Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Davasch
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 101 bijdrage(n) van Davasch (Pagina: 8 van 11)
Topic: Denon DN-HC4500 en DN-HS5500 (13-2-2008 22:24:00)
Er is inmiddels een updatetje
Topic: TAS versterker serie DAP (7-2-2008 18:38:00)
Hallo,
Uiteindelijk is het dan zo ver... Voor alle DJ's, die BPM Studio een warm hart toe dragen: De driver voor de DN-HC4500. We willen deze driver jullie niet langer onthouden, daarom kun je vanaf volgende week de Bèta versie downloaden van www.AudioSuite.nl.
A.s. zaterdag zal de driver tijdens de Denon HS-5500 Demo dag bij RJshop gepresenteerd worden, check voor meer informatie www.rjshop.nl.
www.AudioSuite.nl
Uiteindelijk is het dan zo ver... Voor alle DJ's, die BPM Studio een warm hart toe dragen: De driver voor de DN-HC4500. We willen deze driver jullie niet langer onthouden, daarom kun je vanaf volgende week de Bèta versie downloaden van www.AudioSuite.nl.
A.s. zaterdag zal de driver tijdens de Denon HS-5500 Demo dag bij RJshop gepresenteerd worden, check voor meer informatie www.rjshop.nl.
www.AudioSuite.nl
Hallo,
Is er iemand hier bekend met de nieuwe serie TAS-versterkers van DAP?
De specificaties zien er goed uit, de prijs té goed. Heeft iemand er al mee gewerkt, en wat vind je dan van deze versterkers?
Linkje op new-line
Topic: encore dj studio? of iets in die vorm.... (6-11-2007 18:38:00)Is er iemand hier bekend met de nieuwe serie TAS-versterkers van DAP?
De specificaties zien er goed uit, de prijs té goed. Heeft iemand er al mee gewerkt, en wat vind je dan van deze versterkers?
Linkje op new-line
Ws Soundexpresse: ben je dit topic toevallig niet uit het oog verloren? Zit al even op antwoord te wachten nl. Krijg ook geen reactie per mail.
Topic: Jack naar tulp (27-9-2007 00:08:00)
Ik kan op mijn PCDJ instellen dat ik één kanaal links laat weergeven, en een tweede kanaal rechts. Je draait dan uiteraard wel in mono en je splits het signaal op met een Y-kabeltje.
Ik gebruik het zelf nooit, echt netjes is het natuurlijk niet, maar een enkele keer kan het wel eens van pas komen.
Topic: Samples uit bekende nummers? Waar? (8-5-2007 21:13:00)Ik gebruik het zelf nooit, echt netjes is het natuurlijk niet, maar een enkele keer kan het wel eens van pas komen.
Als je van twee nummers de instrumentale versie en de normale versie in tegenfase zet hou je volgens mij, in theorie, enkel de vocalen (min of meer) over. Wel is het belangrijk dat het precies dezelfde versies zijn.
Nogal onder voorbehoud dus, ik heb dit zelf ook nog nooit geprobeert, maar misschien heb je er iets aan...
Topic: freestyler hulp (21-12-2006 19:12:00)Nogal onder voorbehoud dus, ik heb dit zelf ook nog nooit geprobeert, maar misschien heb je er iets aan...
Ik had in één van de vorige versies altijd dat ik geen cue's meer kon afspelen nadat ik geprogrameerd had. Eigenlijk ook nooit gevonden wat het was, maar nu heb ik er geen last meer van.
Is het ook niet dat je per ongeluk de pan/tilt knopjes (in het venster waar je handmatig de pan/tilt kan bedienen rechts onder) aan heb staan? Iets anders zou ik niet zo snel kunnen bedenken.
Topic: New-line meeting 7 januari (30-11-2006 19:43:00)Is het ook niet dat je per ongeluk de pan/tilt knopjes (in het venster waar je handmatig de pan/tilt kan bedienen rechts onder) aan heb staan? Iets anders zou ik niet zo snel kunnen bedenken.
Hier ook, 7e kan, 14e niet..
Topic: New-line meeting 7 januari (28-11-2006 08:11:00)David van Schoorisse
2 à 3 personen
Ik woon in Hulst, ben al gewend om een eindje te rijden ;)
Topic: Stel je even voor... (12-9-2006 18:59:00)2 à 3 personen
Ik woon in Hulst, ben al gewend om een eindje te rijden ;)
Ik hang hier ondertussen ook al een tijdje rond maar volgens mij nog nooit echt voor gesteld..
Ik ben David van Schoorisse, 17 jaar en woon in Hulst (Zeeuws-Vlaanderen
)
Ik doe voornamelijk drive in shows, af en toe eens meehelpen met iets groters. Ik draai met een pcdj systeem. Ik ben nu zo´n 3 a 4 jaar bezig met de drive in show.
Heb nu twee TSE´tjes van Ivo en twee JBL Sf25´s. Hoop hier binnen niet al te lange tijd 4x TSE en twee andere topkasten (ook van Ivo) van te maken.
Topic: Welke DMX sturing? (26-9-2005 19:35:00)Ik ben David van Schoorisse, 17 jaar en woon in Hulst (Zeeuws-Vlaanderen
) Ik doe voornamelijk drive in shows, af en toe eens meehelpen met iets groters. Ik draai met een pcdj systeem. Ik ben nu zo´n 3 a 4 jaar bezig met de drive in show.
Heb nu twee TSE´tjes van Ivo en twee JBL Sf25´s. Hoop hier binnen niet al te lange tijd 4x TSE en twee andere topkasten (ook van Ivo) van te maken.
En met welke interface van alle bovenstaande werk jij zelf?