Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 8 van 20)

Topic: Wat moet ik allemaal hebben voor het uiversterken/afmixen van Bandjes?? (23-1-2011 16:30:00)
Dus inprinciepe moet ik op de Pa markt een tal instrumenten microfoons kopen,drumkitje,heeel veel xlr kabels,snake,statieven en dat soort dingen..? een effectenrack is dus eigenlijk de laatste ?
Topic: Wat moet ik allemaal hebben voor het uiversterken/afmixen van Bandjes?? (23-1-2011 10:42:00)
Hallo Allemaal.
Ik ben bezig om een eigen foh setje op te richten om een tal keer per jaar wat bandjes en musicals mee af te mixen.
Er zijn vast meerdere mensen met de vraag wat je precies allemaal nodig moet hebben hiervoor dus daarom dit Topic.

Wat ik al heb:
1 Mackie cfx 12
3 shure c606
aantal microfoon statieven.

Ik zou dit jaar op de PA-Markt dit hele setje compleet willen maken met een multikabel en een effectenrack. maar wat moet er allemaal in het effectenrack en wat komt er allemaal nog meer bij kijken wat ik nodig ga hebben?
Het hoeft allemaal niet 't beste van 't beste te zijn, maar wel betrouwbaar.
Alvast bedankt allemaal!

Stijn
Topic: PA-markt 2011 (17-1-2011 20:48:00)
We hebben er weer zin in! laugh :D
Nu lekker centjes bij elkaar sprokkelen !
Topic: Mackie cfx 12 projectje/schema (17-1-2011 17:46:00)
Zelfs als ik aan de knop draai, knippert het lampje aan.
't kan ook aan mij liggen weet nog niet helemaal hoe de effectunit werkt...
Bovendien, hoe activeer je deze?
Topic: Mackie cfx 12 projectje/schema (16-1-2011 15:51:00)
Is kontaktspray serieus dodelijk?
Ik zat even te kijken. bij newline kost een jackchassis deel 40 cent. ik heb er z'n 15 nodig. das dus goedkoper als een busje kontakt spray :D alleen heel veel werk..
Topic: Mackie cfx 12 projectje/schema (16-1-2011 15:16:00)
Heb wat jack's ontdekt die af en toe kraken/storing geven.
Moet ik deze allemaal vervangen of zou ik het eerst behandelen met contactspray? want volgens mij zijn ze nu niet helemaal dood :P
Topic: Mackie cfx 12 projectje/schema (16-1-2011 00:31:00)
Hallo allemaal.
Vandaag eindelijk met de Mackie bezig geweest en was erg blij.
We hebben hem getest en eigenlijk alle faders/kanalen/pots werken nog dus heb ik hem net helemaal schoongemaakt en moet hem nog inspuiten met kontakt spray ed.
Het enige wat loos was is dat het effectenblok contstand clipte. Weet iemand hier een oorzaak van ? Het kan zijn dat deze kapot is ..?
Nu die helemaal schoon en netjes is ga ik hem vd week nog even inspuiten en kijken of die dan nog steeds top werkt. En kan me dan gaan richten hoe de hele tafel werkt.
Ik hoor het wel.

Stijn.
Topic: Mackie cfx 12 projectje/schema (10-1-2011 22:24:00)
Ik heb een compleet schema van zn 30 pagina's.
En de orginele gebruikershandleiding.
Mocht je iets nodig hebben, Mail mij! laugh :D
Topic: Mackie cfx 12 projectje/schema (10-1-2011 07:21:00)
Okido.
En anders maak ik eerst n lekker sopje met bio-tex o.i.d.
Daar krijg je alles wel chook mee!:)
Bedankt weer!
Topic: Mackie cfx 12 projectje/schema (9-1-2011 23:06:00)
Wat betreft de wasmachine. Ik kan alles er natuurlijk niet zomaar los ingooien, BH-Zakje nooit van gehoord? ashamed :$ Wat nu ?:P