Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Jasper
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 8 van 20)
Topic: Het bouwen van een case (1-2-2005 08:41:00)Waarom zeg je dat je het topic hebt doorgelezen als dat niet zo is. Als je het wel had doorgelezen, had je ook deze vraag geweten.
Trouwens, ikzelf had nooit beton multiplex gekozen. Het beste hout is gewoon 9 mm meranti met verf of HPL.Topic: Het bouwen van een case (29-1-2005 10:36:00)
Of kan ik dan beter naar een flightcaseboer gaan die er ene voor me maakt?In principe kan iedereen het. Met een decoupeerzaag en een lang recht stuk iets kan je perfecte rechte lijnen zagen. Dan is het alleen een kwestie van netjes in elkaar zetten. Dan al het ijzer netjes op maat zagen, ook niet moeilijk. En sterk zijn als je een handpopper hebt. En bovenal, je moet veel geduld hebben. Je moet niet alles in 1 dag af willen hebben, dan gaat het mis.Topic: Het bouwen van een case (23-1-2005 17:16:00)
Hier kan je fotos laten hosten.
https://www.imageshack.us/
Bakel schreef:
En iemnad nog welk soort hout ik moet halen, ik geloof benton mulitplex ofzo/?Trouwens, ikzelf had nooit beton multiplex gekozen. Het beste hout is gewoon 9 mm meranti met verf of HPL.
Owkee, dat is gelijk een stuk duidelijker met fotos erbij, bedankt. Ik ga wel even een mailtje sturen of Dre popnagels kan leveren.
Topic: Het bouwen van een case (29-1-2005 09:14:00)En een zogenaamde multigrip popnagel? Kun je daar misschien iets over vertellen?
Topic: Het bouwen van een case (28-1-2005 20:05:00)Popnagels......
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken hier in de buurt naar geribbelde popnagels. Maar nog niks. Scheelt het nu echt zo met "gladde" ijzerpopnagels? Ik wil een kist maken met een DX1000, dus niet echt zwaar gebruik.
Topic: Het bouwen van een case (28-1-2005 17:06:00)Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken hier in de buurt naar geribbelde popnagels. Maar nog niks. Scheelt het nu echt zo met "gladde" ijzerpopnagels? Ik wil een kist maken met een DX1000, dus niet echt zwaar gebruik.
Het is gewoon 9 mm hout, met een HPL laagje, vrij krasvast, en supermooi.
In principe kan iedere flightcaseboer ze leveren.
Topic: Het bouwen van een case (28-1-2005 07:49:00)In principe kan iedere flightcaseboer ze leveren.
Maar weet iemand toevallig ook een adresje ervoor, want ik heb overal gevraagd hier in de buurt, maar nergens kunnen vinden.
Topic: Het bouwen van een case (27-1-2005 20:57:00)Ik zoek eigenlijk nog een adresje voor geribbelde popnagels, hier in de buurt heb ik niks meer kunnen vinden.Het liefst in de buurt van Waddinxveen. Weet iemand dit....
Ik zie ook op sites zogenaamde multigrip popnagels, wat houdt dat in?
Topic: Verschil tussen 19" dimmer en T4 (24-1-2005 21:51:00)Ik zie ook op sites zogenaamde multigrip popnagels, wat houdt dat in?
Heel vaak zie je in buitenevenementen dat de base goed is ingepakt, en de head zelf niets aan gedaan is. De electronica zit immers in de base.
Topic: Het bouwen van een case (24-1-2005 21:31:00)H. schreef:
Is het bouwen van een case echt moeilijk of kan iemand die normaal nooit zoiets doet ook maken?Of kan ik dan beter naar een flightcaseboer gaan die er ene voor me maakt?
DJJD schreef:
Ik heb even een fotoshoot gemaakt (zipfile 3MB) maar helaas nog geen ruimte
https://www.imageshack.us/