Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Brokencore

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 165 bijdrage(n) van Brokencore (Pagina: 8 van 17)

Topic: Keuze versterkers (10-8-2011 17:09:00)
Hele spul mono draaien: ProDJUser M320 bruggen doet 1100W @ 4 Ohm, dat is 550W per top.

Dan heb je 4800/1100.
Topic: speakerkabel? (1-8-2011 20:55:00)
Speakerkabel is in de meeste gevallen wat dunner (en daarmee flexibeler) dan de H07RN-F neopreenkabel voor 230V. Dit omdat bij speakerkabel dunnere (ader) isolatie gebruikt mag worden dan bij 230V kabel.
Topic: DAP RX serie i.c.m DAP X15b (15-7-2011 13:03:00)
Dat ding schijnt het anders heel aardig te doen, zie onder andere hier van Victor Junior. Ik ga er zelf volgende week eens mee testen.
Ben het met je eens dat Omnitronic niet zo'n hele geweldige reputatie heeft, maar DAP verkoopt immers ook "mindere" producten.
Topic: DAP RX serie i.c.m DAP X15b (15-7-2011 12:00:00)
Je zou ook kunnen overwegen om een (instap) klasse-D versterker te kopen. Bijvoorbeeld de Omnitronic EDP-1000, weegt 3 kg en kost net iets meer als 200 euro. Voor grotere feesten zou ik eerder twee extra subs kopen dan twee extra toppen (uitgaande van drive-in werk).
Topic: geluidsset dap audio (2-7-2011 20:30:00)
Wel de MK2 versie van de soundmate?
Topic: Hoezen voor DAP X-serie (29-6-2011 09:21:00)
Bedankt voor de reacties. Ik ga eerst de hoezen voor de X-12T bestellen, met die voor de X-15B wacht ik nog even. Misschien dat highlite er binnenkort zelf achterkomt dat subs meestal op wielen staan...

Heb bij Muzip gekeken, maar ga de hoezen van DAP proberen. Die van Muzip zijn toch 2x zo duur, en zo vaak zullen de toppen niet vervoerd worden.
Topic: Hoezen voor DAP X-serie (26-6-2011 22:46:00)
In de webshop zijn sinds kort DAP Protection Covers beschikbaar; luidsprekerhoezen voor de DAP X-serie.

Heeft iemand al ervaring met deze hoezen, hoe is de kwaliteit? De hoezen zijn geschikt voor tijdens gebruik als transport, ik wil ze voornamelijk voor tijdens transport gebruiken.

Het zou gaan om hoezen voor de X-12T en de X-15B, hoe zit het bij deze laatste met de wielen en zijn ze makkelijk om de speaker te doen (als hij op zijn wielen staat?)
Topic: Goede PA set (5-6-2011 17:13:00)
Heb hier nog een setje K-115's staan, nieuwe versie met HF limiter. Op 45 min afstand van Lemmer wink ;)
Topic: laptopkeuze (5-6-2011 16:36:00)
Daarom gebruikt Lenovo / IBM ook een TrackPoint wink ;)

Kijk voor een stevige laptop eens bij Lenovo, niet de goedkoopste maar zeer betrouwbaar.
Topic: Eurolite Kls Serie (5-5-2011 11:49:00)
Heeft iemand al eens de Eurolite KLS-1001 naast de Eurolite KLS-801 gezien? 12 Tri-Color LED modules per spot in plaats van 8. Verschil in prijs tussen deze twee valt te overzien (rond de 120 euro).