Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rdreiers
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 8 van 20)
Topic: Wisseling van subs (29-8-2017 08:52:00)
Ik zou zeggen huur ze ergens in je omgeving, ga luisteren bij de handelaar.
Wat ik qua geluid mooi vindt hoeft een ander niet te vinden.
Richard
Topic: Aderdikte luidsprekerkabel (17-8-2017 12:26:00)Wat ik qua geluid mooi vindt hoeft een ander niet te vinden.
Richard
En anders kun je er altijd nog deze op zetten.
www.mennekes.de/index.php?id=908&L=5&asimProductId=7000719&asimMenuId=7001152
Hier past een 16mm2 ader in.
Richard
Topic: Aderdikte luidsprekerkabel (16-8-2017 12:24:00)www.mennekes.de/index.php?id=908&L=5&asimProductId=7000719&asimMenuId=7001152
Hier past een 16mm2 ader in.
Richard
De stx serie gaat tot 16mm doorsneden. Deze zijn ook wat meer metaal dan de gewone.
Zijn ook chasisdelen in te krijgen.
Maar waarom deze lengte? Amprack dichterbij zetten en hanteerbare kabel pakken.
Richard
Topic: Speakon plug (9-8-2017 12:54:00)Zijn ook chasisdelen in te krijgen.
Maar waarom deze lengte? Amprack dichterbij zetten en hanteerbare kabel pakken.
Richard
Was ik toch niet de enigste die dit opgevallen was. Heb het idee dat het wat slechter tegen stuiteren kan.
Ja ze gaan stroever.
Topic: Dap X-700 missende remote print (PS/2-Dsub25) (20-7-2017 12:17:00)Ja ze gaan stroever.
Poort is niet te kiezen in de software?
Ik gebruik de moxa uport 1130 voor rs485 toepassingen.
Nog niet gehad dat deze niet wilde.
Is er een link waar de sofware te vinden is? Wil ik best een kijken ernaar.
10 jaar terug was een lpt poort nog redelijk op pc's te vinden. Nu weet niemand meer hoe deze uitziet.
Richard
Topic: Dap X-700 missende remote print (PS/2-Dsub25) (20-7-2017 00:10:00)Ik gebruik de moxa uport 1130 voor rs485 toepassingen.
Nog niet gehad dat deze niet wilde.
Is er een link waar de sofware te vinden is? Wil ik best een kijken ernaar.
10 jaar terug was een lpt poort nog redelijk op pc's te vinden. Nu weet niemand meer hoe deze uitziet.
Richard
Misschien heeft iemand zo'n bordje en wil die posten wat erop zit.
Richard
Topic: Dap X-700 missende remote print (PS/2-Dsub25) (19-7-2017 13:06:00)Richard
Ik zou een mail naar highlite sturen wat het protocol is en of pin out bekend is. De kabel die je daar aanhaalt gaat hoogst waarschijnlijk niet werken.
Als je weet wat het is, rs 232 rs 485 can bus, dan zijn er prima oplossingen.
De stekker heeft helaas niets te zeggen over het signaal, kijk maar eens naar soundweb.
Topic: Dap X-700 missende remote print (PS/2-Dsub25) (19-7-2017 10:21:00)Als je weet wat het is, rs 232 rs 485 can bus, dan zijn er prima oplossingen.
De stekker heeft helaas niets te zeggen over het signaal, kijk maar eens naar soundweb.
De interessantere vraag is wat voor protocol gaat van bordje naar amp, als dit rs 485 is, wat waarschijnlijk is dan zijn er mooiere oplossingen.
Richard
Topic: Internet radio tuner (5-7-2017 08:50:00)Richard
De apart PMR4000RMKII of de denon DN-300UI een optie?
Topic: Reparatie versterkers limburg (18-5-2017 08:52:00)RBSound Stein