Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ozzy
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 93 bijdrage(n) van Ozzy (Pagina: 1 van 10)
Topic: Verhuur managment software (17-4-2014 09:55:00)
3e keer gebeurt dan niet meer
Werkt prima!Waar is de "vind ik leuk Button"
Topic: Acoustic Line A6 of Nexo PS10 als topkast? (17-4-2012 21:14:00)
Idd, heb deze ook al uit elkaar gehaald en schoongemaakt. ik denk dus niet dat het probleem hier in zit.
Is er een mogelijkheid om het toestel een complete reset te geven? (opnieuw de software installeren?0
De handleiding geeft hier geen uitsluitsel over helaas.Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (16-3-2012 19:32:00)Heel wisseld..Maar bijna geen nummer gaat goed.
En dat kusje doet vaak wonderen ;)..Ten alle tijde lief zijn voor je apparatuur!Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (16-3-2012 15:49:00)
Hele lekkere mixer, maar na nog geen maand al een storing op 1 van de 2 XLR-uitgangen.
Voor thuis had ik een DJM350 gekocht hier via het forum, eigenlijk had ik deze nog niet echt gebruikt. Maar omdat de Xone defect was, was ik genoodzaakt de DJM350 van stal te halen. Dit is mij heel goed bevallen! De mixer heeft alles in huis dat je nodig hebt voor een standaard feestje, bijkomend voordeel is dat je heel gemakkelijk een setje kunt opnemen middels een usb-stickje. Het grootste nadeel van de DJM350 is, dat hij geen gebalanceerde uitgang heeft.
Voor het geld zeker een leuk mixertje. Wil je graag een gebalanceerde uitgang, dan kun je kiezen voor de DJM250, maar deze mist weer de record-functie....
Zoo..was zeker even graven naar dit topic?
Topic: Pioneer DJM-850 Topic (23-2-2012 10:52:00)
Hoezo ben je het daar niet mee eens? Je bent het er toch wel mee eens dat er in bepaalde tenten ( dus lang niet alle ;-)) gewoon aan de hoofdspanten een bepaalde belasting gehangen mag worden? ( is volgens mij ook niet echt een kwestie van mee eens zijn haha )@daniel...natuurlijk ben ik het daar mee eens..zo gaf ik eerder ook al aan dat je prima iets in een tent kan hangen!!
Waar ik alleen op doel is dat veel mensen niet van de verdubbelde veiligheidsfactoraf weten. Er zullen ongetwijfeld tenten zijn waar je nog veel meein mag hangen..het gaat er om dat je hijs materiaal het niet altijd mag. Aan deeerder genoemde tentklemmen mag je echt maar 150 kg hangen.
@onnogeelen,
Hoe moet imk die cilinders dan zien? Wat bevestig je daar dan aan?Topic: Ophangmogelijkheden in een aluminium tent (14-2-2012 18:34:00)
Dan moet ik ook zeggen ( nu dat ook gedaan te hebben ;-)) Dat de constructie wél aan de hoofdspanten is bevestigd. Dat is dan wel weer goed..
Maar @ Bassie Rassie, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de berekening..? Zou je die kunnen posten?
Beamclamps, dat woord zocht ik haha ;-)).eerlijk!
Alleen de zin met de hoofdspanten ben ik het nog steeds niet helemaal met de eens
Al zitten de spantklemmen aan 1 tons lucht ankers..Ze mogen dit gewicht niet hebben, en het is dus fout.
Hopelijk komt de berekening
gr
Gebruik zelf xpslogic. Erg tevreden over, met name de helpdesk.
Wat ik fijn vind is dat je een voorbeeld layout je factuur in pdf kan sturen, en zij zetten die dan in het systeem.
Zeker de moeite waard om eens te kijken.
Je kan ook nog naar WIO-soft kijken. Hier is een collega zeer tevreden over.
beide zijn 'online' systemen.
Topic: Drive in show meubel (31-5-2012 11:05:00)Wat ik fijn vind is dat je een voorbeeld layout je factuur in pdf kan sturen, en zij zetten die dan in het systeem.
Zeker de moeite waard om eens te kijken.
Je kan ook nog naar WIO-soft kijken. Hier is een collega zeer tevreden over.
beide zijn 'online' systemen.
Malle Pietje schreef:
Ach, de eerste keer lief lachen en teruggeven dat glas, de 2e keer drink je 'm gewoon op.3e keer gebeurt dan niet meer
Werkt prima!
Ik draai al een paar jaar met een acoustic line a6 top, mat daar onder een a8 sub. Ben er echt heel erg tevreden over!
Regelmatig bruiloftjes/drive-in showtjes. Krijg ook alleen maar zeer positieve reacties over.
Verhuur ze daarnaast ook prima als top-kast. Ik denk dat het dan niet echt uit maakt of je een nexo of een acoustic line hebt.
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (19-3-2012 12:21:00)Regelmatig bruiloftjes/drive-in showtjes. Krijg ook alleen maar zeer positieve reacties over.
