Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ozzy
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 93 bijdrage(n) van Ozzy (Pagina: 8 van 10)
Topic: krachtstroom (9-1-2008 23:03:00)
Logo: https://dump.dj-xl.nl/logo/logo_djxl.jpg
Visitekaartje: https://dump.dj-xl.nl/logo/visite2.pdf
Laat maar horen!
Ps: waar hebben jullie eigenlijk de visitekaartjes laten drukken?DJ-XL, ik zou op je visitekaartje de tekst thuis voor telefoon oid veranderen...Staat iets professioneler...
verder heb ik mn logo ook even snel in photoshop gemaakt..Moet er nog een vector bestand van maken, maar dat komt wel..Eerst eens wat ontwerpen.
Zitten aan de rechterkant nog wel wat foutjes, amar dat los ik wel op als ik hem in vector maak.
klik
reacties zijn zeer welkom!
groetjes!ola, zouden jullie nog commentaar op mijn logo willen geven? thnx!
groetjes.Topic: Post hier je logo! (18-10-2007 14:57:00)
Logo: https://dump.dj-xl.nl/logo/logo_djxl.jpg
Visitekaartje: https://dump.dj-xl.nl/logo/visite2.pdf
Laat maar horen!
Ps: waar hebben jullie eigenlijk de visitekaartjes laten drukken?DJ-XL, ik zou op je visitekaartje de tekst thuis voor telefoon oid veranderen...Staat iets professioneler...
verder heb ik mn logo ook even snel in photoshop gemaakt..Moet er nog een vector bestand van maken, maar dat komt wel..Eerst eens wat ontwerpen.
Zitten aan de rechterkant nog wel wat foutjes, amar dat los ik wel op als ik hem in vector maak.
klik
reacties zijn zeer welkom!
groetjes!Topic: DMX of analoog? (16-3-2006 16:14:00)Als jij je XLR chasisdeel goed doet, mag je XLR plug er ook niet, zonder het palletje in te drukken, er uit gaan!
Groeten, OzzyTopic: aansluitingen op mijn flightcases (8-11-2005 22:28:00)
Ik zie nu trouwens dat nog een foutje in mn tekening heb gemaakt..380V/12A moet nattuurlijk 380V/12A zijn....
Dus volgens jou (douwe) kan je uit 1 63A groep 6 230V/16A groepen halen, en heb ik dus 1 stap te veel in mn tekening..
ik snap hem bijna...voor de duidelijkheid ff opnieuw:
1x63A5p->2x32A5p
1x32A5p->2x16A5p
1x16A5p->3x16A single fase...
dus kan je totaal 12 "losse" single fase groepen uit een 63A halen.
maarrrrrrrrrrr.....nu komt de volgende vraag:
hoe komt het dat je vanaf 63A naar 2x32A gaat, terwijl je 3!fases hebt (en je min en je ground nattuurlijk).
Hoe loopt deze verdeling dan? (en dit dan ook weer van 32A naar 2x16A, waarbij je ook 3 fases hebt, maar maar naar 2 16A's gaat)
(hierbij ging ik dus de fout in...ik ging steeds naar 3 ipv 2!!
thnx voor de hulp..groetjes
Topic: krachtstroom (9-1-2008 21:23:00)Dus volgens jou (douwe) kan je uit 1 63A groep 6 230V/16A groepen halen, en heb ik dus 1 stap te veel in mn tekening..
ik snap hem bijna...voor de duidelijkheid ff opnieuw:
1x63A5p->2x32A5p
1x32A5p->2x16A5p
1x16A5p->3x16A single fase...
dus kan je totaal 12 "losse" single fase groepen uit een 63A halen.
maarrrrrrrrrrr.....nu komt de volgende vraag:
hoe komt het dat je vanaf 63A naar 2x32A gaat, terwijl je 3!fases hebt (en je min en je ground nattuurlijk).
Hoe loopt deze verdeling dan? (en dit dan ook weer van 32A naar 2x16A, waarbij je ook 3 fases hebt, maar maar naar 2 16A's gaat)
(hierbij ging ik dus de fout in...ik ging steeds naar 3 ipv 2!!
thnx voor de hulp..groetjes
Hallo iedereen...
Ik heb al veel lopen zoeken naar de verdeling van krachtstroom, maar kom er nou niet precies helemaal uit.
Zouden jullie mij verder kunnen helpen?
we beginnen met 380V/63A. Deze is op te delen naar 2x380V/32A. Deze zijn elk weer op te delen naar 3x380V/16A.
Tot slot deel je deze weer op naar 3x230V/16A. hieruit krij je dan het volgende schema:
klikkerdeklik
Nu weet ik bijna zeker dat dit verhaal neit klopt, maar kan iemand mij dan het goede schema geven?
