 09:12:00)
Hoe bedoel je Bartje "wat meer naar je hand kan zetten" ?

Heb laatst ook nog bij een ander bedrijf geïnformeerd, gaf ook de voorkeur voor ma (ook omdat ze dat zelf hebben, maar ze zijn ook zelf dealer van oa. Ma, avo, zero, showtec, elation, etc) zij kennen het merk chamsys wel, maar hier amper gezien.
Prijs technisch is hij aantrekkelijker, maar hoe zit het met de specs en dan met name in het live gebeuren en dus ook het live in kunnen grijpen, tussen de chamsys en de ma?
Topic: Showtec Light Desk Pro 512 (5-9-2016 11:46:00)
Dezelfde versie die ik ook heb Drè. razz :p

Gezien je vraag Camiel, ga ik er van uit, dat je je scanners juist hebt geprogrammeerd (dus als show en niet als scene of chase! wink ;) ) en je hierbij de stappen hebt gevolgd zoals in de handleiding beschreven.
Als je dan bij uitvoering van de show toch geen beweging ziet, krijg ik het idee dat je speedtime toch verkeerd staat op 0 bijv. een show zonder speed is immers gewoon een scene, een andere mogelijkheid is dat je de tafel hebt ingesteld op midi en als je dan geen midi input hebt.... wink ;)
Als laatste mogelijkheid zou het kunnen dat je tijdens het programmeren de fadetijd erg hoog hebt staan en dan bij afspelen de speed aan de lage kant, dan kan het erg lang duren voor hij de volgende stsp uitvoert.

Misschien Drè nog suggesties of iemand anders ?
Mijn opties zijn even op.
Topic: Lichtshow organiseren op je desk (5-9-2016 11:03:00)
In mijn playback sectie zet ik onder de faders:

1 diverse onventionele parren chases
2 master dimmer Led parren en statische kleuren led parren
3 dimmer of gobo's/shutter van de scanners (afhankelijk soort scanners)
4 dimmer of shutter mh
5 kleuren chases led parren
6 en 7 bewegingen scanners
8 en 9 bewegingen mh
10 strobo

playback buttons:
1 blinders
2 front parren (meeerdere op verschillende pages voor intensiteit)
3 color jump scanners
4 strobe scanners
5 shutter of dimmerchase scanners
6 color jump mh
7 strobe mh
8 dimmer chase mh

pallet met kleuren scanners
pallet met kleuren mh
pallet met gobo's mh
pallet met effecten mh

Rookmachine staat onder een preset fader
en natuurlijk zijn mijn scanners en/of mh onderverdeeld in groepen, zodat ik via de pallets ook een selectie kan aanpasen.
Topic: Avolites Pearl tafels uitgespeeld (2-9-2016 17:07:00)
Heb hem in mijn laatste melding al aangepast.
Wil jij dan tbv onze taalpuristen die p in mijn andere berichten nog even weg poetsen Dré? razz :p
Was vd week nog even bij het bedrijf waar ik mijn creator 1024pro weg heb en zij verwachten dat daar nog zeker op voort geborduurd gaat worden en ook de updates steeds beter worden qua mogelijkheden en gemak.
Topic: Showtec Light Desk Pro 512 (2-9-2016 17:04:00)
Nog niet gevonden dus Camiel?
Maar handleiding heb je wel?
Zo niet laat even weten, zal zsm zelf eens kijken.
Topic: Showtec Showmaster 24/48 Botex scenesetter 24/48, verliest programma's (2-9-2016 17:01:00)
Zal kijken of dat lukt. Heb er nog niet weer naar kunnen kijken. Vindt het wel goed idee victor.
Topic: Showtec Showmaster 24/48 Botex scenesetter 24/48, verliest programma's (31-8-2016 18:59:00)
Heb hem vandaag eens open gehaald en zag zo 123 niets zitten, wat er op lijkt, nou moet ik eerlijk gezegd wel zeggen dat ik alleen op de binnenzijde vd print (de kant vh display en de faders) heb gekeken. En ook alleen de print vh display, dus niet die van de 1e helft (ging er vanuit dat de 1e 24 faders een "uitbrieidngs print" is) tov de 24ch versie (wij hebben de 48ch)

Bij jou is dat het groene blokje op de foto Drè?
Topic: Showtec Showmaster 24/48 Botex scenesetter 24/48, verliest programma's (30-8-2016 23:27:00)
Dank je wel!
Ga zsm even kijken. happy :)
Topic: Avolites Pearl tafels uitgespeeld (30-8-2016 19:41:00)
Wat ik al aangaf, hier in het noorden kom je chamsys eigenlijk niet tegen, hier is het vooral de pearl tafels en een enkele ma.
voor zover ik weet is het in het zuiden en dan met name in België, weer vaker de chamsys.

Nou ben ik benieuwd, is het bij jullie bekend, welke tafels er in jullie regio het meest gebrukt worden?
Topic: Showtec Light Desk Pro 512 (30-8-2016 19:36:00)
Tijdens het afspelen heb je wel de speed open?
Zal eens kijken anders, heb denk, ik nog wel handleiding ergens.