Verhuur ze daarnaast ook prima als top-kast. Ik denk dat het dan niet echt uit maakt of je een nexo of een acoustic line hebt.
big bang schreef:
Daar had ozzy al aan gedacht Tom (zie eerste post van Ozzy over dit probleem).
ozzy schreef:
Ik dacht dat het aan de cue-button lag, maar wanneer ik het apparaat als midi-controller gebruik met bijv virtual dj heb ik totaal geen problemen.Is er een mogelijkheid om het toestel een complete reset te geven? (opnieuw de software installeren?0
De handleiding geeft hier geen uitsluitsel over helaas.
Victor schreef:
Doet 'ie dit bij ieder nummer en steeds op precies dezelfde plek? Of spelen sommige nummers wel goed af?En dat kusje doet vaak wonderen ;)..Ten alle tijde lief zijn voor je apparatuur!
Beste med-forummers,
Ik draai al een paar jaar met volle tevredenheid met een pioneer mep-7000, echter heb ik sinds kort een probleempje.
Wanneer ik aan het draaien ben, springt het nummer na een aantal seconden terug naar het cue-punt.
Ik dacht dat het aan de cue-button lag, maar wanneer ik het apparaat als midi-controller gebruik met bijv virtual dj heb ik totaal geen problemen.
Heb het apparaat al een keer open gehad, schoon gemaakt, kusje gegeven en weer in elkaar gezet, echter zonder resultaat.
Andere usb/nummer is geen oplossing (ook al geprobeerd)
Iemand enig idee?
Dre?
Gr, Ozzy
Topic: Pioneer DJM-350 topic (2-3-2012 15:59:00)Ik draai al een paar jaar met volle tevredenheid met een pioneer mep-7000, echter heb ik sinds kort een probleempje.
Wanneer ik aan het draaien ben, springt het nummer na een aantal seconden terug naar het cue-punt.
Ik dacht dat het aan de cue-button lag, maar wanneer ik het apparaat als midi-controller gebruik met bijv virtual dj heb ik totaal geen problemen.
Heb het apparaat al een keer open gehad, schoon gemaakt, kusje gegeven en weer in elkaar gezet, echter zonder resultaat.
Andere usb/nummer is geen oplossing (ook al geprobeerd)
Iemand enig idee?
Dre?
Gr, Ozzy
didier schreef:
Ik heb jaren gedraaid met Pioneer: DJM500, DJM600, DJM700. Maar wat ik als bruiloft/feest-DJ echt miste op de pioneer, waren 2 goede microfoon kanalen met 3-voudige toonregeling. Daarom onlangs overgestapt op de A&H Xone 62.Hele lekkere mixer, maar na nog geen maand al een storing op 1 van de 2 XLR-uitgangen.
Voor thuis had ik een DJM350 gekocht hier via het forum, eigenlijk had ik deze nog niet echt gebruikt. Maar omdat de Xone defect was, was ik genoodzaakt de DJM350 van stal te halen. Dit is mij heel goed bevallen! De mixer heeft alles in huis dat je nodig hebt voor een standaard feestje, bijkomend voordeel is dat je heel gemakkelijk een setje kunt opnemen middels een usb-stickje. Het grootste nadeel van de DJM350 is, dat hij geen gebalanceerde uitgang heeft.
Voor het geld zeker een leuk mixertje. Wil je graag een gebalanceerde uitgang, dan kun je kiezen voor de DJM250, maar deze mist weer de record-functie....
Dré,
Wat heeft deze nu precies anders dan de 900 nexus?
Oftewel, In hoeverre is dit een verbetering / invulling van een gat?
gr, ozzy
Topic: Ophangmogelijkheden in een aluminium tent (14-2-2012 20:10:00)Wat heeft deze nu precies anders dan de 900 nexus?
Oftewel, In hoeverre is dit een verbetering / invulling van een gat?
gr, ozzy
Daniel-sound schreef:
Haha, het is zoals het is hé ;-))Hoezo ben je het daar niet mee eens? Je bent het er toch wel mee eens dat er in bepaalde tenten ( dus lang niet alle ;-)) gewoon aan de hoofdspanten een bepaalde belasting gehangen mag worden? ( is volgens mij ook niet echt een kwestie van mee eens zijn haha )
Waar ik alleen op doel is dat veel mensen niet van de verdubbelde veiligheidsfactoraf weten. Er zullen ongetwijfeld tenten zijn waar je nog veel meein mag hangen..het gaat er om dat je hijs materiaal het niet altijd mag. Aan deeerder genoemde tentklemmen mag je echt maar 150 kg hangen.
@onnogeelen,
Hoe moet imk die cilinders dan zien? Wat bevestig je daar dan aan?
Daniel-sound schreef:
Okido, dan heb je helemaal gelijk!Dan moet ik ook zeggen ( nu dat ook gedaan te hebben ;-)) Dat de constructie wél aan de hoofdspanten is bevestigd. Dat is dan wel weer goed..
Maar @ Bassie Rassie, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de berekening..? Zou je die kunnen posten?
Beamclamps, dat woord zocht ik haha ;-)).
Alleen de zin met de hoofdspanten ben ik het nog steeds niet helemaal met de eens
Al zitten de spantklemmen aan 1 tons lucht ankers..Ze mogen dit gewicht niet hebben, en het is dus fout.
Hopelijk komt de berekening
gr