(ik heb even niet gelet op het afzekeren, wat nattuurlijk wel heel belangrijk is!)
alvast bedankt!!
Groetjes, Ozzy
Topic: Post hier je logo! (22-10-2007 13:42:00)Ik heb al veel lopen zoeken naar de verdeling van krachtstroom, maar kom er nou niet precies helemaal uit.
Zouden jullie mij verder kunnen helpen?
we beginnen met 380V/63A. Deze is op te delen naar 2x380V/32A. Deze zijn elk weer op te delen naar 3x380V/16A.
Tot slot deel je deze weer op naar 3x230V/16A. hieruit krij je dan het volgende schema:
klikkerdeklik
Nu weet ik bijna zeker dat dit verhaal neit klopt, maar kan iemand mij dan het goede schema geven?
(ik heb even niet gelet op het afzekeren, wat nattuurlijk wel heel belangrijk is!)
alvast bedankt!!
Groetjes, Ozzy
ozzy schreef:
DJ-XL schreef:
Ik heb ook een logo en visitekaartje:Logo: https://dump.dj-xl.nl/logo/logo_djxl.jpg
Visitekaartje: https://dump.dj-xl.nl/logo/visite2.pdf
Laat maar horen!
Ps: waar hebben jullie eigenlijk de visitekaartjes laten drukken?
verder heb ik mn logo ook even snel in photoshop gemaakt..Moet er nog een vector bestand van maken, maar dat komt wel..Eerst eens wat ontwerpen.
Zitten aan de rechterkant nog wel wat foutjes, amar dat los ik wel op als ik hem in vector maak.
klik
reacties zijn zeer welkom!
groetjes!
groetjes.
DJ-XL schreef:
Ik heb ook een logo en visitekaartje:Logo: https://dump.dj-xl.nl/logo/logo_djxl.jpg
Visitekaartje: https://dump.dj-xl.nl/logo/visite2.pdf
Laat maar horen!
Ps: waar hebben jullie eigenlijk de visitekaartjes laten drukken?
verder heb ik mn logo ook even snel in photoshop gemaakt..Moet er nog een vector bestand van maken, maar dat komt wel..Eerst eens wat ontwerpen.
Zitten aan de rechterkant nog wel wat foutjes, amar dat los ik wel op als ik hem in vector maak.
klik
reacties zijn zeer welkom!
groetjes!
persoonlijk vind ik het gemak van die dingen. Ik zet ze op een statief, inprikken en klaar. Geen gedoe meer met losse t-bars en stekkers. Gewoon t-4tjes doorlussen en klaar. Alles staat dus binnen paar minuten!
Groetjes & suc6, Ozzy
Topic: DMX of analoog? (15-3-2006 22:04:00)Groetjes & suc6, Ozzy
Voor parren zou ik overigens deze aanraden: T-4
Gebruik ze zelf in combinatie met deze kabels: Power/Signal CableIs echt geniaal, zou nooit meer anders willen!
Suc6 ermee!
Groeten, Oscar
Topic: rare DMX kabels? (1-2-2006 00:40:00)Gebruik ze zelf in combinatie met deze kabels: Power/Signal CableIs echt geniaal, zou nooit meer anders willen!
Suc6 ermee!
Groeten, Oscar
Kabels die basbox bedoeld, kwamen vane en verhuur bedrijf. Volgens mij waren dit extreem hufter-proof kabels..Bedrijf weet ik nog wel, maar waar die ze vandaan had?!?!?!?!?
Grtz..Ozzy
Topic: aansluitingen op mijn flightcases (9-11-2005 00:19:00)Grtz..Ozzy
DJ Delay schreef:
Zou ik ook speakon aansluitingen kunnen gebruiken? Deze vind ik niet alleen mooier, maar ook veel fijner om mee te werken, en je trekt ze niet uit de case. Past ook veel beter bij de Powercon kabel.Groeten, Ozzy
Niet zoals ik het dus heb. Aangezien mijn draaitafels geen GRND hebben, heb ik dus maar 4 polen over. Links +&- en rechts +&-. Als ik de 2 minnen van rechts en links aan elkaar soldeer op ene 3-polige xlr plug, dan heb ik nog maar 3 polen nodig, namelijk: L&R-, L+ en R+. Heb je wel een GRND kabel, dan zou ik zoals eerder vermeld gewoon voor een 5-polige XLR stekker gaan.
Groeten, Ozzy
Topic: aansluitingen op mijn flightcases (8-11-2005 18:49:00)Groeten, Ozzy
Oke, maar 'mag' het ook zoals ik het heb gedaan?!? dus met een 3 polige xlr stekker?!? aangezien ik geen grnd draad heb.
Groeten, Ozzy
Groeten, Ozzy